Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må nesten kunne kalles litt trist å kjøre draw mot en AFK KV-1S :p Du kunne ikke cappet da?

Måtte spille defensivt når det bare var meg igjen mot en IS, to KV-1S, en Grille og en SU-85, og etter at Grillen var død hadde jeg mindre enn et minutt igjen, 2 skudd igjen med død lader, og gode 300 meter unna cap.

 

Om det er noe jeg gjorde feil, så må det ha vært å ikke ta med flere APCR-skudd, ikke bruke opp så mange skudd på en Black Prince, og å heale radio-mannen med 200 HP igjen.

På en annen side har radiomannen Camo-trening, og jeg regnet ikke med å overleve et skudd fra noen av tankene igjen på banen med 200 HP i en Dicker Max.

Lenke til kommentar

Enig, jeg har klart å moderere meg når det kommer til dette.

Da jeg spilte før, var det sånn at hver gang det var 5x måtte jeg ta det på hver eneste tank jeg hadde, og med rundt 40 tanks, så blir man sittende hele dagen. Da resetta det seg 02:00 / 03.00 om natta også, så om du hadde uflaks, var du buttfucked, og med OCD og diverse kunne jeg få forferdelig angst over å ikke ha klart og ha gått glipp av 5x på én tank jeg aldri spiller.

 

Jupp, slapp av og ha det morro. Tier 10 suger alikevel så :)

Lenke til kommentar

T-28 er jo kjempemorsom, om det er den russiske T4 mediumen med dobbel MEGA R2d2 foran du mener.

 

M3 Lee er artig, sikkert mye fordi alle hater den. Om man finner rette stedet og situasonen og har tålmodighet er den helt rå. Bruker ikke mange sekunder på å plukke istykker t5 og nedover. Har hatt etpar fine runder idag, 700-1200 i damage er ikke sjeldent.

Lenke til kommentar
Fekk nettopp bytta ut 76 mm paa hellcat med 90 mm. Sidan daa har det blitt meir av baade bounce og bom og winraten rett i dass... I alle dager som skjedde? :huh:

 

Hellcaten min er cursed. 26 kamper og 34% winrate så langt. Jeg får utelukkende aper på laget når jeg spiller den, så WR reflekterer det godt. Aldri hatt det så galt som med den tanken, tok 9 kamper før jeg fikk min første win i den :eek:

Lenke til kommentar

Fekk nettopp bytta ut 76 mm paa hellcat med 90 mm. Sidan daa har det blitt meir av baade bounce og bom og winraten rett i dass... I alle dager som skjedde? :huh:

 

kankje det at du tror alt alt blir så mye bedre med større rør? og ikke gidder å sikte skikkelig siden alt skal være så mye bedre nå? og at du ubevist spillere tøffere nå som kanonen er blitt mer "hardhitting"?

kan være flere grunner til det men jeg har litt tro på disse.

Lenke til kommentar

Hellcaten min er cursed. 26 kamper og 34% winrate så langt. Jeg får utelukkende aper på laget når jeg spiller den, så WR reflekterer det godt. Aldri hatt det så galt som med den tanken, tok 9 kamper før jeg fikk min første win i den :eek:

 

Har også opplevd å få cursed tanks. Sleit med Object 704 for en god stund siden. Endte med at jeg solgte den. Men winrate er litt bingo i random battles. Hvis man får dårlige lag er det lite du kan gjøre. Sjelden man klarer å carry alene. Prøv å konsentrere deg om å få bra damage pr battle og høy effiency. Da vil seirene komme etterhvert.

Bruk www.planetwot.com.

Lenke til kommentar

Hvordan går det med 300k farmingen til folk? Har ikke fått gjort det mer enn 1 gang selv så langt, bissi uke :/

 

Enkelt, gjør det hver dag, kommer godt med!

 

Forøvrig, jeg og en kompis tok 300k sammen, og skrev opp antall kills mellom hver kamp. Begge to fikk 300k etter 29 kills, så enten telte vi feil begge to ellers så kommer den etter 29 og ikke 30 :hmm:

 

Bruk vbaddict.net folkens, men auto upload av hver battle. Da kan dere bare sjekke der, typ 30s etter hver match, hvordan dere ligger an.

 

Eller enda enklere: + 15k credits for å være topp 3 på XP, så slipper man å diskriminere scouts også.

 

Var jo missons for en par helger siden der det var bonus både for og være best på vinner og tapper laget. Håper disse missionene kommer permanent.

 

Fekk nettopp bytta ut 76 mm paa hellcat med 90 mm. Sidan daa har det blitt meir av baade bounce og bom og winraten rett i dass... I alle dager som skjedde? :huh:

 

heh. Hellcat er skikkelig OP(jadajada jeg vet det), bruker den til og grinde WN7 om dagen, dog den tåler svært lite, selv om turret kan ha en heldig bounce nå og da.

Skyter du ikke omtrent konstant med den, gjør du noe feil.

Blir du skutt på, gjør du noe feil.

 

Ta og sjekk ut Embryonicjourney på twitch og/eller youtube for tips. (han satte 2599XP(non premium) her om dagen i Hellcat)

 

 

Hellcaten min er cursed. 26 kamper og 34% winrate så langt. Jeg får utelukkende aper på laget når jeg spiller den, så WR reflekterer det godt. Aldri hatt det så galt som med den tanken, tok 9 kamper før jeg fikk min første win i den :eek:

 

carry harder!

 

En tank som jeg virkelig synes er OP er T54E1. Etter at jeg fikk løst ut alle moduler, løsnet det skikkelig.

Ingenting er som en følelse av og disse ut ~1500 damage på12 sekunder :)

 

Gjorde 4k+ damage i 4 runder på rad igår.

 

Kan skjønne at T57 nå vil bli nerfet, dog jeg har enda ikke løst den ut, da den trenger latterlige 250K XP for og løses ut.

Lenke til kommentar

Vanskelig oppdrag for alle denne helgen!

 

Your goal is to win one victory in a random battle within the allowed time: from Friday 9th August 08:00 until Tuesday 13th August 07:30 CEST (GMT+2). If you manage to complete this very hard ordeal, you will be rewarded with three days of premium account time.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...