Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg synes spillet bør ha noen slike stridsvogner som skiller seg litt ute enten positivt eller negativt. Greit med litt variasjon på slagmarken ;)

Du kan ha variasjon og balanse helt fint, det krever bare bedre spilldesignere. Det er også grunnen til at det kommer slike balanseendringer.

 

Jeg lurer mer på når E-25 skal nerfes, om det noengang var en tank som var OP må det være den :D

Endret av arni90
Lenke til kommentar

DERP er surt når det går en selv i mot.

 

Jau, lite morro. Men shit happens :p

 

Det fortjener du nesten når du kjører OP-1S, så får du selv kjenne litt på hvordan det er å være på mottakersiden av KV-1S sin kanon som f.eks T5 TD...

 

Tja. Har vore paa feil ende av KV-1S ganske mange gonger foer, og jau om den treff saa svir det. Tek dog tier 5 TD mot KV-1S any day framfor f.eks KV-1. Kan som regel gaa rimeleg greit det.

 

KV-1S er jo prime target for trollcannon. Ser man bort i fra tanks som gjerne blir oneshottet om du peneterer eller ikke, så er jo KV-1s den letteste å oneshotte. Alltid like gøy å sette de på plass :D

 

Oneshotte KV-1S har eg aldri gjort, men eg har vel heller ingen vaapen som er i stand til det. Sakte men sikkert rive den i stykker med TD derimot har eg begynt aa faa til i det siste. Rett og slett elsker STUGIII!

 

And now for something completely different. Hadde ein artig game med T-50 her forleden... post-115636-0-76521200-1375225022_thumb.jpg

 

Sikkert ikkje riktig maate aa bruke den vesle rotta paa, men aa faa steel wall og cool headed var ganske morsomt :p

 

Kva synest folk er den beste kanona for KV-1 foresten? Sjoelv synest eg 57 milimeter buzzsaw er konge. Aa kunne sende ut to skot i sekundet faar kjapt eit overlegent antal vogner til aa tenke seg om to gonger foer dei charger etter mi erfaringpost-115636-0-43175900-1375225472_thumb.jpgpost-115636-0-21383100-1375225500_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg har ikke T-44 selv, men jeg platooner regelmessig med en som kjører T-44 med 122mm-kanonen, han får typisk inn 4-5 fulltreffere med den. Jeg vil si at det er brukbart å gjøre nærmere 2K gjennomsnittlig i en tier 8 match, men jeg hadde nok heller brukt 100mm selv :p

 

Noe helt annet:

Er det andre som har fått et drastisk hopp i WN7 etter en lengre periode uten å spille, men ikke efficiency? Plutselig har 7-dagers WN7 hoppet fra ~1200 til ~1500(!)

Jeg fikk denne "statsfart'en" for litt siden, uten mål og mening........

post-274413-0-38450600-1375284087_thumb.png

Lenke til kommentar

Det er noe forskjellig på eff og wn7 formelen. Det kan være at noen kamper forsvant fra 7 dagern som hadde dårligere wn7 og som påvirka gjennomsnittet negativt.

 

 

Ang t-44 så vurderte jeg ikke en gang 122mm pga at jeg synes den er helt feil på en med, og passer ikke spillestilen til tanken. Må stå mye mer i ro å aime, samt gjemme deg når det er på tide å reloade. Lb-1 funka godt.

Lenke til kommentar

Hater det når TD's uten turret bruker repair etter at jeg har tatt ett belte.

Jeg elsker det når jeg får tracket en eller annen ussel medium som forsøker å flankere TD'en min og derfor blir stående stille med siden til og buksa på knærne mens neste runde gjøres klar. Det er også særs festelig når spillere undervurderer agilityen til de litt lettere TD'ene (hender ganske hyppig i begge JagdPanther'ne) og forsøker å flanke, men heller ender opp med å blottlegge siden leeeenge mens vi har en liten "svingom" :)

Lenke til kommentar

Det er også særs festelig når spillere undervurderer agilityen til de litt lettere TD'ene (hender ganske hyppig i begge JagdPanther'ne) og forsøker å flanke, men heller ender opp med å blottlegge siden leeeenge mens vi har en liten "svingom" :)

 

Det skjer egentlig ganske ofte. Er veldig, veldig, veldig moro når medium/heavy-hybrider prøver undervurderer traverse og dpm til JT for eksempel. JP2 har også ganske så høy traverse for å være så stor (en del høyere en JP). Jeg testet dette i teamtraining mot en M5A1, med 75% crew. Han klarte ikke å kjøre rundt meg selv om han var helt oppi meg. Stug er forøvirg kongen av traverse :D

Lenke til kommentar

Tier X heavy 2500++

Tier x td 3000++

Tier x medium 2500, bat pre tier 9, 2000dmg.

Tier x arty 2500+

 

Tier 8 1800dmg++

 

Lavere tiers kan ikke jeg svare på, men sku tro 1,5 eller 2x sin egen HP kanskje? :)

 

Det der er i grunn veldig høye krav for avg damage er det ikke?

 

Selv har jeg ikke spillt så voldsomt mange kamper i TierX så jeg kan ikke gi et godt statistisk grunnlag, men jeg har i hvertfall mer enn egen HP i avg... :p

 

For egen del ser jeg på en god runde som en der jeg gjør 1.5x egen HP i skade, alt over dette er bra! ;)

Lenke til kommentar

Det der er i grunn veldig høye krav for avg damage er det ikke?

 

Selv har jeg ikke spillt så voldsomt mange kamper i TierX så jeg kan ikke gi et godt statistisk grunnlag, men jeg har i hvertfall mer enn egen HP i avg... :p

 

For egen del ser jeg på en god runde som en der jeg gjør 1.5x egen HP i skade, alt over dette er bra! ;)

Pirates-krav vettu! Men om du gjør din egen hp i damage i en tier 10 tanks så er du jo rimelig nærme uansett :p

Lenke til kommentar

Pirates-krav vettu! Men om du gjør din egen hp i damage i en tier 10 tanks så er du jo rimelig nærme uansett :p

 

Ja da er de vel litt høyere enn det du bør forvente av folk i random battles :p

 

For egen del vil jeg i hvertfall si at du bør være i stand til å gjøre din egen HP i skade. Greier du ikke dette trekker du mindre enn din egen vekt, og blir derfor "per definisjon" carried av laget ditt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...