Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Vurderer å skaffe meg ny TV siden jeg synes 37" er for lite :p

Har sett på denne modellen: Philips LCD-TV 42PFL8404H :). Den har Ambilight Spectra 2, FULLHD, 3ms osv

 

Sett film på youtube med denne tven og den herlig ut, Ambilighten fungerer mye bedre her en min Ambilight siden min er en av de eldre versjonene :)

 

Da kan jeg ha den 37 tommeren til mine andre konsoller og 26 tommeren og hehe :p

Trur ikke du merker så mye forskjell. Jeg fikk fra 40 til 46" etter å ha brukt 40" i 8mnd, så brukte jeg 46" i 2 uker, før jeg kjøpte meg 52" FullHD Backlight LED og lot 46"LED stå i stua.. NÅ er jeg fornøyd :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klipp ute av The Agency som kommer eksklusivt til PS3 en gang i år visstnok.

 

 

Har ikke hørt noe særlig om spillet bortsett fra teasern fra E3 i fjor. Men med tanke på trailern, skal man spille agenter eller kommando-soldater/rambo i spillet?

 

Har fått nok av "rambo"-spill etter Mercenaries 2 og Just Cause 2, så trailern ga meg mindre lyst på spillet.

Lenke til kommentar

Wow den nye transformer demoen var jo ganske kul.

 

 

Er den ute? Må definitivt prøves! Veldig usikker på dette spillet, hele grafikken og opplegget ellers virker utrolig kjipt og "billig", men jeg er jo en svoren Transformers-fan.

 

Ny Shank E3 2010 trailer

 

 

 

Ser utrolig stilig ut!

Lenke til kommentar

Vurderer å skaffe meg ny TV siden jeg synes 37" er for lite :p

Har sett på denne modellen: Philips LCD-TV 42PFL8404H :). Den har Ambilight Spectra 2, FULLHD, 3ms osv

 

Sett film på youtube med denne tven og den herlig ut, Ambilighten fungerer mye bedre her en min Ambilight siden min er en av de eldre versjonene :)

 

Da kan jeg ha den 37 tommeren til mine andre konsoller og 26 tommeren og hehe :p

Trur ikke du merker så mye forskjell. Jeg fikk fra 40 til 46" etter å ha brukt 40" i 8mnd, så brukte jeg 46" i 2 uker, før jeg kjøpte meg 52" FullHD Backlight LED og lot 46"LED stå i stua.. NÅ er jeg fornøyd :p

 

Kommer garantert å se forskjell på Ambilightene da :D siden min er gammel :p. Så skal nok selge 37" tommeren viss noen vil ha den hehe :)

Lenke til kommentar

Har ikke hørt noe særlig om spillet bortsett fra teasern fra E3 i fjor. Men med tanke på trailern, skal man spille agenter eller kommando-soldater/rambo i spillet?

 

Tatt fra hjemmesiden til spillet, "The Agency is designed to provide instant action and long-term strategy for all fans of espionage, intrigue, and explosive gameplay."

Interesserte får ta en tur til hjemmesiden til spillet og sjekke ut litt :)

Lenke til kommentar

Kommer garantert å se forskjell på Ambilightene da :D siden min er gammel :p. Så skal nok selge 37" tommeren viss noen vil ha den hehe :)

Om jeg ikke nettopp hadde kjøpt en tv, hadde jeg gått for en 46" eller en større størrelse med 3D, greit å kjøpe det nyeste av det nyeste når man først er i gang.

Lenke til kommentar

Om man ser hvor mange ganger 3D har forsøkt seg på markedet uten å lyktes tillater jeg meg å vente med å kaste meg på bølgen til det har gått så lenge at en ålreit 3D-TV koster rundt 8 000. Å måtte sette et ekstra par med briller over de jeg allerede har (noe som aldri går bra) bare for å få en visuell bonus jeg har klart meg uten så langt i livet er rett og slett ikke noe jeg prioriterer. Men som sagt, fungerer det bra på de fleste plan slenger jeg meg på bølgen så fort prisene synker.

Noen sammenligner det med HD-oppløsning og de har forsåvidt et poeng i det, problemet er bare at HD-oppløsning er noe som går av seg selv og krever ikke at folket benker seg ned med rette innstillinger på det som kreves og egnede briller. Og hvordan er det egentlig med posisjonering foran TV-apparatet?

 

Angående The Agency høres det ut som om de prøver å dekke over vel mange gameplayaspekter i ett og samme spill, og utifra siste traileren å dømme er det kun instant action-delen som har fått plass. Og sitater fra hjemmesider er det noen år siden jeg sluttet å ta seriøst samme hva slags produkt det gjelder. Hvem ønsker vel å være helt ærlige når de skal skryte uhemmet av produktet sitt.

Lenke til kommentar

Det var bare såvidt jeg klarte å tolke hva som sto der, men jeg tror jeg forsto det.

 

Aaaanyway. Finnes det noe bra Vampyrspill der ute? Spill mer Vampire i tittelen ser ut til å suge hele gjengen.

 

(pun intended)

 

Legacy of Kain: Soul Reaver 1 og 2, samt Legacy of Kain: Defiance. Du har også Legacy of Kain: Blood Omen 1 og 2, dog er eneren veldig gammel (men abandonware) og toeren av tvilsom kvalitet.

Lenke til kommentar

Kommer garantert å se forskjell på Ambilightene da :D siden min er gammel :p. Så skal nok selge 37" tommeren viss noen vil ha den hehe :)

Om jeg ikke nettopp hadde kjøpt en tv, hadde jeg gått for en 46" eller en større størrelse med 3D, greit å kjøpe det nyeste av det nyeste når man først er i gang.

Det er jo ikke særlig smart.

 

Når har det noen gang vært smart å kjøpe første generasjonsprodukter? Er så mange småfeil, og det er svindyrt.

 

Nei, Toman, vent med å kjøpe 3D til det faktisk har kommet flere og bedre produkter ut. Skjønner heller ikke hva folk skal med 3D. Jeg var på teknologi messa i Norge for litt sida, og så på den dyreste 3D til samsung. Det er ikke bra nok, enda. Omgjøringen av 2d til 3d er heller ikke bra nok, det ser rett og slett ikke bra ut.

 

Skjønner heller ikke hvorfor folk vil sitte i stua med de geeka 3D brillene.

 

Er forresten veldig enig i det Altf4 sier.

 

Og kan forresten svare på at når jeg så Samsung TVen så blir 3D'en merkbart dårligere når du ikke sitter i sweetspot. Dette gjør det jo vanskligere når man skal se film med flere, da noen vil se filmen fra en dårligere synnsvinkel, og derfor vil det gå utover filmopplevelsen.

 

Blir så oppgitt, alt skal være 3D for tiden, og det blir så misbrukt. Dagens spillkonsoller har uansett ikke gå nok hardware til at det skal flyte godt nok

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Min tv har veldig svak lyd, så noen som vet om denne vil fikse litt på det? Hadde vært genialt med tanke på at jeg har liten plass i stuen. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=146996

 

Arvani fra Tandberg byr på fantastisk lyd til den prisen. Kan absolutt anbefales på det varmeste.

 

Takker så mye for svar :) Tror jeg da skal kjøpe meg en slik en når neste lønning kommer. Tenker å henge den under tv-en på veggen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...