Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper det kommer en demo til alle formatene...lyst på det til pc tror jeg men spørs om den er bra nok...da blir det evnt PS3.

 

Det kommer ingen demo.

 

 

Ikke ever?

 

Tviler for det, men det lov å håpe. Husker i alle fall at Robert Bowling si i sin Twitter for lenge siden at det ikke kommer en demo, i alle fall i før lansering ettersom at de vil heller polere spillet enn å bruke mye tid på en demo. Men kanskje i ettertid?

Lenke til kommentar

Ifølge noen innlegg lengre oppe løfter ikke Activision sløret for anmeldelser før på release, noe som egentlig er helt gjennomført tåpelig. Er de redd for at de skal miste noen tusen forhåndsbestillinger av de flerfoldige millioner?

 

Fikk forresten svar fra CDON i dag på spørsmålet mitt om når de sender det:

Hei Lars,

 

Vi sender det ut noen dager før slik at dere kunder har det på selve utgivelses datoen.

 

Med andre ord sender de det på mandag, da jeg ikke har fått noen sendingsbekreftelse i dag. Ser ut som det blir til at jeg handler i butikk selv da.

Lenke til kommentar

Ifølge noen innlegg lengre oppe løfter ikke Activision sløret for anmeldelser før på release, noe som egentlig er helt gjennomført tåpelig. Er de redd for at de skal miste noen tusen forhåndsbestillinger av de flerfoldige millioner?

 

Fikk forresten svar fra CDON i dag på spørsmålet mitt om når de sender det:

Hei Lars,

 

Vi sender det ut noen dager før slik at dere kunder har det på selve utgivelses datoen.

 

Med andre ord sender de det på mandag, da jeg ikke har fått noen sendingsbekreftelse i dag. Ser ut som det blir til at jeg handler i butikk selv da.

Elkjøp sendte min ut i dag, så jeg har jo et lite håp om å få den på mandag..

Lenke til kommentar

Spørsmålet mitt til dere er om jeg skl avbestille nå fra CDON siden de ikke sender spillet før på mandag, eller om jeg skal ha bestillingen som en backup i tilfelle butikkene er tomme? Egentlig er det er rimelig dumt spørsmål, da jeg er helt sikker på at minst èn av de fem butikkene i nærheten vil ha det.

Lenke til kommentar

Elkjøp har en nylig historikk av utrolig lange leveringstider. Både Halo 3: ODST og Uncharted 2 brukte vanvittig lang tid på å komme seg fra Elkjøp til eierne sine. Virker nesten som at Elkjøp mener en ferdig pakket ordre og en sendt ordre er det samme.

Fik jo mitt Halo 3: ODST hele 3 dager før reales fra Elkjøp så akkurat den kjenner jeg meg ikke igjen i. Så tydligvis at det varierer stort på Elkjøp noen ganger.

Lenke til kommentar

Spørsmålet mitt til dere er om jeg skl avbestille nå fra CDON siden de ikke sender spillet før på mandag, eller om jeg skal ha bestillingen som en backup i tilfelle butikkene er tomme? Egentlig er det er rimelig dumt spørsmål, da jeg er helt sikker på at minst èn av de fem butikkene i nærheten vil ha det.

 

 

Tja, det kan jo alltids være greit å ha i bakhånd. Men jeg tror ikke at de fleste butikkene vil være utsolgt tho. Det er ganske mange som har forhåndsbestilt fra diverse steder, og butikkene har nok kjøpt inn så mange eksemplarer som de bare kan få plass til.

Lenke til kommentar

Spørsmålet mitt til dere er om jeg skl avbestille nå fra CDON siden de ikke sender spillet før på mandag, eller om jeg skal ha bestillingen som en backup i tilfelle butikkene er tomme? Egentlig er det er rimelig dumt spørsmål, da jeg er helt sikker på at minst èn av de fem butikkene i nærheten vil ha det.

 

Med mindre du skal ha prestige edition så avbestill. Så stikker du til din nærmeste elkjøp på mandag og tirsdag. Jeg ville ikke blitt overrasket om det sto i hylla på mandag.

Selv erfaring der faktisk fra både spaceword, elkjøp og expert. Plutselig får du det dagen før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...