Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Typisk Wargaming så er det nok mellom hver reset.

 

Vært en veldig god helg for min del.

Havnet på veldig mange gode (vel, mindre dårlige :p) team, noe som er deilig til en forandring.

 

Og i går kveld free-xpet jeg meg til KV-1 (jeg har virkelig ikke tålmodighet for tier 1-4, så tilgi meg :p), og for et monster!

 

Er jo seal-clubbing å kjøre rundt i doningen!

Endret av ze5400
Lenke til kommentar
Typisk Wargaming så er det nok mellom hver reset. Vært en veldig god helg for min del. Havnet på veldig mange gode (vel, mindre dårlige :p) team, noe som er deilig til en forandring. Og i går kveld free-xpet jeg meg til KV-1 (jeg har virkelig ikke tålmodighet for tier 1-4, så tilgi meg :p), og for et monster! Er jo seal-clubbing å kjøre rundt i doningen!

 

Regnet nesten med det ;)

 

KV-1 et monster? Du skulle spillt den når den het KV og hadde tilgang til 107mm ZiS-6 og 152mm M-10 på tier 5! Når du var topptier i den var det hammertime for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar

Noen som vet av en fungerende zoom-out mod og et panel som viser damage mottat til 0.8.7?

 

Jimbo's crosshair mod har en zoom out inkludert.

 

Noen som har en god taktikk for T49/Hellcat?

Er jo ikke like kraftig som noen av de andre pasnerjegerne

 

dont get shot at!

 

Sjekk ut noen replays av EmbryonicJourney for tips.

 

 

Så har jeg begynt å spille igjen. For første gang siden mars. :p

Mye som har forandra seg merker jeg.

 

hehe, så lang pause?

 

velkommen tilbake.

mye bra nå, bl.a. mission 30kills=300creds

 

Spilte litt i går, men måtte gi meg før jeg kom til 30 kills. Fant ut nå at jeg fikk 27 kills :hrm: og lurer derfor på om noen vet hvordan eventen teller: Er det mellom hver server reset, eller er det 24t fra forrige gang du fikk 30 kills?

 

gjelder fra server up til server down.

Lenke til kommentar

Det var da som "%&"#¤.

 

Fikk ikke med meg at spesialen denne helgen startet fredag, og sluttet i morrest.

Ble hindret fra å benytte meg av tilbudene i helgen, og så for meg at det skulle gå greit å få dette på plass ila mandagen.

 

Så, ikke gå til storinnkjøp av f.eks premium-ammo, den er en smule dyrere i dag ;)

Lenke til kommentar

Og i går kveld free-xpet jeg meg til KV-1 (jeg har virkelig ikke tålmodighet for tier 1-4, så tilgi meg :p), og for et monster!

 

Er jo seal-clubbing å kjøre rundt i doningen!

 

hmmm. har egentlig ikke tenkt så mye på den Sovjetiska HT-linja. så det dere sier er at det er verdt å prøve den? har liksom det intrykket at det er er relativt raske vogner med grei beskyttelse og med kjempekanoner som bommer på låvedøra....fra innsiden av låven. men kanskje det har rettet litt på seg etter de nye patchene? jeg liker jo ellers de Tyske vognene med sine treffsikre kanoner og gode pansring.

Lenke til kommentar
Det var da som "%&"#¤. Fikk ikke med meg at spesialen denne helgen startet fredag, og sluttet i morrest. Ble hindret fra å benytte meg av tilbudene i helgen, og så for meg at det skulle gå greit å få dette på plass ila mandagen. Så, ikke gå til storinnkjøp av f.eks premium-ammo, den er en smule dyrere i dag ;)

 

Skulle du sett, har ikke lagt merke til det selv da jeg var på hytta. Fikk retrainet litt crew allikevel, med laptop og nett over mobilen. Skaffet Lorraine 40t for å trimme sadistmuskelen litt igjen, sammen med kjøring av SU-100M1 har jeg selvplaging nok i massevis... :p

Lenke til kommentar

Ja, Lorraine er rett og slett smertefull. :p

 

Personlig liker jeg begge de russiske HT-linjene, hele veien fra KV og opp til IS-4 og IS-7. Selv om T29 er min favoritt-heavy, er de russiske heavy-linjene mine favoritter generelt.

 

Ang. den 30 kill = 300k-saken. Når resettes den, egentlig? Og er den helt patent? Jeg begynte å spille rundt fem i går ettermiddag og var ferdig litt før fire i morges. Da hadde jeg regna meg opp til 54 kills før den endelig slo ut og jeg kunne legge meg. Tjente 1 million credits utenfor de 300k da, så det var jo greit med ekstra penger. :p

Lenke til kommentar
Ang. den 30 kill = 300k-saken. Når resettes den, egentlig? Og er den helt patent? Jeg begynte å spille rundt fem i går ettermiddag og var ferdig litt før fire i morges. Da hadde jeg regna meg opp til 54 kills før den endelig slo ut og jeg kunne legge meg. Tjente 1 million credits utenfor de 300k da, så det var jo greit med ekstra penger. :p

 

Det teller kun med kills gjort i en T4+ vogn, så sealclubbingen din holder nok ikke ;)

Ser ut som den resettes samtidig med x2en osv.

Lenke til kommentar

Og når resettes x2-en? Sist jeg spilte, var det 3:00, men det er visst ikke lenger tilfelle. :p

Og de fleste killsa mine ble gjort med Churchill III. ;)

 

Selv om jeg gikk gjennom nesten alle tanksene mine fra tier 5 til tier 10, og det er en god del av dem.

Tror det er klokken 01:00 nå. Vet ikke om den endrer seg med sommertid eller ei.

Lenke til kommentar

Når man leser av PEN på en kanon, og det står f.eks 132/174/33, hvor har skudda denne penetreringen?

 

Det Smurfen sier er rett, men jeg vil legge til noe. Nederst i nevnte vindu ser man hvilke typer ammo som er tilgjengelig for valgt kanon. Der står det gjerne AP/APCR/HE, men det kan være anderledes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...