Gå til innhold

Xbox 360 spill på billigsalg - under 300 kroner


magnusalex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, så de sender kun spill til Norge? Med mva så ville prisen blitt på 3200 kr for en Elite og 3 spill. Er ikke så værst det, her i Norge har vi jo kun de kjipe bundlene med Lego og Panda spill. Er det noen av de andre dere kan anbefale for konsoll og spillkjøp da, hit til Norge?

Lenke til kommentar

Dette er vel noe off topic i denne tråden. Men med mindre Microsoft i Norge tar imot defekte 360 maskiner som er kjøpt i utlandet ville jeg heller betalt noen hundrelapper ekstra for å kunne gå til nærmeste elkjøp og klage fremfor å måtte pese med å returnere noe til England (regn med at du da antagelig må betale porto).

Lenke til kommentar

Beklager om jeg bryter med trådreglene, men jeg er nesten desperat :) Har prøvd å finne NHL 09 til under 300 kr men det er klin umulig! Noen som vet om tilbud på spillet?

 

Hvis noen ønsker å selge brukt kan de ta kontakt med meg på PM så slipper vi å forstyrre tråden.

 

Igjen, beklager om request ikke er tillat

Lenke til kommentar

For min del tåler jeg litt smalltalk så lenge det dreier seg om billige spill. Men det bør ikke spore av, og spørsmål rundt toll og avgifter (som er en gjenganger i slike tråder) kan vi ta i egen tråd.

 

Requests synes jeg ikke passer inn her. Tenk om alle skulle spørre om alle nye spill var billige et eller annet sted... hadde blitt en ond sirkel.

 

azidops: Beklager, men jeg kan ikke huske å ha sett det billig noe sted. Sjekk bytteklubben.no, kanskje du kunne byttet det til deg?

Lenke til kommentar

Vet dette spillet ikke er under 300 kr, men værd å nevne uansett :p

 

Gamestop har mass effekt til 349,- Brukt selger dem samme spillet til 380 cirka..

Jeg sto med det brukte i hånden da jeg oppdaget at dem solgte spillet nytt til en billigere penge... flaks :lol:

Endret av Huffern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...