Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde å spille litt nå, men jeg blir jo kun plassert som bunntier med suicidale team

Jeg vet ikke om jeg skal rage eller gråte.

Og bare for å fore raseriet: RNGen på skuddene er i dag ubegripelig dårlig, isteden for å treffe siden på Tiger 2 som har en ~30° vinkel fra normalen treffer jeg frontplata på 60° fra siden :wallbash:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jaja, da fikk jeg vite at KV-1S var "cheater tank" av to stykker som i AT 2 og TOG II* som klarte å få ca 300 dmg tilsammen i en match med en T7 på hvert lag, samt seks KV-1S på hvert lag. Nubtoonen klarte også å skrive "owned kv" i chat etter vi vant, riktignok pga at de to cappet, selv hold jeg noen som gikk for a defende igjen, men var låst der jeg stod.

 

Jeg skrev "banhammer!" i chat når jeg drepte KV-1S, synd ingen kommenterte det. :D

Lenke til kommentar

Hepp, en stk n00b her :D

 

Dvs, regga mæ konto for litt over ei uka sia, og bekke nu snart 400 battles.

Driv å leke i en KV-1 akkurat nu.

 

Sku hatt noe lekekamerater! :D

Noen som har bruk for en opp til (per nå) tier 5 tanker i tropp/plantoon, så send meg en melding in game.

 

- Hratgard

Lenke til kommentar

Hepp, en stk n00b her :D

 

Dvs, regga mæ konto for litt over ei uka sia, og bekke nu snart 400 battles.

Driv å leke i en KV-1 akkurat nu.

 

Sku hatt noe lekekamerater! :D

Noen som har bruk for en opp til (per nå) tier 5 tanker i tropp/plantoon, så send meg en melding in game.

 

- Hratgard

 

Jeg er med på det!

Er nicket ditt Hratgard?

Mitt er Monkeycat15.

 

 

-Monkey

Lenke til kommentar

spiller vel bare en liten time om kveldene så jeg er ikke i nærheten av den engang. hadde vel 15-20 kills i går kveld før jeg pakket sammen.

er forresten utrolig morsomt med "drive-by-shooting" med AMX ELC tanken. det må dog times riktig ellers blir det bare rot og tull. bruker den en del når jeg er scout i høytier kamper. på lavtier bruker jeg den som en lynrask TD. har jo en utrolig kamoverdi og har nå fått brukbar nøyaktighet på kanonen etter de siste patchene som gjør at den kan brukes til litt av hvert.

Lenke til kommentar

Hvordan går det med 300k farmingen til folk? Har ikke fått gjort det mer enn 1 gang selv så langt, bissi uke :/

 

Har gitt det opp, får ikke 300k samme hva jeg gjør. Så langt så har jeg telt 83 kills og ennå ikke fått noe, men den 1 dag premium har jeg fått flere dager. :p

 

Og jeg er helt sikker, kjøpte E5 først, og da var kontoen så godt som tom, det er den ennå. :p

Lenke til kommentar
Har gitt det opp, får ikke 300k samme hva jeg gjør. Så langt så har jeg telt 83 kills og ennå ikke fått noe, men den 1 dag premium har jeg fått flere dager. :p Og jeg er helt sikker, kjøpte E5 først, og da var kontoen så godt som tom, det er den ennå. :p

 

Dumt spørsmål, men du kjører tier4+ sant? Det er bare kills i disse tanksene som teller. Kanskje du fikk 300k på en sinnsyk premium skudd spam runde? :p

 

Er sykt mye killstealing ute og går i hvertfall. Normalt er det en og annen som holder skudd for å ta siste hp, men nå skjer det mye oftere! f.eks står ved siden av en VK36 og skyter på en kar som er helt åpen, skyter ham 4 ganger uten av VK36 skyter i det hele tatt. Så, når karen har ca 100hp igjen så skyter vk36, umiddelbart etter mitt skudd, og dreper ham. Sånn har det vært mye av, også med flere tanks på en gang. Ikke uvanlig å se 3-4 skudd hamre inn i et corpse fordi alle holder for lasthit. Beste var vel 7k damage med 268 og 0 kills :p

 

Forøvrig, jeg og en kompis tok 300k sammen, og skrev opp antall kills mellom hver kamp. Begge to fikk 300k etter 29 kills, så enten telte vi feil begge to ellers så kommer den etter 29 og ikke 30 :hmm:

Lenke til kommentar

 

Er sykt mye killstealing ute og går i hvertfall. Normalt er det en og annen som holder skudd for å ta siste hp, men nå skjer det mye oftere!

 

ja, det skal vår herre vite. jeg hadde over 4000 dmg. med min AMX50 100 uten en eneste kill! hadde "fast" følge av to IS3 som hele tiden "avsluttet" mine prosjekter. ble litt amper der på slutten uten at de brydde seg nevneverdig..

og så hadde jeg nesten 1500 dmg. med Pv4S (tier 6) uten noen kill. igjen med "fast" følge av andre spillere.

er vel ikke den beste ideen Wargaming har hatt gjennom tidene. skulle heller vært en premie på mest dmg. justert etter Tier.

Lenke til kommentar

3 ganger hittil. Gidder ikke stresse for å få det hver dag.

Enig, jeg har klart å moderere meg når det kommer til dette.

Da jeg spilte før, var det sånn at hver gang det var 5x måtte jeg ta det på hver eneste tank jeg hadde, og med rundt 40 tanks, så blir man sittende hele dagen. Da resetta det seg 02:00 / 03.00 om natta også, så om du hadde uflaks, var du buttfucked, og med OCD og diverse kunne jeg få forferdelig angst over å ikke ha klart og ha gått glipp av 5x på én tank jeg aldri spiller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dumt spørsmål, men du kjører tier4+ sant? Det er bare kills i disse tanksene som teller. Kanskje du fikk 300k på en sinnsyk premium skudd spam runde? :p

 

Er sykt mye killstealing ute og går i hvertfall. Normalt er det en og annen som holder skudd for å ta siste hp, men nå skjer det mye oftere! f.eks står ved siden av en VK36 og skyter på en kar som er helt åpen, skyter ham 4 ganger uten av VK36 skyter i det hele tatt. Så, når karen har ca 100hp igjen så skyter vk36, umiddelbart etter mitt skudd, og dreper ham. Sånn har det vært mye av, også med flere tanks på en gang. Ikke uvanlig å se 3-4 skudd hamre inn i et corpse fordi alle holder for lasthit. Beste var vel 7k damage med 268 og 0 kills :p

 

Forøvrig, jeg og en kompis tok 300k sammen, og skrev opp antall kills mellom hver kamp. Begge to fikk 300k etter 29 kills, så enten telte vi feil begge to ellers så kommer den etter 29 og ikke 30 :hmm:

 

Eller bare gå inn i service recorden din når du logger inn, notèr antall kills (total), så vet du hvor langt unna du er. :)

 

Enig med deg, mye killstealing nå (helt horribelt for meg som grinder Lorraine 40t for the win lose) :confused:

 

Hadde heller sett en event med å gjøre f.eks. 30k eller 50k damage på en dag enn kills.. men da blir vel høy tier alt for favorisert.

Endret av VinterUlv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...