Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg stussa litt på den selv. Kansje de utlater oss Gears fans i Europa at vi ikke får den røde X360en med 2 red omen kontrollere, 320gb HDD og spillet. Ville så gjerne ha den..

Selger bare spillet og vips 399kr spart på den Xboxen der.

 

Microsoft hadde fått meg på kroken viss de hadde fått den røde X360en til Norge!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Ja, bare intrisert i den røde for min del og.

 

Ikke bare på grunn av designet, men også på grunn av kontrollene.

 

Jeg må kjøpe meg en ny kontroller nå snart på grunn av d-paden er ødelagt, så hvorfor ikke bare kjøpe den utgaven som Ice-T har hvor det følger med 2 kontrollere som er av den nye typen med forbedret d-pad på kontrollene?

 

[media]

[/media

 

Samtidig som ja, naturligvis rødt Gears-design, Gears-lyder ved bruk av konsollen, og 320GB hardisk?

Lenke til kommentar

Jeg har en god nyhet til deg Maury og til meg også vil jeg si! :p

Sjekk her!

http://www.game.no/acatalog/Xbox_360_320_GB_Gears_of_War_3_360_Xbox_360.html

 

Skal bestille denne her senere idag garantert!

Jeg tar vare på spillet som kommer med Epic Edition som jeg håper på er stålboks, så selger jeg bare den Gears Of War 3 som følger med i den bundelen :)

Den maskinen sammen med Epic Edition, ja vil si det er EPIC!!

Endret av iToMaN
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ein kompis av meg som handla frå Elkjop.no sitt søndagstilbud på Gears 3 fekk nett denne mailen:

 

Vi takker for din bestilling hos Elkjøp!

Produktet/produktene dine sendes fra vårt lager i dag.

 

Han bestilte BF3, Gears 3 og MW3 på det samme søndagstilbudet. Er det Gears som er sendt? Spanande!

 

Er fleire som har fått mail om at ordren er sendt, og det einaste dei har bestilt er Gears 3 på nemnde søndagstilbode. Ångrar no på at eg bestilte hjå lefdal! :-O

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

Jeg har en god nyhet til deg Maury og til meg også vil jeg si! :p

Sjekk her!

http://www.game.no/acatalog/Xbox_360_320_GB_Gears_of_War_3_360_Xbox_360.html

 

Skal bestille denne her senere idag garantert!

Jeg tar vare på spillet som kommer med Epic Edition som jeg håper på er stålboks, så selger jeg bare den Gears Of War 3 som følger med i den bundelen :)

Den maskinen sammen med Epic Edition, ja vil si det er EPIC!!

Den såg bra ut! Hadde eg ikkje vært hellbent på å kjøpe R2-D2 utgåva av 360en som kjem over nyttår så hadde eg lett plukka den der.

 

Ein XBOX som lagar R2-D2 lydar blir berre så søtt at eg må ha den! :-D

Lenke til kommentar

Ein kompis av meg som handla frå Elkjop.no sitt søndagstilbud på Gears 3 fekk nett denne mailen:

 

Vi takker for din bestilling hos Elkjøp!

Produktet/produktene dine sendes fra vårt lager i dag.

 

Han bestilte BF3, Gears 3 og MW3 på det samme søndagstilbudet. Er det Gears som er sendt? Spanande!

 

Er fleire som har fått mail om at ordren er sendt, og det einaste dei har bestilt er Gears 3 på nemnde søndagstilbode. Ångrar no på at eg bestilte hjå lefdal! :-O

 

fekk samma meldinga jeg å, gears of war 3 sendt fra elkjøp i dag

Lenke til kommentar

skammer meg litt, siden jeg har hatt gears of war 1 til 360 ei stund no, og no har jeg rundet det, knall bra spill. Men va litt kort :< så jeg for på ebay og kjøpte gears of war 2 gold edition til 150kr ink frakt, gledings! :D

 

Frister meget å kjøpe den gears xboxn.. Kansje man skal det ;) min gamle 20gb arcade begynner og dra sæ på åran no hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...