Gå til innhold

Xbox 360 spill på billigsalg - under 300 kroner


magnusalex

Anbefalte innlegg

Denne tråden er stengt fordi det allerede fantes en tilsvarende aktiv tråd ved Diskusjon.no før sammenslåingen. Denne tråden ble opprinnelig postet ved Innlegg.no. — Administrator TSP

 

 

Yes! Nytt forum, og nye tider! Her kan vi i kjent gamle-gamer.no stil slenge ut Xbox 360 spill og utstyr til under 300 kroner! ;)

 

Retningslinjer for tråden:

  • Alle innlegg uten tilbud rapporteres og vil bli slettet. Brukere som fortsetter å trosse de enkle reglene som er satt vil bli straffet deretter.
  • Ingen requests. Søk heller opp billigste pris selv, og post tilbudet i denne tråden.
  • Postene skal inneholde linker til konkrete tilbud. Ingen bruktmarkeder, "billige spill hos Elkjøp for tiden..." osv.
  • Begrens off-topic prat. Unødvendige og ikke-informative poster slettes.
  • Dersom du har spørsmål om tollbehandling og betaling av merverdiavgift ved kjøp fra utlandet, klikk her - og bruk tråden du kommer til for å stille spørsmål!

Norske Butikker:

Butikker i utlandet:

  • play.com (1£ = 9.98 kr @ 02.02.2009) Alle priser inkluderer frakt til Norge!
  • thehut.com (1£ = 9.98 kr @ 02.02.2009) Koster 1£ for frakt til Norge.
  • play-asia.com: Selger mye spill med PAL til Xbox 360 selv om de er lokalisert i Asia, og shipping på rundt $3. Må be de sette prisen på pakken ned, ellers påløper det mva. og gebyrer. Husk at Xbox 360 ikke er sonefri, og du må derfor kjøpe de sonefrie spillene.
  • Videogamesplus.ca: Shipping på rundt CAD $7, men her kan man også få de til å sette prisen lavere på pakken. VGP oppgir alle prisene i canadisk dollar, som kan være litt høyere i kursen enn amerikanske dollar. Husk at Xbox 360 ikke er sonefri, og du må derfor kjøpe de sonefrie spillene.

Vi har også blitt enige om en mal på hvordan tilbudene kan legges ut, for å holde en kontinuitet i tråden. Om du formaterer tilbudet slik som eksemplet under, blir det mange fornøyde forumbrukere! :)

 

8229501m.jpg

Grand Theft Auto IV (GTA 4) - play.com - £17.99

 

Kom gjerne med innspill til flere butikker og endringer! :)

 

Siste nytt: Gawain har snekret sammen et verktøy for å generere forumkode for spilltilbudene, som du finner HER. Supert initiativ! Endringer og forslag til dette verktøyet går i PM til Gawain.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg dauer nok ikke av det, nei... hehe. Men jeg ser for meg at det blir vanskelig å følge det opp til enhver tid... tilbud kommer og går, og de gamle må jo også følges opp.

 

Er det noen som vet om det er mulig for flere å redigere førstepost ved å legge opp en tilgang eller lignende? Jeg har ingenting i mot om flere redigerer den.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...