Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er jo i randoms man får damage :p Men som du sier, å gjøre sin egen hp må jo være en god pekepinne. Men jo mer jo bedre :D

 

Jojo, i randoms MAN gjør skade. Randoms derimot er en gjeng med ubrukelige aper og kan derfor ikke forventes at gjør stort. Som man sier: Random battle er 1vs29 ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilke land har den best arty? regner med jeg kommer meg til tier 7-8-9 tror ikke jeg kommer til å komme meg til tier 10...

 

Gå for de franske, det er mitt råd. Etter nerfen har de franske kommet best ut av det p.g.a. at de allerede hadde lav aiming time og høy accuracy i forhold til de andre, samt god RoF.

 

De er i tillegg kjappe som gjør dem lett å reposisjonere seg etter behov.

 

Den russiske top tieren er også en SPG verdt å gå for, men da må du pine deg gjennom store og trege howitzer baserte SPGs fra tier 4 til 9. Ikke å anbefale.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Jeg elsker det når jeg får tracket en eller annen ussel medium som forsøker å flankere TD'en min og derfor blir stående stille med siden til og buksa på knærne mens neste runde gjøres klar. Det er også særs festelig når spillere undervurderer agilityen til de litt lettere TD'ene (hender ganske hyppig i begge JagdPanther'ne) og forsøker å flanke, men heller ender opp med å blottlegge siden leeeenge mens vi har en liten "svingom" :)

 

Nå mente jeg at jeg ødela beltene til TD'en, for så å flanke. Den planen stoppes fort når TD'en bruker repair og jeg sitter i en jumbo som lader uendelig treigt. Nå skal det sies at jeg kjørte rett i mot og satset alt, noe som fungerte fint helt til nevnte repair ble brukt.

Lenke til kommentar

Nydelige missions!

 

The following missions will be available in game between 2nd August at 07:10 CEST (GMT +2) until 31st August 07:00 CEST.

 

Appetite for Destruction

Destroy 30 enemy vehicles over 24 hours.

Only random battles

This mission can only be completed once per day.

Only vehicles of tier IV and above count.

300,000 credits

 

Treasure Hunter

Obtain one of the following medals:

Tamada Yoshio Medal

Nicol’s Medal

Lehväslaiho's Medal

Radley-Walter’s Medal

Only random battles

X5 Crew Experience

 

Power Metal

Earn 50,000 experience points in 24 hours.

Only random battles

This mission can only be completed once per day.

Premium and first victory bonuses count towards the total, but bonuses from other sources (such as specials) will not count.

1 day of premium

 

Ikke så gal Anniversary Special heller, men savner fremdeles 50% på equipment. Og til prem-skudd folket så er det igjen en discount.

 

Premium Tank: LTP

As a token of our appreciation to our faithful player community, we will be distributing this Soviet Tier III Premium Light Tank to all accounts registered before the morning maintenance on 2nd August. In addition, every player will get a free garage slot to store the vehicle as well!

 

Triple Crew Experience for each Battle

During the following days you will have the opportunity to boost up all your crews. Use this opportunity to get some new skills for your tankers!

 

15% Discount on all Tier X Vehicles

That’s right – this weekend all Tier X vehicles will go for 85% of their usual credit price regardless of type or nation! Now’s the time to get all the steel beast you always wanted!

 

Up to 30% Discount on Premium Ammo

Ammo reserves depleted? Not a problem – during the following days, all Premium ammunition types will cost up to 30% less! Make sure to resupply your cannons and fill up your storage areas, Commanders!

 

Up to 50% Discount on Camouflage Patterns

Whether you go for a permanent or a temporary camouflage pattern, you will pay up to half the usual price! Time to apply some war paint on your machines!

 

50% Discount on Crew (Re-) training and Skill Reset

If you need to train or retrain your crew for a specific vehicle or fix their perks, this weekend you will be able to do it 50% cheaper! The offer is valid for both credit and gold options!

 

Discounts on Premium Account Time

This weekend the 360 and 180 Days of Premium Account time will be discounted by 15%! In addition to this, 3 Days of Premium Account time will go for the price of one, and 7 Days of Premium Account time will go for the price of three, so for 250 and 650 Gold respectively.

If you are thinking of renewing your account’s Premium status, now is the perfect time to do it!

 

50% Discount on Garage and Barracks Slots

Want some new tanks but have no space for them? Are your barracks not big enough to accommodate all your crewmen? Buy a few more slots this weekend for half the price!

 

Samtidig er det også Top of the Tree: French Mediums:

 

30% discount on purchase and 30% more credits earned with the following French tanks:

Tier X Bat.-Châtillon 25 t

Tier IX Lorraine 40 t

Tier VIII AMX 13 90

 

Kanskje er det på tide å kjøpe Lorraine? Den skal være ræva, men det vil i hvertfall hjelpe litt om det er 30% discount, og det gamle crewet til AMX 13 90 sitter uansett i Baracks og kjeder seg...

Lenke til kommentar

Den russiske top tieren er også en SPG verdt å gå for, men da må du pine deg gjennom store og trege howitzer baserte SPGs fra tier 4 til 9. Ikke å anbefale.

 

Kan jo ta snarveien via KV-2, men er nok helst enig, ikke å anbefale. Når 8.6 kom hadde jeg ca 30k exp igjen før jeg kunne låse opp Object 261. I går brukte jeg 9k free exp på siste biten. 212 suger så hinsides etter patchen >_<

 

Så ja, de franske er nok best. Lav damage, som enkelte syter over at er alt for lav, men du treffer og kan posisjonere deg om kartet tillater det.

Lenke til kommentar

Nå mente jeg at jeg ødela beltene til TD'en, for så å flanke. Den planen stoppes fort når TD'en bruker repair og jeg sitter i en jumbo som lader uendelig treigt. Nå skal det sies at jeg kjørte rett i mot og satset alt, noe som fungerte fint helt til nevnte repair ble brukt.

Skjønte det. Presenterte bare meg som TD-mann sitt motstykket til track-flank taktikken som mediumene hyppig bruker mot tårnløse TD'er ;)

Lenke til kommentar

Jeg liker TD-er. Har T110E4 og JgPz E-100. Hva burde neste tier X TD bli? Syns Obj. 263 virker morsom. Den er visst ganske rask, og skyter fort og presist. Er som en forbedret Jagdtiger?

 

Tror Fv 215b blir for sært. Obj. 268 en mulighet. Foch 155 virker tøff, men jeg vet ikke om jeg vil trives med en autoloader.

Lenke til kommentar

Jeg liker TD-er. Har T110E4 og JgPz E-100. Hva burde neste tier X TD bli? Syns Obj. 263 virker morsom. Den er visst ganske rask, og skyter fort og presist. Er som en forbedret Jagdtiger?

 

Tror Fv 215b blir for sært. Obj. 268 en mulighet. Foch 155 virker tøff, men jeg vet ikke om jeg vil trives med en autoloader.

 

En forvarsel hvis du vil ha Object 263: Jeg driver for øyeblikket med SU-100M1 og det er en forferdelig bedriten tanks. Har blitt fortalt at SU-101 skal være enda dårligere, så vær forberedt på pain hvis du vil helt til 263...

 

Jeg kan i hvertfall anbefale hele linjen fra SU-152 og fram til og med Object 268, det er en fin linje med utelukkende godtanks! Spesielt ISU og 704 :love:

Lenke til kommentar

Regn, torden og WoT! Og en øl. Yes, yes!

 

Leker meg med nyeste tillegg i garasjen: T110 E4 og AMX 13 90. Har begynt på britisk TD linje.. fordi.. fordi.. DEN kanonen på FV215b kan jeg ikke leve uten ;)

 

JgTg 8.8 cm er for øvrig min favoritt premium. Tjener så utrolig bra med den. Lowe og Type 59 når ikke helt opp for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...