Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

De gjorde det med Halo 3. Med Expert var ute først, og det ble dermed blusset opp veldig mye mer i rettning Expert enn Elkjip. Riktignok var begge i en butikk, og ikke på nett.

 

Det Snurreleif sier er helt riktig. Riktignok liker jeg ikke Elkjøp så stort, og vil gjerne at Elkjøp får straff for dette slik at dette faktisk ikke skjer igjen.

 

Det er ikke meningen at et spill skal komme ut før release. Ognei, jeg er ikke sjalu, fordi jeg har spilt spillet allerede.

 

Og elsket både Beast og nye Horde. Må få stikket til kameraten min å få prøvd campaign litt i morgen. :D

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter og ser nyeste episode av American Chopper.

Og jammen med har ikke Cliff og Epis hyret inn Jr.Designs til å bygge en Gears of War 3 motorsykkel.

Og vi får en rundvisning i studio, sett litt concept art og innblikk i spilles produksjon.

 

Og for en FET sykkel det blir.

(Cliff nevner å implementere motorsykkelen inn i spillet....Kanskje det kommer er oppdatering en gang med fet motorsykkel...hahah...)

Lenke til kommentar

Eurogamer gav Gears 3 8/10, jeg "stoler" mest på de fordi de bruker faktisk hele karakterskalaen. Det er en høy karakter og det skal mye til at jeg ikke kommer til å like dette spillet. Jeg er ikke sånn mega fan av Gears-spillene som jeg mistenker mange her er, men det er ingen tvil om at det er heftige spill som vi får servert. Håper at spillet gir meg litt mer enn bare blod og gørr, vil ha noen "omg-wtf-moments" og slikt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, herregud så enkelte høres patetiske ut når det kommer til Gears. :!:

 

Noen er litt for fokuserte på at alle er kjøpt og betalt når det kommer til Gears of War.

Det er sant. Men eg høyrde frå ei kjelde i Microsoft at dei ikkje hadde råd til å kjøpe fordelaktige anmeldelsar av GoW3 - dette fordi dei brukte opp alle pengane sine når dei betalte Gamer.no for å gje Uncharted 2 ein 'elendig' anmeldelse.

 

Så spelet er kanskje bra? :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...