Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe av det jeg liker best med 360-kontrolleren i forhold til PS3 er nettopp hvor fargerik den er uten å være smakløs, den ser leken og proff ut på en gang. Det nye designet er kjedeligere og litt feigt kunstnerisk; det er tydelig at man skal spille det safe ved å gi kontrolleren et mer moteriktig og voksent utseende som er mer stilmessig akseptabelt for eldre gamere og kanskje også kvinner, men da mener jeg man heller burde forsøke å gjøre om på ideen om at ting må være monotone for ikke å bli sett på som barnslige eller vulgære.

Lenke til kommentar

Helt ærlig så forstår jeg ingenting av valget å skifte fargene. Er det bare for å legge til at pga nytt "stilig" design kan man øke prisen i takt med det? Uansett jeg hater det nye designet, det ser kjedelig og fargeløst ut. Designmessig synes jeg den ligger etter Dual Shock 3 nå, imens 360 original og black er lekkrere enn Dual Shock 3.

Lenke til kommentar

Da er det like før en kan bestille Move hos Elkjøp, synes ikke prisene var så bra som jeg hadde håpet. Så anbefaler andre også til å bestile navigation controller fra Play.com til 180kr samt lade stasjonen til samme pris...

 

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/ViewParametricSearch-SimpleOfferSearch?webform-id=WFSimpleSearch&DefaultButton=findSimple&WFSimpleSearch_NameOrID=Move+kontroll+%28PS3%29

 

Prisene deres blir nok aldri så billig som play.com sine, men en skal ikke se bort ifra at det kan komme et helgetilbud eller noe slik der en kan spare litt penger. Nå skal ikke jeg ha Move med det første uansett, så jeg har god tid. Det må først komme noen gode spill før det blir interessant. Sorcery ser bra ut, men for alt jeg vet kan det være kjedelig og repetivt, eller bare ha en varighet på 3 timer.

Lenke til kommentar

For alt jeg vet kan spillene til Kinect av det jeg har sett kan bli dølle og kjedelige etter 10 minutters økter desverre for min del

Ville hatt noe skikkelig, ikke bare on rails å stå å vente på action som jeg så i Star Wars, harry Potter, dogde lys i det der togspillet eller hva det var

 

Forhåpentligvis får jeg God Of War III Ultimate Edition imorgen og skal forhåndsbestille Move Starter Pack , Navigation kontroller, Sports ChampionShip, og en ekstra Move kontroller, skal bli gøy når jeg får Move den 15 september, ser på Move som en investering siden jeg vet hva spill som skal ha Move support deriblant Killzone 3, Little Big Planet 2 osv osv :)

Lenke til kommentar

iPhone ser ut til å kunne bli en formidabel spillplattform: http://events.apple.com.edgesuite.net/1009qpeijrfn/event

"Jeg er en bortskjemt applefanboy som får alt for mye av foreldrene mine og har registrert kortet til min far og har alt brukt 1000kr på spill jeg har spilt i 5 minutter hver." :whistle: Slik tenker jeg om folk som spiller primært på Iphone/Ipod touch.

 

 

 

Dette er gjelder selvsagt ikke alle, om jeg tråkker på noen tær her er det bare å sende en PM så skal jeg ikke fjerne på dette. (med unntak fra en moderator)

Lenke til kommentar

Jeg bestemte meg tidlig for ALDRI å få meg Iphone når den ble lansert første gangen. Aldri om jeg skulle ha den oppskrytte møkkamobilen....

 

 

 

 

 

For 14 dager siden fikk jeg min iPhone 4.... Fantastisk liten sak og jeg har allerede lagt igjen en formue på appstore. I mine øyne er det allerede en god spillplatform.

 

 

Heldiggris!!! Venter på min eeeeeenda...har ikke hatt en "moderne" mobiltelefon på mange mange år...bra å høre du likte den da :)

Lenke til kommentar

Beklager Lexiboij, jeg har kun brukt mine egne opptjente penger på både telefonen og alle programmene som er på den. Det at du fornekter at iPhone er en maskin som har solgt noe helt enormt og som derfor har et enormt potensiale for spill er ikke mitt problem. Ei heller er innstillingen din ovenfor Apple mitt problem. Hadde du sett hva Epic Games viste frem på den konferansen ville du også sett at det er rimelig utrolig hva man kan få ut av en så liten sak.

 

Dessverre er du vel ikke interessert i å høre om det, for da ville du jo blitt homo, bortskjemt og pappagutt.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...