Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes den var vel dyr men men..får se hva det blir til. Har egentlig ikke bruk for en god d-pad.

 

Uansett noen som har bestilt fra megastorenorge.no ? Har tenkt å bestille noe for rundt 300 kroner og lurer på om det går greit, virker som kanskje kommer ifra Sverige, så det kommer vel ikke toll eller noe om jeg bestiller fra den siden vel? Og vet noen om noe leveringstid?

 

Ser at det er knapt en jævla butikk som tar inn Valkyria Chronicles 2 dessverre og ser ut som er et av få valg..

Lenke til kommentar

Synes den var vel dyr men men..får se hva det blir til. Har egentlig ikke bruk for en god d-pad.

 

Uansett noen som har bestilt fra megastorenorge.no ? Har tenkt å bestille noe for rundt 300 kroner og lurer på om det går greit, virker som kanskje kommer ifra Sverige, så det kommer vel ikke toll eller noe om jeg bestiller fra den siden vel? Og vet noen om noe leveringstid?

 

Ser at det er knapt en jævla butikk som tar inn Valkyria Chronicles 2 dessverre og ser ut som er et av få valg..

 

Ville heller kjøpt det her for en 50-lapp mer http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL/PSP/Valkyria_Chronicles_II/?id=42861VALKCH2

Lenke til kommentar

Hvorfor fjerner de fargene lurer jeg også på? I en hektisk kamp situasjon er det greit å ha fargekodet knappenr når det popper opp på skjermen hvilken du skal trykke på. Nå må du jo ha fargekart for å skille de forskjellige grånyansene. Hvilken smartass ingeniør fant på det der. D-Pad løsningen så fiffig ut, men må prøves før man kan gjøre opp en mening. På tide at de gjør noe med den iværtfall, da de ligger langt bak Sony og Nintendo på det området.

Hvilke andre fantastiske nyvinninger var det han refererte til på slutten? stikkene har da alltid vært konkav.

Lenke til kommentar

Hvorfor fjerner de fargene lurer jeg også på? I en hektisk kamp situasjon er det greit å ha fargekodet knappenr når det popper opp på skjermen hvilken du skal trykke på. Nå må du jo ha fargekart for å skille de forskjellige grånyansene. Hvilken smartass ingeniør fant på det der. D-Pad løsningen så fiffig ut, men må prøves før man kan gjøre opp en mening. På tide at de gjør noe med den iværtfall, da de ligger langt bak Sony og Nintendo på det området.

Hvilke andre fantastiske nyvinninger var det han refererte til på slutten? stikkene har da alltid vært konkav.

 

For min del ser jeg aldri på kontrollen uansett, så jeg liker egentlig det nye designet. Det er stilrent om ikke annet. Når det gjelder d-paden er det interessant med det hjulet man kan snu på, men hvis det er for å fikse problemet som er med nåværende versjon lurer jeg litt på hvorfor vi får et valg? Skal vi velge mellom den dårlige versjonen og den gode?

Lenke til kommentar

Hvorfor fjerner de fargene lurer jeg også på? I en hektisk kamp situasjon er det greit å ha fargekodet knappenr når det popper opp på skjermen hvilken du skal trykke på. Nå må du jo ha fargekart for å skille de forskjellige grånyansene. Hvilken smartass ingeniør fant på det der. D-Pad løsningen så fiffig ut, men må prøves før man kan gjøre opp en mening. På tide at de gjør noe med den iværtfall, da de ligger langt bak Sony og Nintendo på det området.

Hvilke andre fantastiske nyvinninger var det han refererte til på slutten? stikkene har da alltid vært konkav.

 

For min del ser jeg aldri på kontrollen uansett, så jeg liker egentlig det nye designet. Det er stilrent om ikke annet. Når det gjelder d-paden er det interessant med det hjulet man kan snu på, men hvis det er for å fikse problemet som er med nåværende versjon lurer jeg litt på hvorfor vi får et valg? Skal vi velge mellom den dårlige versjonen og den gode?

 

Wild guess er en eller annen patentordning, skulle ikke overasket meg om Nintendo og Sony har patenter som utelukker MS å lage en fornuftig og simpel D-pad.

Lenke til kommentar

Jeg synes Vanquish er bra, har lagt det til i multiplattformspill-lista mi!

Huff dette året og neste skal tømme lommeboka, spesielt på PS3 og Wii, altfor mye!!! Har minst 11-14 eksklusive til sammen på de 2....

Så kjekt at jeg har ingen av de to siden jeg har tenkt til å få meg lappen og bil (?). Føler at jeg hadde vært tom etter dette året :p

Lenke til kommentar

Takk for linken hadde sett overalt etter en plass via google, kelkoo osv men fant ingenting, så nå har jeg fått forhåndsbestilt det :)

 

Uansett jeg begynner utrolig nok å forstå hvorfor mange ikke gidder å kjøpe spill til pcen, spesielt på cd. På Steam er det jo greit, får som regel god nedlastningsfart og du får produktet med en gang.

 

Men nå har jeg hatt 2 svært irriterende erfaringer. Jeg kjøpte Lost Planet: Colonies Edition, jeg har prøvd 2-3 ganger men jeg får rett og slett ikke installert spillet, det kommer en error og det er det.

 

Siden har jeg rett og slett ikke giddet å sjekke opp i problemet og få det fikset, jeg synes når jeg kjøper et spill skal det gå såpass knirkefritt.

 

Men neida dette var ikke den eneste erfaringen, kjøpte like godt Mass Effect 2 og, installeringen går grei, men når jeg kommer til disc 2 så rett og slett går det ikke lenger....

Lenke til kommentar

Da er det like før en kan bestille Move hos Elkjøp, synes ikke prisene var så bra som jeg hadde håpet. Så anbefaler andre også til å bestile navigation controller fra Play.com til 180kr samt lade stasjonen til samme pris...

 

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/ViewParametricSearch-SimpleOfferSearch?webform-id=WFSimpleSearch&DefaultButton=findSimple&WFSimpleSearch_NameOrID=Move+kontroll+%28PS3%29

Lenke til kommentar

Da ser det ut som det er offisielt, det blir Valkyria Chronicles 3, eller eventuelt en prequel.

 

QDRIC9Ys8UiBansprEqeS6qsgwmYnz1p.jpg

 

Nå håper jeg virkelig dette kommer tilbake til ps3 igjen, for denne serien har så absolutt top potensial og har fortsatt litt å gå på for å nå toppen. Men da må ihvertfall spillet tilbake på ps3. Gleder meg til å finne ut hva det blir til.

Lenke til kommentar

For min del ser jeg aldri på kontrollen uansett, så jeg liker egentlig det nye designet.

Det er nok ikke det at man trenger å se på kontrolleren når man spiller, men heller det at når det står "Press X to pick up" på skjermen er det lettere å se den blå fargen enn selve bokstaven. Nå som de (om de) gjør om knappefargene til gråtoner vil dette bli latterlig upraktisk i spill. Spesielt i spill med QTE.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...