Gå til innhold

Xbox 360 spill på billigsalg - under 300 kroner


magnusalex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En hel side med off-topic er slettet! Hold dere til spill under 300,-! Er det noe dere lurer på kan dere sende den aktuelle brukeren en PM, eller starte en tråd hvor du stiller spørsmålet ditt!

Jeg slettet tre nye poster :)

 

All informasjon om toll, import etc. finner dere - eller kan spørre om her: "Import av spill fra utlandske butikker, Hvilke lover og regler gjelder? Hva må jeg betale?".

 

Denne tråden er om: Xbox 360 spill på billigsalg - under 300 kroner

Sjekk emnetittel for bevis.

Lenke til kommentar

picture.jpg

BioShock hos www.siba.se (metacritic) - 160.09 NOK

 

Prisen er omregnet av Aftenpostens valutakalkulator. Det kan være lurt å sjekke ut svenske nettbutikker. 100 SEK = 80 NOK

 

860182m.jpg

Xbox Live 2100 points card hos www.play.com - 16.99 GBP - ca 167 NOK

Så slenger jeg på link til Xbox Live points selv om det ikke direkte er et spill. Men når GTA IV: The lost and damned er like om hjørnet kan det være kjekt å ha litt poeng på konto. I Norge koster samme kortet 249. Det gir en omvekslingskurs på 0,119 = 1 Live poeng. Kjøper du det hos play.com er omvekslingskursen 0,08 = 1 Live poeng

Endret av azidops
Lenke til kommentar
Halo Wars LE edition på MPX til 595,-. Siden det følger med 12 måneder Live Gold blir spillet nesten gratis. :)
Vet ikke med deg, men jeg betaler €35.99 for 13mnd på Live (ca. 315 kroner etter dagens kurs), så "nesten gratis" var vel å ta litt hardt i :) Uansett, Papyrus har det enda noen kroner billigere (584). Litt usikker på hvordan dem stiller opp mot hverandre på fraktkostnader dog. http://www.papyrus.no/PartDetail.aspx?q=p:...79;c:36200;r:pg
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...