Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Hva er dette, krangles det om pris. Det er da fullstendig unødvendig, god underholdning kan man ikke sette en pris på. Selv om folk gjør det, men jeg tror dere skjønner hva jeg mener. ;)

 

 

Helt enig...hva er vitsen å krangle om prisen?

 

Men om noen vil selge en charge station til 449,- som SpillRune skrev så be dem dra en viss plass...kjøp den til ca 180kr her slik. En navigation controller koster også ca 180kr...her slik.

 

Jeg går å venter på at Elkjip skal slenge ut prisene sine...men tviler dem kan konkurere med Play så blir nok å kjøpe noe derifra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er dette, krangles det om pris. Det er da fullstendig unødvendig, god underholdning kan man ikke sette en pris på. Selv om folk gjør det, men jeg tror dere skjønner hva jeg mener. ;)

 

 

Helt enig...hva er vitsen å krangle om prisen?

 

Men om noen vil selge en charge station til 449,- som SpillRune skrev så be dem dra en viss plass...kjøp den til ca 180kr her slik. En navigation controller koster også ca 180kr...her slik.

 

Jeg går å venter på at Elkjip skal slenge ut prisene sine...men tviler dem kan konkurere med Play så blir nok å kjøpe noe derifra.

 

Takk for opplysningene LarZen, tenker på navigation controlleren til 180kr, det var en god pris! Bestiller nok denne + kjøper den starter pakken på Gamestop til 599,-. Totalt blir det 780,-. Trenger jo ikke den ladestasjonen der, kan lade gjennom mini usb portene på kontrollerne. Virker som folk her inne gjør alt de kan for å få Move til å fremstå som DYR. Virkelig barnslig.

Lenke til kommentar
Virkelig barnslig.

Jeg bryr meg virkelig ikke om hva Move koster, at man får småhissige tilbakemeldinger og blir beskyldt for å være barnslig ved å liste faktiske priser fra en av de mest brukte norske nettbutikkene sier jammen meg mer om de som reagerer - enn den som poster prisene. Var det å få ting til å virke dyrt som var poenget, så hadde jeg lagt inn 4 motionkontrollere, minst 2 navigation-kontrollere og en ekstra lader eller to. De fleste kjøper jo Move for multiplayer casual gaming ála Wii.

Lenke til kommentar
Virkelig barnslig.

Jeg bryr meg virkelig ikke om hva Move koster, at man får småhissige tilbakemeldinger og blir beskyldt for å være barnslig ved å liste faktiske priser fra en av de mest brukte norske nettbutikkene sier jammen meg mer om de som reagerer - enn den som poster prisene. Var det å få ting til å virke dyrt som var poenget, så hadde jeg lagt inn 4 motionkontrollere, minst 2 navigation-kontrollere og en ekstra lader eller to. De fleste kjøper jo Move for multiplayer casual gaming ála Wii.

 

Nå er vel ikke du den som har postet det "verste" og "barnsligste" om PS Move, men det har skjedd i andre tråder. Poenget er at folk hyler litt høyt om at der så dyrt med de nye kontrollerne til Sony og Microsoft, det går an å si at "dette er for dyrt for meg, jeg holder meg unna", istedenfor å si at motion controls er for barn/casuals og at de er overpriset etc.

 

Og du må jo bry deg om hva Move koster, siden du bruker tid på å sjekke og poste prisene på det..

Endret av SirKenneth89
Lenke til kommentar
Virkelig barnslig.

Jeg bryr meg virkelig ikke om hva Move koster, at man får småhissige tilbakemeldinger og blir beskyldt for å være barnslig ved å liste faktiske priser fra en av de mest brukte norske nettbutikkene sier jammen meg mer om de som reagerer - enn den som poster prisene. Var det å få ting til å virke dyrt som var poenget, så hadde jeg lagt inn 4 motionkontrollere, minst 2 navigation-kontrollere og en ekstra lader eller to. De fleste kjøper jo Move for multiplayer casual gaming ála Wii.

 

Nå er vel ikke du den som har postet det "verste" og "barnsligste" om PS Move, men det har skjedd i andre tråder. Poenget er at folk hyler litt høyt om at der så dyrt med de nye kontrollerne til Sony og Microsoft, det går an å si at "dette er for dyrt for meg, jeg holder meg unna", istedenfor å si at motion controls er for barn/casuals og at de er overpriset etc.

 

Og du må jo bry deg om hva Move koster, siden du bruker tid på å sjekke og poste prisene på det..

Bryr meg om det i den forstand at jeg ville yte service og poste informasjonen, ja. Prisen avgjør ingenting for meg personlig om jeg skal kjøpe eller ikke.

Lenke til kommentar

Det er vel alle de ekstratjenestene som er lagt til (i statene)i løpet av årene som bidrar til prishoppet. Last.fm, Sky News og slikt. Dessverre kommer nok prishoppet til Norge også. Ikke at vi har fått så rent lite de siste årene. Party chat, Twitter, Zune, Facebook, mye innhold på XBLA og så videre. Noe litt ironisk, derimot, er at $60 ikke er mer enn 380,-, opprundet. For oss blir det vel 600,-.

Lenke til kommentar

http://kotaku.com/5625516/xbox-live-price-increase-coming-november-1?skyline=true&s=i

 

Kan ikke akkurat si at dette er et smart move av MS, med tanke på at Sony tilbyr omtrent det samme for 0,- i måneden. Eneste store forskjellen (så vidt jeg vet) er party chat, men det kommer vel også snart til PS3, right?

 

Er ikke et godt move ovenfor oss forbrukere, men jeg forstår jo at de vil tjene mer penger. Fordi jeg er ganske sikker på at det er få som hopper av Xbox Live toget etter at prisen øker. Party chat har det vært snakket lenge om skal komme til PS3, men jeg begynner å lure på om det noen gang kommer. Kanskje dette blir en funksjon kun for Playstation Plus medlemmer.

Lenke til kommentar

Skulle bestille meg USB forlengingskabel på komplett..

Endte med USB kabel, X360 kontroll + play and charge, X360 Slim og overføringskabel.. Ble en dyrere tur enn først antatt :p

 

USB kabelen blir dyrere og dyrere.

Siden jeg kjøpte meg ny konsoll kunne det jo være trivelig å ha et par spill å prøve på den. Snublet innom play.com og plukket opp AC2, Prince of persia 4 eller5? og Skate 3. Siden jeg allerede skulle legge inn bestilling på play.com fant jeg ut at det var like greit å dra med seg et par BR filmer. Endte på 8 stk.

Greit tenker jeg, men jeg hadde igrunn lenge hatt lyst å plukket opp CoD5 WAW da det er det eneste Cod spillet jeg mangler i samlingen. Sjekket spillpriser.no og ser at CDON har det til lusne 179kr. Kaster det i handlekurven og ser at det er med i 2 for 299 dealen deres. Handlemania logikken slår inn og jeg tenker "hei, jeg sparer jo 30kr på å kjøpe enda et spill!", tråler gjennom listen og ser LBP er med. Har lenge lurt på det spillet så hvorfor ikke.

Det blinker og lyser under handlekurven min nå med tilbud jeg kan oppnå og ser at kjøper jeg for 100kr mer får jeg en BR film til 99. Her må jeg jo slå til!

Noen runder senere ligger Lost oddesey i kurven til lusne 129kr, samt James Bond QoS på BR til 99kr..

 

Så summa sumarum vil jeg si den ufyselige USB forlengeren har kostet meg

NOK 3527,-

GBP 120,- ~ 1100NOK

 

Totalt ca NOK 4627,-

Not half bad...

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Ja ble nice price på den kabelen får man si.

 

Play.com hadde forøvrig et skikkelig lurt tilbud. To BR filmer til 18 pund. Spesielt moro når mange av filmene kostet 8.99 pund pr stk. Slue briter...

Det er helt umulig får meg å legge inn en ordre på play.com under 1000lappen. Når jeg først er igang der hoper det bare på seg. Spesielt i Blu Ray avdelingen. Der er det ofte manger perler til småpenger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...