Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Ang RE5 så vil det IKKE komme en patch for dem som ikke har Gold Edition, har du denne versjonen så kan du patche og få Move support. Hvis ikke så må en kjøpe denne nye Gold Edition. Vurdert lenge å kjøpe RE5 men ville egentlig ha det til X360 da texturene på PS3 er helt på tryne i forhold til X360...men så var det denne Move supporten da...frister kanskje litt mer det en bedre grafikk.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ang RE5 så vil det IKKE komme en patch for dem som ikke har Gold Edition, har du denne versjonen så kan du patche og få Move support. Hvis ikke så må en kjøpe denne nye Gold Edition. Vurdert lenge å kjøpe RE5 men ville egentlig ha det til X360 da texturene på PS3 er helt på tryne i forhold til X360...men så var det denne Move supporten da...frister kanskje litt mer det en bedre grafikk.

Gah, så teit. Jaja, jeg overlever nok. Spilt RE5 nok uansett, så å måtte kjøpe den på nytt bare for Move, det gidder jeg ikke.

 

Edit: Vil ikke si RE5 er så mye skrekkspill akkurat. Mer lik action/adventure type Uncharted 1 & 2.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Har bestilt RE5 med move support også. Hater egentlig skrekkspill men viss jeg kan faktisk "fysisk" denge løs på zombies osv tror jeg det blir rimelig OK ;D

 

Du skal være rimelig ung, uerfaren og lettskremt for å i det hele tatt bli skremt av Resident Evil 5. Det er et reinspikka skytespill dog med veldig god stemning egentlig, selv om historien har blitt rimelig utvanna. Det er ikke et dårlig spill, men relasjonene til tidligere spill i serien er forholdsvis få og tynne.

Lenke til kommentar

RE 5 var ikke like bra ei heller skummelt som RE4. Jeg har en del Resident Evil spill, men som ikke er prøvd. Jeg er en liten pyse når det kommer til sånne spill, allikevel kjøper jeg de. Jeg skal ikke ha Gold Edition av RE5 da jeg ikke har fullført den første versjonen av RE5. Om jeg en gang kjøper MOVE er nok RE5 et av de spillene jeg sannsynligvis vil prøve ut.

Lenke til kommentar

Om din erfaring er fra filmene så vil du nok finne at de er rimelig like. Jeg ble skuffet når jeg så den første filmen (som faktisk er ganske bra med tanke på detaljene i historien) og det viste seg at det var i all hovedsak kun action (noe som har fortsatt, men nå er det lite igjen av tilknytningen til spillene), men når man ser på hvordan serien har utviklet seg så er det jo ikke så galt allikevel, selv om jeg gjerne skulle sett Resident Evil komme tilbake til survival horror-røttene sine

Lenke til kommentar

Jeg spilte Worms nå nettopp med noen fra forumet. Utrolig artig. Det ble bare en runde, men den ene runden vant jeg. :D *stolt* Skrudde på voice chat og fikk høre de andre, men er litt usikker på om de kunne høre meg...? Ikke at jeg pratet stort, men lo litt her og der. Jeg spiller gjerne igjen for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Ser ut som jeg har sagt feil pris for Move altså...

Det ser ut som det Sports Championship følger med i Move Starterpack, her er jeg litt usikker enda må nesten spør butikkene rundt omkring, da betaler jeg kun 900kr for Move med kontrollene og spillet Sports Championship, sinnsvakt billigt!

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Ser ut som jeg har sagt feil pris for Move altså...

Det ser ut som det Sports Championship følger med i Move Starterpack, her er jeg litt usikker enda må nesten spør butikkene rundt omkring, da betaler jeg kun 900kr for Move med kontrollene og spillet Sports Championship, sinnsvakt billigt!

MOVE Starter Pack = 1 stk Motion controller + PS Eye kamera + demo disc (699,-)

 

Husk at enkelte MOVE-spill bruker 2 stk Motion-kontrollere for 1 spiller, så for å ha komplett sett for 1 spiller trenger du i tillegg til Starter Pack :

1 stk Motion controller (419,-) + 1 stk Navigation controller (319,-)

 

+ Sports Champions (599,-)

 

+ Charging Station som jeg ser på som mer eller mindre nødvendig (449,-)

 

= 2.485,- (priser fra cdon.no)

Lenke til kommentar

Ser ut som jeg har sagt feil pris for Move altså...

Det ser ut som det Sports Championship følger med i Move Starterpack, her er jeg litt usikker enda må nesten spør butikkene rundt omkring, da betaler jeg kun 900kr for Move med kontrollene og spillet Sports Championship, sinnsvakt billigt!

MOVE Starter Pack = 1 stk Motion controller + PS Eye kamera + demo disc (699,-)

 

Husk at enkelte MOVE-spill bruker 2 stk Motion-kontrollere for 1 spiller, så for å ha komplett sett for 1 spiller trenger du i tillegg til Starter Pack :

1 stk Motion controller (419,-) + 1 stk Navigation controller (319,-)

 

+ Sports Champions (599,-)

 

+ Charging Station som jeg ser på som mer eller mindre nødvendig (449,-)

 

= 2.485,- (priser fra cdon.no)

 

Feil feil feil og mere feil

Gamestop har min pakke med navigation controller for 899kr, mangler spillet, si jeg skipper Sports Championship da har jeg RE5 Gold Edition som jeg bestilte for 152kr da ble det ca 1052 med komplett pakke. Charging station ser jeg ikke nødvendig. Hardcorespillene krever ikke 2 lyskulekontrollere ;)

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...