Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lol @ SirKratos.

 

Er det mogleg å ikkje forstå at ein anmeldar ikkje følgjer noko fasit? Dei delar sine eigne erfaringar med spelet.

 

Ja det vet jeg, men jeg får et inntrykk av at Eurogamers skribenter er mer seriøse i sine anmeldelser. Det å lese en del anmeldelser hos andre spillsider får meg av og til å tro at det er en 16-åring som har skrevet den. Og slik skal det ikke være.

 

Og du og Maury er morsomme, bare så det er sagt. Jeg biter ikke på det dere skriver akkurat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du liker å bite din egen skjerm? Hmm....

 

Tydeligvis har Microsoft kjøpt opp folk her ja...

 

 

IGN – 9/10

CVG – 9/10

Eurogamer – 8/10

Joystiq – 5/5

DualShockers – 10/10

Gamespot – 9.5/10

The Guardian – 5/5

Gamers Globe – 9/10

Games365 (Italian) – 5/5

ShopTo – 6/6

Strategy Informer – 8.5/10

Gamer365 (Hungarian) – 9/10

XboxLife (Danish) – 9/10

Videogamer.com – 9/10

EGM – 10/10

Spong – 95%

1UP – A-

Digital Spy – 5/5

Gamer.no – 9/10

NeoCrisis – 10/10

576KByte – 8.8/10

gamrReview – 9.3/10

IncGamers – 9/10

Gamertag Radio – 5/5

PlanetX360 – 10/10

Viciojuegos.com – 94/100

FZ.se – 5/5

GameFront – 85/100

GiantBomb - 5/5

Destructoid – 8/10

GameTrailers – 9.4/10

 

 

92/100 tilsammen på Metacritic i skrivende stund.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Mikael og jeg har kanskje ikke samme smak i menn. Da han anmeldte Gears of War 2 og gav det full pott for første gang på nesten 200 anmeldelser, stampet jeg nærmest sporenstreks til den lokale spillsjappa. Et lite døgn etterpå satt jeg med hengefjes og lurte på hvorfor millioner ser ut til å omfavne den sørpetrege og banale fortellingen om en bande supersoldater med bigorexia. Jeg hadde den samme opplevelsen med Gears of War da det kom. Trege kontroller, kjedelige fiender og uengasjerende handling gav meg nær umiddelbar avsmak. Men jeg har blitt frelst, og det føles fryktelig rart. Gears of War 3 skiller seg nemlig ikke så grundig fra forgjengerne, men det er mye bedre.

 

 

Aiai, anmelderen føler det samme som meg, da må jeg nesten teste ut treern. MEN, tror jeg prøve å spille igjennom enern igjen, og så toern først, pga historien.

 

 

 

Lenke til kommentar

Ja det vet jeg, men jeg får et inntrykk av at Eurogamers skribenter er mer seriøse i sine anmeldelser.

Meir seriøse enn kven?

 

Det å lese en del anmeldelser hos andre spillsider får meg av og til å tro at det er en 16-åring som har skrevet den. Og slik skal det ikke være.
Du presterar å skrive ein slik setning, og hevdar samstundes at det virkar som om det er born som skriv? Kva vil du fram til her? Virkar det som om samtlege anmeldelsar som har gitt GoW3 betre enn 8/10 er skreve av 16 åringar? Eller har du nokon utvalde anmeldelsar?

 

Edit:

Les litt i kommentarfeltet til Gametrailers.com sin anmeldelse. Ler meg skvett ihjel. SDF har endo ikkje gløymd "UC2-gate". Er full krig der, ler meg fillete!

 

UC2 fekk den forferdeleg dårlege poengsummen 9.3 av GT.tv, medan GoW3 fekk 9.4. WAR!

Denne var fin:

post-84194-0-37947900-1316087038_thumb.jpg

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

Det er bare noen som forsetter med patetiske utsagn her ass, ikke bare er man fast bestemt på at anmeldelsene er kjøpt og betalt fra før og. Men nå legger man også til at anmeldelsene er skrevet av 16åringer fordi man gir en 10/10 eller noe til Gears of War 3. Haha, dette er det dummeste med idiotiske jeg nesten har hørt på Diskusjon.no, selv dummere en konspirasjonsteoriene jeg har lest her.... :!:

 

5 hos Filmpolitiet

http://p3.no/filmpolitiet/2011/09/gears-of-war-3/

 

4 hos Dagbladet (men hvem ser på dere anmeldelser som seriøse egentlig vet ikke jeg)

 

Stakkars anmeldelere, de blir anklaget for å være 16åringer hele gjengen..

Endret av Mahavishnu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du må frekventere forumet mer, det er mye fett som blir skrevet her.

 

Men synes dette grenser til mobbing nå. Jeg aner ikke om hva SirKratoS-fyren har sagt før om kjøp av anmeldelser og slikt, men det han skrev nå er ikke mye galt. Han har en favorittside som han stoler på, spillet fikk en bra karakter, og han gleder seg.

 

Og ja, de fleste som skriver anmeldelser skriver forferdelig dårlig. Men det er vel også derfor de anmelder spill og ikke skriver bøker. Og at folk gidder å krangle om to spill som har respektive 93 og 96 på Metacritic, det vet ikke jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du må frekventere forumet mer, det er mye fett som blir skrevet her.

 

Men synes dette grenser til mobbing nå. Jeg aner ikke om hva SirKratoS-fyren har sagt før om kjøp av anmeldelser og slikt, men det han skrev nå er ikke mye galt. Han har en favorittside som han stoler på, spillet fikk en bra karakter, og han gleder seg.

 

Og ja, de fleste som skriver anmeldelser skriver forferdelig dårlig. Men det er vel også derfor de anmelder spill og ikke skriver bøker. Og at folk gidder å krangle om to spill som har respektive 93 og 96 på Metacritic, det vet ikke jeg.

Du har nok rett. Men ein treng ikkje leite lenge for å finne særdeles gode anmeldelsar heller. Eg storkosar meg til dømes med Furevik sine anmeldelsar her på Gamer.no. Han har eit rikt og flott skriftspråk, og formulerar seg veldig bra.

 

Me trekk nok kanskje litt mykje i trådane til Kratos. Men eit kjapt dykk i hans tidlegare postar, sjå skjønar du kvifor. Det har vært nok konspirasjonsteoriar på gong - til tider god underhaldning! Eg skal væra snill frå no av! ;)

 

Eg gledar meg so vannvittig til Horde 2.0, Beast og ikkje minst versus.

Lenke til kommentar

Edit:

Les litt i kommentarfeltet til Gametrailers.com sin anmeldelse. Ler meg skvett ihjel. SDF har endo ikkje gløymd "UC2-gate". Er full krig der, ler meg fillete!

 

UC2 fekk den forferdeleg dårlege poengsummen 9.3 av GT.tv, medan GoW3 fekk 9.4. WAR!

Denne var fin:

post-84194-0-37947900-1316087038_thumb.jpg

 

Haha, Beerhound er jo online.

 

the best thing is that i never have to play with you little bitchboys who only complains about every fucking game GT reviews.

 

So i say, THANK YOU GT for reviewing a great game with a great score, i'm really looking forward to play this game!

 

so another endless cover and shoot game gets 9.4 on gameplay while ico & sotc with its unique and entertaining gameplay gets 6.9explain yourself gt!

 

otherwise i have to play gow3. hope a friend gets it, since i have sold my xbox for good reason.

 

Why do I have a feeling that "beerhound" is going to get a lot of new friend requests? (@ 1:50)

 

Saving my money for Uncharted 3. Superior series.

 

lmfao at all the ps3 fanboys voting down every single positive comment about this game.... u mad ps3?

 

*yawn* I didn't even watch the video and already knew that this game would get a 9.5-10.0 because it's a "aaa" title and for no other reason. I'm sure the game is good and all but why is it only the big name games get the high scores and the other games that are released get nothing but flak?

 

Oh yea it's because they don't bribe you guys with big $$$ for their reviews.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...