Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har heller ikke sett Kinect til under 1300,-, ihvertfall ikke i Norge.

 

Edit: http://www.multicom....3510683;c:36197, http://www.dustinhom..._prisguide_1715

 

Også fant jeg en jeg stusser litt på. Gjetter på at det er beskrivelsen som er feil, men hvis ikke må jeg ha meg en! http://www.siba.no/p...aspx?ID=4391428

 

 

Edit2: BOOM! Internettet eksploderte nettopp. Duke Nukem Forever er bekreftet. Gearbox Software jobber med det.

 

http://www.gamingeverything.com/2010/9/duke_nukem_forever_confirmed

Jeg tror nok de mener at den støtter Kinect, hadde vært forferdelig billig om det faktisk var inkludert Kinect.

 

Noen som vet om et bra, enkelt RPG til en nybegynner, forresten?

Lenke til kommentar

Jeg tror nok de mener at den støtter Kinect, hadde vært forferdelig billig om det faktisk var inkludert Kinect.

 

Noen som vet om et bra, enkelt RPG til en nybegynner, forresten?

 

Oblivion :)

 

Oblivion er ikke et lett spill for en nybegynner viss du spør meg. dark messiah of might and magic er i min menig et ganske bra rpg spill med god combat som passer bra til en nybegynner. Det er også billig på steam.

Endret av Head_Hunter
Lenke til kommentar

Jeg tror nok de mener at den støtter Kinect, hadde vært forferdelig billig om det faktisk var inkludert Kinect.

 

Noen som vet om et bra, enkelt RPG til en nybegynner, forresten?

 

Oblivion :)

 

Oblivion er ikke et lett spill for en nybegynner viss du spør meg. dark messiah of might and magic er i min menig et ganske bra rpg spill med god combat som passer bra til en nybegynner. Det er også billig på steam.

 

Jeg vil si at det er det enkleste du finner av RPG og at det passer perfekt til nybegynnere. Det er lett å sette seg inn i, og du vil aldri slite med å komme deg videre eller sette deg fast da alt er i din egen level. Pluss at det er ekstremt artig. Er enig med deg at Dark Messiah er et bra spill også, men det sliter VELDIG med bugs og er veldig linært. Og det er vel ikke direkte et RPG, men mer et action spill med RPG elementer.

Lenke til kommentar

Alt dette snakket om Oblivion gav meg lysten til å spille det igjen.

 

Samme her. Men jeg venter heller til Nehrim er ute. Er en gigantisk mod med en helt ny verden på størrelse med den i Oblivion. Nytt main quest og masse sidequests. Spilletid på 30-40 timer mener jeg å ha lest. Skal komme nå i begynnelsen av september :)

 

http://www.nehrim.de/indexEV.html

 

 

Ellers kan jeg skrive under på Fallout 3, det er et glimrende spill. Dog, det er litt vanskeligere da du der kan møte på fiender i høyere level enn deg, samt at du kan gå tom for både ammo og stimpacks.

Lenke til kommentar

Takk for innspill, regner med at jeg kjøper Oblivion.

 

Nå føler jeg at jeg maser veldig, og det er kanskje ikke riktig tråd, men på Uncharted 2

 

Hvordan kommer jeg meg forbi de zombie/mutant/monster/unødvendigedrittingene?

 

 

Vet ikke hvordan jeg får til spoiler, sorry.

Endret av Laland
fikset spoilertaggene
Lenke til kommentar

Et annet spill som kan anbefales er Fallout 3. Nyere rollespill fra folka bak Oblivion. Kjøpte det til PC høsten 2008, og igjen til Xbox 360 nå for ikke lenge siden. Innmari moro! :)

Slenger meg på og anbefaler Fallout 3. Har rundet det 100% (trophy messig) på PS3 og det er ikke et vanskelig spill. Du må bare huske å lagre ofte i starten, da du ikke har en veldig sterk karakter og wasteland er en farlig plass å være. Etter min mening mye bedre en Oblivion (pluss det faktum at oblivion ikke har trophy support). Egentlig vil jeg anbefale begge spillene, de er veldig bra begge to. Personlig er jeg ikke en veldig stor RPG fan, men de spillene er fantastiske. Du får dem også veldig billig brukt evt på play.com. Når det er sagt så bør du kjøpe game of the year edition. Hver av de 5 ekstrapakkene koster 75kr, og det blir fort dyrt. Så det kan lønne seg å kjøpe game of the year, der du får med alle, og ja, de er verdt det ;)

Lenke til kommentar

Har spillt i over 6 timer på Just Cause 2 nå, og kommet hele 9%. Vanvittig stort spill. Kanskje litt for stort også. Men gøy uansett, selv om det har noen irritasjonsmomenter.

 

Fikk forresten en mail fra Sony der jeg fikk en kode som gir meg mulighet til å laste ned en demo av God of War: Ghost of Sparta. Er det slik at jeg kan spille den på tv-skjermen med PS3 kontrolleren da, eller må den overføres til PSP på en eller annen måte?

Lenke til kommentar

Har spillt i over 6 timer på Just Cause 2 nå, og kommet hele 9%. Vanvittig stort spill. Kanskje litt for stort også. Men gøy uansett, selv om det har noen irritasjonsmomenter.

 

Fikk forresten en mail fra Sony der jeg fikk en kode som gir meg mulighet til å laste ned en demo av God of War: Ghost of Sparta. Er det slik at jeg kan spille den på tv-skjermen med PS3 kontrolleren da, eller må den overføres til PSP på en eller annen måte?

 

 

Du må nok overføre det til din PSP om du har det via en USB kabel.

Lenke til kommentar

Har spillt i over 6 timer på Just Cause 2 nå, og kommet hele 9%. Vanvittig stort spill. Kanskje litt for stort også. Men gøy uansett, selv om det har noen irritasjonsmomenter.

 

Fikk forresten en mail fra Sony der jeg fikk en kode som gir meg mulighet til å laste ned en demo av God of War: Ghost of Sparta. Er det slik at jeg kan spille den på tv-skjermen med PS3 kontrolleren da, eller må den overføres til PSP på en eller annen måte?

 

 

Du må nok overføre det til din PSP om du har det via en USB kabel.

 

Hm, da får jeg se om jeg får det til i morgen. Orker ikke se på det nå. Men takk for svar :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...