Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Sitter på laptopen med 15 fps og ingen XVM, men var det 1k damage på det første skuddet?

 

På en urelatert note, hvor bra er miljøet i TROLL klanen?

 

TROLL er jo rimelig stor, med flere "avdelinger", så det varierer litt vil jeg tro. For min del virket det ikke helt ubyråkratisk og problemfritt, men ingen er perfekte. Du finner nok en avdeling som passer din stil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bedre å spille bra og tape enn å spille dårlig og vinne.. Om jeg har en knall runde er det liksom ikke så surt om vi taper, sålenge jeg fikk til noe eller det var close. Det sure er å bli grisa tidlig i spillet pga et rush eller lignende.

En sannhet med modifikasjoner, ingenting er mer irriterende enn å tape en slik runde:

http://wotreplays.com/site/264745#.UfZhgUDDHIY

Lenke til kommentar

Nei nå tror jeg det er på tide å legge inn årene snart.

Begynner faktisk å spille dårligere :/

 

Jaja, i det minste kan ingen beskylde meg for å være kill stealer ...

7 kills fordelt på 24252 damage er jo helt latterlig <.<

 

Hvem som fjerner den siste HP-en fra en fiende er irrelevant, så lenge det blir gjort innen rimelig tid. Å måle suksess i kills er bak mål.

Lenke til kommentar

Hvem som fjerner den siste HP-en fra en fiende er irrelevant, så lenge det blir gjort innen rimelig tid. Å måle suksess i kills er bak mål.

 

Jeg er enig i det, absolutt. Men det er surt å spille 17 kamper og ende opp med 7 kills :p

Men det var en katastrofalt dårlig dag. 17 kamper, WR på 41% og 900 WN7 er trist.

 

Men men. Slik er noen dager.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg er enig i det, absolutt. Men det er surt å spille 17 kamper og ende opp med 7 kills :p

Men det var en katastrofalt dårlig dag. 17 kamper,

 

WR på 41% og 900 WN7 er trist.

 

Men men. Slik er noen dager.

 

Er på ferie og det er godt med pause fra WoT kjenner jeg. Kan være sykt gøy men også frustrerende til tider.

 

Winrate er bare tull i solokamper. Er bingo etter hvor gode lag du får. Er mest opptatt av å gjøre det bra. Eff rating og WN7 er gode parametere. Gjør man sin jobb så kommer seirene og, men har hatt mange dager i det siste med 30-40 % winrate selv om jeg presterer bra. Det er jo litt kjipt, men sånn er spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...