Gå til innhold

Xbox 360 spill på billigsalg - under 300 kroner


magnusalex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

To for £30 hos PLAY.com.

 

Velg blant:

*Halo 3 (Classics)

*Gears Of War

*Forza Motorsport 2 (Classics)

*Mass Effect (with Bonus Disc) (Classics)

*Banjo Kazooie: Nuts & Bolts

*Project Gotham Racing 4 (PGR 4) (Classics)

*Call Of Duty 3

*Crackdown (Classics)

*Blue Dragon

*Scene It? Box Office Smash (Game Only)

*Tony Hawk's Proving Ground

 

Enkeltpris £17.99.

 

Siden PLAY.com selger alt enkeltvis, tror jeg det skal gå greit å få spillene inn til Norge uten å måtte fortolle de, selv om man bestiller for mer enn 200,-.

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar
To for £30 hos PLAY.com.

 

Velg blant:

*Halo 3 (Classics)

*Gears Of War

*Forza Motorsport 2 (Classics)

*Mass Effect (with Bonus Disc) (Classics)

*Banjo Kazooie: Nuts & Bolts

*Project Gotham Racing 4 (PGR 4) (Classics)

*Call Of Duty 3

*Crackdown (Classics)

*Blue Dragon

*Scene It? Box Office Smash (Game Only)

*Tony Hawk's Proving Ground

 

Enkeltpris £17.99.

 

Siden PLAY.com selger alt enkeltvis, tror jeg det skal gå greit å få spillene inn til Norge uten å måtte fortolle de, selv om man bestiller for mer enn 200,-.

 

Jeg tester ut dette nå. Har bestilt to titler til en verdi av 250,-. Bestilte de hver for seg, men ser at beløpet ble trukket samlet av min konto. Kan jo nevne at jeg bestilte FIFA 09 og Alone in the Dark. Siste til den fine summen av ca 77 NOK :)

Står at man skal forandre valuta til Euro hvis man bestiller utenfor England, men pga den ekstremt lave kursen på pund i forhold til NOK, så blir det da dyrere, og jeg gjorde ikke det og beløpet ble trukket med kursen for Pund og ikke Euro.

Lenke til kommentar
Jeg tester ut dette nå. Har bestilt to titler til en verdi av 250,-. Bestilte de hver for seg, men ser at beløpet ble trukket samlet av min konto. Kan jo nevne at jeg bestilte FIFA 09 og Alone in the Dark. Siste til den fine summen av ca 77 NOK :)

Står at man skal forandre valuta til Euro hvis man bestiller utenfor England, men pga den ekstremt lave kursen på pund i forhold til NOK, så blir det da dyrere, og jeg gjorde ikke det og beløpet ble trukket med kursen for Pund og ikke Euro.

Sendte en email til de og spurte om det ned Euro og GBP.

 

Svaret:

Skjul
Dear Mr Larsen,

 

Thank you for your email.

 

Provided the automated system will accept the order in GBPs then it will be despatched and fulfilled without issue.

 

Kind Regards,

 

Customer Care Team

 

Play

 

picture.jpg

Call of Duty 3 til 149,- hos absoluttspill.no Metacritic

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Ang. Guitar hero-tilbudet til GameStop/ebgames, starter det 22.mai(som det står på annonsen), altså launchdatoen til GH: Metallica. Var mye standard på lista over spill som ikke kan byttes, jeg så blant annet Prey og Alle EA Sports sine titler type 06 eller eldre(tror det samme gjaldt 2K Sports). Samtidig sa mannen i kassa at de hadde "utrolig mange" på lager, og at det var mer enn nok til norden, så det kom ikke til å gå tomme med det første. Et helt rått tilbud hvis du spør meg, og såvidt jeg vet, er vel vanlig butikkpris på dette noe sånt som 2500,-.

offer1.jpg

 

Siden reglene krever et tilbud, kan jeg nevne at thehut.com har mange fine tilbud om dagen, blant annet Dark Sector til £9.74 og Dead Space til £17.73.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...