Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette har faen ikkje noen med å være sjalu eller noen annen form.

Dette e det spillet eg har spilt helt siden første man kom ut, og eg har gledet meg noe jævlig til 3 skulle komme, å så sender elkjøp ut spillet så folk har det 10 dager før alle andre, det går eg faen ikkje med på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette har faen ikkje noen med å være sjalu eller noen annen form.

Dette e det spillet eg har spilt helt siden første man kom ut, og eg har gledet meg noe jævlig til 3 skulle komme, å så sender elkjøp ut spillet så folk har det 10 dager før alle andre, det går eg faen ikkje med på.

 

skjønner egetlig det litt, er dritt for alle som ikke bestillte på elkjøp, dette må være noe elkjøp bestemte seg for å gjøre siden så mange over hele landet har fått spillet tidlig, dette er ikke en liten e-mail feil

Lenke til kommentar

Nå må enkelte faktisk ta seg sammen. Det må da være likegyldig om enkelte får dette spillet før andre. Det gjør INGENTING med DIN opplevelse av spillet når du selv får det.

 

Er alltid noen som får spillene tidligere enn andre.

 

Det er tross alt elkjøp som har gjort en blemme her, men her får jeg følsen av at de som har mottatt spillet får kjeft.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hvorfor folk tar kontakt med media for å fortelle dette og lage en sak av det. Lat som ingenting, kanskje det skjer igjen. Er jo bare digg å få spill lenge før slippdato.

 

Enig! Man må være glad når man får et spill man har lyst på flere dager tidligere. Er litt sjalu, etetrsom jeg må vente på at CDOn skal sende Limited Edition til meg. :p

Lenke til kommentar

Nei.

Major Nelson har svart gang på gang, at vanlige brukere som har fått fatt i en lovlig kopi, ikke skjer noe med.

De går etter piratkopier, og etter butikker som bryter release.

En bruker med ekte kopi, blir ikke rammet.

 

Jeg har en kopi av GoW3 her i Bergen (Fyllingsdalen)

Men får ikke spillt det før om over en uke.

Noen som vil kjøpe det av meg for et GODT bud?

Jeg leverer innenfor rimelig avstand hvis budet er godt nok.

 

Send pm.

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar

Dette har faen ikkje noen med å være sjalu eller noen annen form.

Dette e det spillet eg har spilt helt siden første man kom ut, og eg har gledet meg noe jævlig til 3 skulle komme, å så sender elkjøp ut spillet så folk har det 10 dager før alle andre, det går eg faen ikkje med på.

HAHAHA! Du får dra ut en tur i kveld istedenfor da vet du. Tåler vel å vente 10 dager til. Enkelte folk altså...

Lenke til kommentar

Dette har faen ikkje noen med å være sjalu eller noen annen form.

Dette e det spillet eg har spilt helt siden første man kom ut, og eg har gledet meg noe jævlig til 3 skulle komme, å så sender elkjøp ut spillet så folk har det 10 dager før alle andre, det går eg faen ikkje med på.

 

Aaaah. Det er når jeg leser sånn bitter bitching at jeg kan kose meg enda mer med gears 3, lenge før du får det. Her, ta en klem - det virker som du trenger det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...