Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Call of Duty: Black Ops og Fallout New Vegas er de eneste spillene jeg har bestilt foreløpig. Vurderer også Fable 3 (venter til litt etter release, slik at jeg kan lese om andreinntrykk) og Gran Turismo 5 (er ikke noen særlig fan av bilspill, men det ser ut som om det er veldig mye for pengene). Til vinteren blir det Portal 2 og LittleBigPlanet 2, om ikke annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Castlevania blir et garantert vent fra min side. Jeg trodde spillet kom ut i starten av 2011. Men etter å ha lest review`en til OXM(som ga spillet 9/10) så fant jeg ut av spillet kommer ut neste måned. Så spillet blir nok et julespill for min del, hvis ikke det nye Spider-Man spillet tar plassen.

 

Sitti å spilt Dead Rising 2 i hele helga. HERLIG HERLIG SPILL!!! Det er årets første crack-spill for min del, klarer absolutt ikke å legge fra meg det. Er så vidt jeg har spist middag til riktig tid i helga.

 

Spill jeg har igjen i år av spill jeg skaffer på/ved release:

Rock Band 3

Fallout: New Vegas

AC: Brotherhood

MoH

Dead Rising 2: Case West(bare til 360 igjen)

Lenke til kommentar

Dette er de jeg kommer på akkurat nå, men det er helt sikkert noen jeg har glemt.

 

 

 

WII

 

Kirby`s Epic Yarn

Epic Mickey

Donkey Kong Country Returns

 

DS

 

Professor Layton and the Lost Future

Okamiden

 

PC

 

Fallout: New Vegas CE (bestilt)

Two Worlds II (bestilt)

Arcania: Gothic 4

Divinity 2: Flames of Vengeance

Football Manager 2011

Haunted

Book of Unwritten Tales

 

PS3

 

LittleBigPlanet 2

Enslaved CE (bestilt)

WRC

Assassin`s Creed: Brotherhood CE (bestilt)

Sly Collection

FIFA 11

Star Wars: The Force Unleashed II (bestilt)

Castlevania: Lords Of Shadows

 

PSP

 

God of War: Ghost of Sparta (bestilt)

 

X360

 

Fable III CE (bestilt)

Dead Rising 2

 

Lenke til kommentar

Dette er de jeg kommer på akkurat nå, men det er helt sikkert noen jeg har glemt.

 

 

WII

 

Kirby`s Epic Yarn

Epic Mickey

Donkey Kong Country Returns

 

DS

 

Professor Layton and the Lost Future

Okamiden (usikker)

 

PC

 

Arcania: Gothic 4 (tror jeg skal skal ha det, men ikke til PC tror jeg)

Haunted (? hva er dette ?)

Book of Unwritten Tales (? hva er dette ?)

 

PS3

 

LittleBigPlanet 2 (har lyst på CE)

Enslaved CE (usikker)

Assassin`s Creed: Brotherhood CE (bestilt)

Sly Collection

Castlevania: Lords Of Shadows (har lyst på LE)

 

X360

 

Fable III CE (bestilt)

 

Tok listen og fikset den til de jeg skal ha. Når jeg ser det nå, så er det en del ja. :S

Sikkert flere jeg skal ha.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Spillshopping; Kingdom Hearts: Birth by Sleep, Dragon Quest IX, Valkyria Chronicles 2 og Fallout 3. Jeg er snart a jour med spillene jeg vil ha, dog har jeg øynene på SMG2, Other M og GoW 3. De to førstnevnte regner jeg ikke med vil synke i pris, men GoW3 hadde jeg nesten forventet ville være under 300 kroner på dette tidspunktet. Jaja, nok å spille på innti det skjer.

 

Lurer på om det er noen interessante 360-eksklusiver på vei snart?

 

Nå om dagen driver jeg og kjører i gjennom en del actionspill som har hopet seg opp; Arkham Asylum, Prince of Persia, Uncharted 2, Modern Warfare, No More Heroes 2 og SMB Wii. Selv om jeg foretrekker RPGer synes jeg det er en nødvendig forfriskning å spille noen korte, lettfattelige actionspill innemellom de 60-70-timers rollespillene, dessuten tror jeg alle gamere har godt av å være ute av sitt element i blant.

 

Jeg ble svært fornøyd med Arkham Asylum og ser frem til en oppfølger som kan bygge videre på det konseptet, selv om det også er litt bittert når man tenker på hvor mange tegneserie-lisenser det er der ute som kunne blitt like gode spill som AA men i stedet ender opp som Wolverine og Iron Man. Uncharted 2, som jeg kom omtrent halvveis på i går kveld, var også et sikkert kjøp; de fantastiske omgivelsene gjør det verdt å holde ut med den pinlige hollywood-humoren til Drake og kompani.

Lenke til kommentar
Lurer på om det er noen interessante 360-eksklusiver på vei snart?

Halo: Reach ankom for et par uker siden, Fable 3 har lansering 5 november. Kinect kommer 10. november som ikke er dumt å få med seg. Gears of War 3 er vel et halvt år fram i tid. Kan ikke huske noe spesielt annet, men sikkert noen andre som kan utfylle.

Lenke til kommentar
Lurer på om det er noen interessante 360-eksklusiver på vei snart?

...Fable 3 har lansering 5 november...

I følge Tothegame.com

 

	  UK REL.	   NORDIC REL.	         US REL.
Fable III	  29-Oct-2010      29-Oct-2010           26-Oct-2010

Gikk utifra at min forhåndsbestilling hos Elkjøp ga riktig lanseringsdato.

 

Release: 5. november 2010.

 

Har sendt mail til Elkjøp for å sjekke om dette var en skrivefeil av dem.

Men ser hvertfall nå at 29. oktober er riktig dato ;)

Lenke til kommentar

Tenker FPS brukes i stedet for "shooter" eller "skytespill" ganske ofte. Forøvrig er det dårlig med Xbox-eksklusiver, i hvertfall høyprofil, den overskuelige fremtiden. Mye flott multiplattform, though, men skulle jeg hatt en meg en ny konsoll i dag uten å se bakover på biblioteket ville jeg vurdert en PS3 mye sterkere.

Lenke til kommentar

Bra spillhøst vi er inne i nå. Halo Reach, Dead Rising 2 og F1 2010 er i hus(holder på med DR2), mens Fallout New Vegas er forhåndsbestilt fra elkjøp. Medal of Honor, COD Black Ops og Star Wars TFU II blir nok også kjøpt inn. AC Brotherhood, GT5, NFS Hot Pursuit, Castlevania LOS og Vanquish er til vurdering. Lurer også på å skaffe meg Move til PS3. Kan bli jævla dyrt dette... :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...