Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Beklager Lexiboij, jeg har kun brukt mine egne opptjente penger på både telefonen og alle programmene som er på den. Det at du fornekter at iPhone er en maskin som har solgt noe helt enormt og som derfor har et enormt potensiale for spill er ikke mitt problem. Ei heller er innstillingen din ovenfor Apple mitt problem. Hadde du sett hva Epic Games viste frem på den konferansen ville du også sett at det er rimelig utrolig hva man kan få ut av en så liten sak.

 

Dessverre er du vel ikke interessert i å høre om det, for da ville du jo blitt homo, bortskjemt og pappagutt.

Hehe, dette er selvsagt ikke at alle som har Iphone er bortskjemte pappagutter, men de jeg kjenner som har det er i akkurat den situasjonen. Fornekter ikke at Ihpone har potensialet til å bli en veletablert spillplatform, men har ikke mye tro til det. Linken du har postet har jeg dessverre ikke tid til å se på nå, men vil gjøre det i morgen. :)

Det jeg snakket om var ikke folk som har investert i Iphone for å bruke den som mobil/internet/"vente på bussen tidsfordriv", men folk som sitter i flere timer med spillene.

 

Lukter vel MS fanboy igjennom hele forrige innlegg kan jeg tenke meg. Men til mitt forsvar eier jeg en Ipod nano.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg så på Apple sin lille konferanse om duppedittene sine ble jeg litt overrasket da Epic Games kom på scenen for å vise frem spillmotoren sin på iPhone. Jeg trodde nok at dette bare var noe pre-rendret som de viste frem, men det viser seg at det er det absolutt ikke. Det virker til og med på 3GS-modellen som jeg har, og det ser skremmende pent ut til å være på den. Tidligere viste jo også iD Software frem sin Rage-motor for iPhone, som også så ekstremt pent ut til å være en telefon.

 

Direkte link til Epic Citadel i AppStore (For iPhone 3GS og iPhone 4, nyeste generasjonen iPod Touch og iPad

 

Epic Games sin visning i kveld:

http://www.youtube.com/watch?v=Ajcnw8Qp3uM

 

iD Software sin visning tidligere i år:

Lenke til kommentar

Da tror jeg han skal få spesifisere hva slags Nintendo-produkt han snakker om!

 

 

Var nok det portale spill markedet, skal se om jeg finner klippet.

 

1,5 Billion spill og programmer er blitt lastet ned til iPod Touch alene....kun til den. Steike...

 

EDIT:

 

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Var nok det portale spill markedet, skal se om jeg finner klippet.

 

1,5 Billion spill og programmer er blitt lastet ned til iPod Touch

Du mener vel 1,5 milliard? :p

 

Det høres ikke usannsynlig ut at Ipod Touch har solgt bedre enn DS og PSP til sammen. Hvor stor markedsandel Ipod Touch har blant de spillinteresserte er et langt mer interessant spørsmål.

Lenke til kommentar

Var nok det portale spill markedet, skal se om jeg finner klippet.

 

1,5 Billion spill og programmer er blitt lastet ned til iPod Touch

Du mener vel 1,5 milliard? :p

 

Det høres ikke usannsynlig ut at Ipod Touch har solgt bedre enn DS og PSP til sammen. Hvor stor markedsandel Ipod Touch har blant de spillinteresserte er et langt mer interessant spørsmål.

 

 

Han sier billion i videoen..vet ikke om det er milliard i Norge eller hvordan det oversettes jeg...hehehe! :p Han sier også i videoen at iPad touch alene har 50+% US and worldwide marketshare i det portale gaming markedet...all in the clip above :)

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Han sier billion i videoen..vet ikke om det er milliard i Norge eller hvordan det oversettes jeg...hehehe! :p Han sier også i videoen at iPad touch alene har 50+% US and worldwide marketshare i det portale gaming markedet...all in the clip above :)

1 milliard på norsk = 1 billion på engelsk :)

 

Han snakket om selve hardwaren. Vi vet fortsatt ikke noe om alle disse Ipodene blir brukt til spill eller ikke.

 

Skal jeg sette det litt på spissen så kan jeg nevne at en PC teknisk sett er en "game player".

Lenke til kommentar

Det må jeg si. Jeg begynte så sent som for et par uker siden å lure litt på hvorfor jeg har en iPhone fremfor noen annen telefon, men nå gikk det nettopp opp for meg. Igjen. AppStore!

NOVA og Tilt To Live beviser alene hvor kabapel en spillplattform i-enhetene er. De er definitivt her for å bli.

Lenke til kommentar

Som jeg nevnte tidligere så har Elkjøp lagt ut Move artikle på nettsiden deres, en kan ikke bestille enda men igår la dem ut endel spill som en kan bestille nå.

 

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/CC_ViewPagelet-Start?PageletUUID=pl.sGQVmmEQAAAEpVatlQYz2&scid=10988

 

Jeg vil nok ha Sports Championship og Start the Party....bestilte i denne omgangen Strt the Party da det ser så heftig ut med augmented reality..pluss jeg er en sucker for slike sære mini spill.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...