Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OT: Fanboys er bare tull, de burde lære seg å se kvaliteten i begge maskinene, uten å hate som faen på hverandre.

 

Beast mode høres fantastisk ut ifølge ITavisen sin anmeldelse kan nesten ikke vente :p

Enig med deg :)

 

Jeg gleder meg så sykt... fikk høre av Gamezone at Epic Edition blir forsinket. ><

 

Men har heldigvis bestilt vanlige versjonen fra Game :p

Lenke til kommentar

Folk har sagt jeg er fanboy, jaja for et syn de har. Jeg har hatt 6 Xbox 360 og 5 PS3er og har PC å Wii

 

Kjøper faktisk den nye x360en og Epic Edition bare for gears-serien for min del er det beste Xbox 360 har å tilby meg. Spilt snart Gears 3 i 30 timer siden lørdag.

 

Abadman91: Xbox fanboys er værre i skrivende stund, de personangriper uansett og vrir å vender på alt man sier. Det har jo allerede skjedd her. Dere burde bare slutte med det dere driver på med. Det er barnslig oppførsel.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Synd at storyen kan få deg til å skjemmes. Er noen setninger der som er så skammelig dårlig.

 

Men jeg kjøpte ikke Gears Of War 3 pga storyen, det er skytinga, bots, litt vanlig MP, Beast og Horde som gjelder hos meg ihvertfall

Kjøpte disse for å hedre Gears Of War serien:

 

360_hw_gow3_brandedconsole_large.jpg

360_gow3_epic_edition_large.jpg

 

Jeg så noen blanda inn UC2 i Gears kafeen, noe som er upassende fordi det ber jo om krig men da kan jeg si det her:

 

Nå venter jeg spent hva UC3 får i karakterer, samma for meg hva det får, skal ha det spillet sammen med Gears 3 day one som jeg fikk 10 days before almost all.

 

Og jeg vet mange her inne kommer til å poste masse negativt om det spillet når det kommer. Siden den lista med karakterer blir nevnet, da må jo folk få lov til å poste hva UC3 kan få uten å bli kalt SDF osv.

 

Men dere "får" jo lov til å gjør slikt. Gjør noen andre motsatt for eks her får man angrep i form av som sagt personangrep og vridninger i innleggene, blir vinkla ut helt feil og det er som sagt veldig barnslig.

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ja det vet jeg, men jeg får et inntrykk av at Eurogamers skribenter er mer seriøse i sine anmeldelser.
Meir seriøse enn kven?
Det å lese en del anmeldelser hos andre spillsider får meg av og til å tro at det er en 16-åring som har skrevet den. Og slik skal det ikke være.
Du presterar å skrive ein slik setning, og hevdar samstundes at det virkar som om det er born som skriv? Kva vil du fram til her? Virkar det som om samtlege anmeldelsar som har gitt GoW3 betre enn 8/10 er skreve av 16 åringar? Eller har du nokon utvalde anmeldelsar?Edit:Les litt i kommentarfeltet til Gametrailers.com sin anmeldelse. Ler meg skvett ihjel. SDF har endo ikkje gløymd "UC2-gate". Er full krig der, ler meg fillete!UC2 fekk den forferdeleg dårlege poengsummen 9.3 av GT.tv, medan GoW3 fekk 9.4. WAR!Denne var fin:post-84194-0-37947900-1316087038_thumb.jpg

 

Jeg snakker generelt om både norske og amerikanske spillsider, av og til er det en lidelse å lese anmeldelser. Enten så skinner det gjennom at de har en eller annen preferanse, eller så kan de henge seg opp i totalt vesentlige ting. Hvorfor poster du fra kommentarfeltet fra gametrailers, bryr meg langt opp en viss plass om hva som blir skrevet der.

 

Det er bare noen som forsetter med patetiske utsagn her ass, ikke bare er man fast bestemt på at anmeldelsene er kjøpt og betalt fra før og. Men nå legger man også til at anmeldelsene er skrevet av 16åringer fordi man gir en 10/10 eller noe til Gears of War 3. Haha, dette er det dummeste med idiotiske jeg nesten har hørt på Diskusjon.no, selv dummere en konspirasjonsteoriene jeg har lest her.... :!: 5 hos Filmpolitiethttp://p3.no/filmpolitiet/2011/09/gears-of-war-3/4 hos Dagbladet (men hvem ser på dere anmeldelser som seriøse egentlig vet ikke jeg)Stakkars anmeldelere, de blir anklaget for å være 16åringer hele gjengen..

 

Hvem har kommet med patetiske utsagn? Har ikke sagt en forbanna ord om at jeg mener at det kun er "16-åringer" som har gitt Gears 3 10/10. Absolutt ingenting, det er du som bruker fantasien din her, som forøvrig er imponerende.

 

Du må frekventere forumet mer, det er mye fett som blir skrevet her.Men synes dette grenser til mobbing nå. Jeg aner ikke om hva SirKratoS-fyren har sagt før om kjøp av anmeldelser og slikt, men det han skrev nå er ikke mye galt. Han har en favorittside som han stoler på, spillet fikk en bra karakter, og han gleder seg.Og ja, de fleste som skriver anmeldelser skriver forferdelig dårlig. Men det er vel også derfor de anmelder spill og ikke skriver bøker. Og at folk gidder å krangle om to spill som har respektive 93 og 96 på Metacritic, det vet ikke jeg.

 

En spillanmelder er ikke akkurat høyt oppe på rangstigen når man jobber innenfor journalistikk. Lurer på hvem det er som krangler om disse to spillene som har 93 og 96 på metacritic, ihvertfall ikke jeg.

 

 

BACK TO TOPIC

 

Denne Sony-fanboyen, i følge mange her inne, la nettopp inn en bestilling på Gears of War 3 Epic Edition. Skal pryde samlingen min, den figuren var bare så forbaska kul!

 

Game.no selger forøvrig Kinect med 4(!) spill til 849,- Problemet er at jeg tror de skriver feil. De mener at det følger med kode til både Fruit Ninja Kinect og Child of Eden i spillet The Gunstringer. Se bare her

 

Jeg trodde det var slik at kun kode til Fruit Ninja fulgte med i The Gunstringer? Sony-fanboyen som skriver her vurderer Kinect dersom alle disse spillene faktisk følger med :D

Endret av SirKratoS
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...