Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du ha det billigere enn Steam må du nok kjøpe den fysiske utgaven. De andre DD butikkene boikotter MW2, naturlig nok:

http://kotaku.com/5398259/online-retailers-refusing-to-sell-modern-warfare-2

 

Hvorfor vil folk IKKE ha den fysiske dvden som kan instaleres tvert, men heller laste ned en gigantisk fil og i tillegg vente 2-3 dager etter release før de kan spille det?

Spillet går jo gjennom Steam uannsett hvor du kjøper det, så det finnes ingen fordeler med DD versjonen, bare ulemper.

Lenke til kommentar

Skal du ha det billigere enn Steam må du nok kjøpe den fysiske utgaven. De andre DD butikkene boikotter MW2, naturlig nok:

http://kotaku.com/5398259/online-retailers-refusing-to-sell-modern-warfare-2

 

Hvorfor vil folk IKKE ha den fysiske dvden som kan instaleres tvert, men heller laste ned en gigantisk fil og i tillegg vente 2-3 dager etter release før de kan spille det?

Spillet går jo gjennom Steam uannsett hvor du kjøper det, så det finnes ingen fordeler med DD versjonen, bare ulemper.

Hovedproblemet var vel heller att steam selger det dyrt.

Hvorfor jeg ikke vil kjøpe den fysiske formen?

Fordi moren min ikke har bil, og at jeg ikke gidder å gå 5km til elkjøp for å kjøpe det.

Lenke til kommentar

Brevpost skal jo i teorien komme frem innen 24 timer, så om absoluttspill sender det til riktig tid skal du jo få spillet på tirsdag. Selv avbestilte jeg forhåndsbestillingen min hos CDON når jeg fikk høre at de ikke sendte før på mandag for å slippe mulige forsinkelser. Tar det heller i butikken på vei hjem fra jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...