Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da fikk jeg prøvd Gothic 4 og Enslaved demoene på Xboxen.

Gothic 4 håper jeg virkelig er langt fra ferdigstillelse. Det meste føltes direkte dårlig ut. Animasjoner, kontroller, grafikk, framerate. Alt var under pari for meg iværtfall. Mange hakk ned fra de gode RPG spillene som har kommet de siste årene (ME, Fallout osv). Det føltes faktisk som et hakk ned fra Oblivion. Blir nok aldri et kjøp her i huset.

Enslaved var bedre. Jeg likte det visuelle. Spesielt når du kom deg på utsiden av slaveskipet så det nydelig ut. Platform og kamp delene var ok, men ikke helt der oppe med de store som f.eks GOW. Kontrollene var ikke fullt så responsiv som jeg hadde håpet. Neppe et kjøp med det første da det kommer nok av andre titler denne høsten, men kan kanskje plukkes opp i billig kurven.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som synes lineupen til Sony i 2011 tar MS sin lille lineupen by 1000 mil???

På PS3 ser jeg Little Big Planet 2, Killzone 3, Sorcery, Resistance 3, Infamous 2, The Last Guardian, Ico/Shadow Of Colossuss, Motorstorm Apocalypse og Ratchet And Clank All 4 One, sikkert flere jeg ikke har nevnet.

Mens på 360 vet jeg kun om Gears Of War 3 og "Codename Kingdom".

 

Dette sier jeg ikke for å virke som en fanboy av noen sort :whistle: , det er dette jeg har stusset på lenge da jeg sitter med disse 3 denne generasjonen. For mer kan jeg si at omtrent Wii har mere eksklusiver en 360. Det er sånn jeg ser frem i tid av den infoen jeg har fått med meg i dette året.

Lenke til kommentar

KZ3,The Last Guardian, R3 og Team Ico Pakken er vel det som klinger best i mine ører. :)

 

Motorstorm syns eg har failet fullstendig for min egen del på de foregående spillene så med mindre mirakler har skjedd her gidder eg neppe å invistere i 3`ern. Ratchet & Clank har heller aldri vert min greie, og Quest for Booty fenget egentlig lite så står nok over denne også :)

 

Men jo, for min del står Sony sterkere enn MS må eg si. Move virker meir intressant mtp. spill støtten så litt kudos her også, enn så lenge. Har dog enda til gode å gå til innkjøp av Move.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som synes lineupen til Sony i 2011 tar MS sin lille lineupen by 1000 mil???

På PS3 ser jeg Little Big Planet 2, Killzone 3, Sorcery, Resistance 3, Infamous 2, The Last Guardian, Ico/Shadow Of Colossuss, Motorstorm Apocalypse og Ratchet And Clank All 4 One, sikkert flere jeg ikke har nevnet.

Mens på 360 vet jeg kun om Gears Of War 3 og "Codename Kingdom".

 

Dette sier jeg ikke for å virke som en fanboy av noen sort :whistle: , det er dette jeg har stusset på lenge da jeg sitter med disse 3 denne generasjonen. For mer kan jeg si at omtrent Wii har mere eksklusiver en 360. Det er sånn jeg ser frem i tid av den infoen jeg har fått med meg i dette året.

 

Helt klart, men man kan vel nesten regne at med det kommer noen overraskelser her og der fra 360 senere. Jeg ser veldig fram til Gears of War 3 men ellers har ikke særlig mer fanget øyet.

 

For å ikke glemme så har ps3 også mer i vente, jeg har ikke så god kontroll på 360 exclusivene, men jeg vet jo selv hvilke spill jeg gleder meg aller mest til. Det er nok HD versjonen av Stranger's Wrath og Yakuza 4, Twisted Metal, Disgaea 4.

 

Mye spennende multiplatformer for begge konsollene og tenker her aller aller mest på "Demon Souls 2"

 

Skal 360 kunne matche neste års lineup til ps3 må de nok komme med mer enn arcade og kinect titler. Gjerne prøv å motbevise meg, om noen har god peiling på hva som kommer til 360 neste år så ville det vært interessant å se om det er noen titler jeg har interesse for.

Lenke til kommentar

From the top of my head:

 

360 only: Gears of War 3 og Kingdoms

 

360/PC: XCOM

 

Kinect: Project Draco, Codename D, Rise of Nightmares og Steel Batallion

 

XBLA: Fez, Insanely Twisted Shadow Planet og Dust: An Elysian Tail.

 

Jeg er enig i at PS3 har en bedre lineup for 2011. Det aner meg at det vil forbli slik selv etter MS har annonsert alle planene sine. I år synes jeg imidlertid at 360 har trukket det lengste strået. Spesielt etter Socom 4 og LBP2 ble utsatt til 2011.

 

@Quagles: For ikke å snakke om Dead Space 2, Rage, Mass Effect 3, Bioshock Infinite, Arkham City, Dragon Age II, Bulletstorm, Bungie's prosjekt, Insomniac's prosjekt og Crysis 2. Det kommer mye multiplatformsnacks de neste to årene. :)

Lenke til kommentar

Etter å spilt tumble, start the party og sports champions noen dager nå, så er jeg utrolig imponert altså.

 

Nå virker det mer som om de spilla er mer "tech demos" fordi de mangler litt sjel. Ihvertfall sports champions. Hadde det hatt online mp, kommentator, og litt mer tilskuere og muligheten til å lage din egen sports dude så hadde jo spillet hatt litt mer dybde.

 

Uansett, det er teknologien jeg er mest imponert over, følelsen at det er en dybde er skremmende ekte, samt så er presisjon helt fantastisk.

 

Gleder meg vilt på hva som kommer på denne fronten framover. Og tenker ikke da på KZ3 med move, men spill som er lagd bare for MOVE.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...