Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sinnsykt tøft spill, men hva har skjedd med horde, er som call of duty zombies nå, tjener penger å bygger forsvar, kjøper våpen å alt mulig dritt, begynte faen meg å lure når spillet sa jeg måtte bygge command center, hva er detta for noe fitteri

 

og alt er lagd for 4 player co-op, alle omgivelsene er så sinnsykt store, skulle ønske det var litt mer gears of war 1 trange, harde close combat type kamper

 

det sagt, bedre enn gears 1 og 2 helt klart, beste spill i år så langt

Lenke til kommentar

Synes Horde er mye bedre en Zombiez, de har jeg blitt lei siden jeg fullførte Dead Rising 1 :p

Jeg synes fortsatt Gears Of War 1 er bedre, men har tilgode å spille storyen og vanlig online MP så jeg kan ikke dømme spillet riktig enda. Jeg spiller de spillene jeg vet jeg liker online før singelplayer Necrolamendor ;)

 

Men det jeg har fått spilt er faen så bra!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Nå må enkelte faktisk ta seg sammen. Det må da være likegyldig om enkelte får dette spillet før andre. Det gjør INGENTING med DIN opplevelse av spillet når du selv får det.

 

Er alltid noen som får spillene tidligere enn andre.

 

Det er tross alt elkjøp som har gjort en blemme her, men her får jeg følsen av at de som har mottatt spillet får kjeft.

 

En ting er å være forbanna fordi man selv ikke får spilt spillet, dette er rett og slett misunnelse/sjalusi noe som må sies er svært forståelig.

 

Men jeg tror ikke mange her skjønner det ordentlige alvoret.

 

Alle butikker som selger produkter med en lanseringsdato plikter å opprettholde disse lanseringsdatoene, dette er for å sørge at statistikker som viser solgte kopier o.l. skal bli mest mulig ordentlige, pluss at det skal være likt.

Hvis butikker gjentatte ganger (som Elkjøp) bryter disse "pliktene", kan Microsoft velge å boikotte Elkjøp og ta fra de retten til å selge spillene deres for en lang periode.

"Ja men fader, det finnes da andre butikker ololol" sier dere kanskje, problemet er at ethvert hardt slag mot enhver stor norsk kjede, er et slag mot konkurransen i markedet, som vil føre til Nintendo-på-80-tallet-lignende-tilstander.

 

"Hardcore" Gamere bruker mest internett når de kjøper spill, men husk at den største andelen av spillere fortsatt bruker lokale butikker, og mister disse muligheten til å selge spill/produkter fra en produsent, så medfører det tap både for lokalmiljø og bedriften.

 

Jeg er helt for lanseringsdatoer, da det skal være mulig å skaffe seg produktet samtidig som alle andre, på lik måte som en betalende kunde som betaler like mye som alle andre får et likeverdig produkt til den tiden som er satt.

Ingen av dere ville ha støttet en slik "forskjellsbehandling" i en "virkelig setting", så jeg tror ingen skal sette seg på sin høye hest her og rakke ned på de som er sjalu/misunnelig, da er det bedre å prøve å forstå frustrasjonen og faktisk tenke seg hvordan det ville ha vært om situasjonen var omvendt.

 

 

 

Hilsen en som ikke bryr seg når han får Gears of War 3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...