Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Dere får klare dere uten meg, da. Dere tar meg ikke seriøst, dere driter i fakta, dere ignorerer folkeskikk, og dere kan ingenting om politikk. Ha det gøy i ekkokammeret deres, så kan vi som faktisk vet noe om politikk fortsette å styre landet mens dere sitter her og onanerer til hverandres meninger uten å ha peiling på hvordan man faktisk gjør noe med det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere får klare dere uten meg, da. Dere tar meg ikke seriøst, dere driter i fakta, dere ignorerer folkeskikk, og dere kan ingenting om politikk. Ha det gøy i ekkokammeret deres, så kan vi som faktisk vet noe om politikk fortsette å styre landet mens dere sitter her og onanerer til hverandres meninger uten å ha peiling på hvordan man faktisk gjør noe med det.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Dere får klare dere uten meg, da. Dere tar meg ikke seriøst, dere driter i fakta, dere ignorerer folkeskikk, og dere kan ingenting om politikk. Ha det gøy i ekkokammeret deres, så kan vi som faktisk vet noe om politikk fortsette å styre landet mens dere sitter her og onanerer til hverandres meninger uten å ha peiling på hvordan man faktisk gjør noe med det.

 

Men jeg føler fortsatt du maler videre med "de er snille" som lam retorikken... Det er jo ikke folks oppfatning i den virkelige verden at alle er så snille...

 

Så det er vel derfor du ikke når helt gjennom??

 

Har lite å si hva som er politikk eller ikke når du blir banka opp eller forsøkt voldtatt...

Lenke til kommentar

Dere får klare dere uten meg

 

Haha!

 

Vi klarer oss fint uten deg, men vi inviterer deg gjerne til en debatt uten personangrep, en hvor vi ser hverandre som likestilte. Du vet ikke om jeg er en 11 år gammel gutt som bor hos moren min, eller om jeg er en lærer ved en høyskole, forøvrig vet jeg ikke noe om deg heller. (selv om du påsto jeg er 3 år gammel, noe jeg kan avkrefte)

 

Dere tar meg ikke seriøst

Det er vell derfor jeg har brukt tid og ressurser på å skrive mine lange innlegg her? I tillegg fant jeg to linker, som du selv har komplett oversett. La meg spørre deg, tar du oss seriøst? -evt. Hvorfor skal vi ta deg seriøst, men ikke vise versa?

 

 

dere driter i fakta

 

Min siste post før denne var en med to linker, hvor jeg beviste at din påstand var feil, og at din argumentatikk var bygd på stråmenn, som jeg har blåst i fillebiter.

 

dere ignorerer folkeskikk

For guds skyld, har du hatt blackout de siste 30 minuttene, les innleggene dine, det er jo ikke et jævla innlegg med folkeskikk!

 

og dere kan ingenting om politikk.

:( Takk for at du klargjorde det for meg. Her har jeg vært politisk engasjert i syv år, også kan jeg INGENTING om politikk? Hvorfor ikke? Hva er det vi ikke kan?

 

Ha det gøy i ekkokammeret deres

EKKOKAMMER? Folk her inne er jo enige med oss, hvis ikke har vi dannede diskusjoner. Det er vell heller du som sitter i et ekkokammer.

 

så kan vi som faktisk vet noe om politikk fortsette å styre landet

Hvorfor vet du noe om politikk, men ikke vi? Forøvrig, "fortsette å styre landet", enten så er du en sentral politiker, ellers er du ikke klar over hva du nettopp sa.

 

mens dere sitter her og onanerer til hverandres meninger uten å ha peiling på hvordan man faktisk gjør noe med det.

 

Jeg har full peiling på onani, jeg vet nøyaktig hvordan man gjør det. Og forøvrig har jeg tilgode å onanere til andres meninger (her kan jeg bare snakke for meg selv).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg håper ikke noen her innbiller seg at de beviser noe eller motbeviser noe som helst. Et verre angrep mot sunn fornuft og rasjonalitet kan jeg i hvert fall ikke komme på i farten. Denne "debatten" står rimelig stille.

 

Redigert: Jeg kom som sagt ikke på noen konkrete tilfeller, men her er et generelt begrep man blir fristet til å bruke:

http://no.wikipedia.org/wiki/Delirium

Endret av Dux ducis
Lenke til kommentar

Dere får klare dere uten meg, da. Dere tar meg ikke seriøst, dere driter i fakta, dere ignorerer folkeskikk, og dere kan ingenting om politikk. Ha det gøy i ekkokammeret deres, så kan vi som faktisk vet noe om politikk fortsette å styre landet mens dere sitter her og onanerer til hverandres meninger uten å ha peiling på hvordan man faktisk gjør noe med det.

 

Men jeg føler fortsatt du maler videre med "de er snille" som lam retorikken... Det er jo ikke folks oppfatning i den virkelige verden at alle er så snille...

 

Så det er vel derfor du ikke når helt gjennom??

 

Har lite å si hva som er politikk eller ikke når du blir banka opp eller forsøkt voldtatt...

 

Gjør jeg? Eller er det et bilde du maler ut fra en uvilje til å faktisk lese det jeg skriver. Hva er det jeg faktisk har sagt om lovbrytere, være det seg muslimer eller høyreekstreme? Jo, de er drittsekker. Og den største effekten de får på innvandringspolitikken er at de farger alle rundt seg, på samme måte som ABB gjør at jeg liker alle innvandringsmotstandere mindre.

Jeg nekter ikke for at det finnes kriminelle blant innvandrere, men jeg mener at høyreekstreme er LANGT farligere. Og jeg har tall. 4 terrorangrep fra høyreekstreme, 0 fra muslimer.

 

Jeg svarte deg fordi du er en av de faktisk rasjonelle menneskene her, men jeg er ferdig med denne tråden. Det er åpenbart fra de siste sidene at dere ikke er ute etter å faktisk diskutere politikk; de aller fleste er bare her for å høre ekkoet fra meninger som er like utstuderte som de er originale. Hvis dere er ute etter å forandre samfunnet har jeg hele tiden sagt at dere må jobbe politisk, men neida! Det er for vanskelig. Når dere selv sier at over 50 % er mot innvandring (noe ingen har greid å dokumentere, selv om jeg selv hentet info fra SSB som viste at 46 % var for høyere krav til innvandring; noe som ikke betyr det samme.) bør det vel være gjort på ett enkelt stortingsvalg å stenge grensene.

 

Men neida, dere får sitte her å kakle om hvor farlige muslimene dere aldri har turt å snakke med på bussen er, mens vi som vet bedre er ute og former samfunnet til det bedre.

 

// takes ball; goes home.

Lenke til kommentar

 

Når dere selv sier at over 50 % er mot innvandring (noe ingen har greid å dokumentere, selv om jeg selv hentet info fra SSB som viste at 46 % var for høyere krav til innvandring; noe som ikke betyr det samme.) bør det vel være gjort på ett enkelt stortingsvalg å stenge grensene.

 

 

Han ene karen her kom jo med et par linker, noe du tydeligvis ikke har fått med deg.

Lenke til kommentar

Når dere selv sier at over 50 % er mot innvandring (noe ingen har greid å dokumentere, selv om jeg selv hentet info fra SSB som viste at 46 % var for høyere krav til innvandring; noe som ikke betyr det samme.) bør det vel være gjort på ett enkelt stortingsvalg å stenge grensene.

 

 

Han ene karen her kom jo med et par linker, noe du tydeligvis ikke har fått med deg.

 

http://www.uio.no/studier/emner/sv/statsvitenskap/STV1020/videoforelesninger/

 

Der vil du finne ut hva som er forskjellen på TNS Gallup og SSB.

Lenke til kommentar

Men neida, dere får sitte her å kakle om hvor farlige muslimene dere aldri har turt å snakke med på bussen er, mens vi som vet bedre er ute og former samfunnet til det bedre.

 

Takker for det altså, og jeg er nok til en viss grad enig med deg om at dersom man først selv generaliserer så blir det jo noe dobbeltmoralsk å ikke ta dritten i dag...

 

Jeg tror rett og slett at selv om det er ekstremt mange lovlydige så vil de få kriminelle likevel overdøve alle... Pressen fyrer jo godt opp under (eller gjorde i alle fall).

 

Medias dekning av muslimer og det problemet har jo ikke vært direkte positivt og så vidt jeg har notert meg har det så har det vært mye fokus på problemer.

 

Høy fokus på kun problemene = folk ser på dem som et problem.

 

Men nå må en glemme at det er et problem i visse deler av landet også da...

Lenke til kommentar

Jeg tror rett og slett at selv om det er ekstremt mange lovlydige så vil de få kriminelle likevel overdøve alle... Pressen fyrer jo godt opp under (eller gjorde i alle fall).

Ja, og det er akkurat dette som blir feil å gjøre.

 

Høy fokus på kun problemene = folk ser på dem som et problem.

Det stemmer. Et typisk VG/Dagbladet-fokus.

 

Men nå må en glemme at det er et problem i visse deler av landet også da...

Skulle det være en "ikke glemme" i setningen der? Hvis ja, så er det virkelig et stort problem? Groruddalen er gjerne noe for seg selv, men Grorud er ikke Norge...

 

Og er løsningen på dette problemet å fjerne alle? Nei. Vi har stor bruk for arbeidskraft.

Lenke til kommentar

Du og "nøtten" er nok langt mer utsatt for slike problemer.

Hehe, flott å høre at du bidrar til diskusjonen. Har tilgode å se et konstruktivt innlegg fra deg også. Northern forklarte det godt :)

 

 

http://www.uio.no/studier/emner/sv/statsvitenskap/STV1020/videoforelesninger/

 

Der vil du finne ut hva som er forskjellen på TNS Gallup og SSB.

Kan du ikke heller forklare ovenfor oss hvorfor da?

 

Forøvrig, forskjellen på TNS Gallup og SSB? Det er jo godt akseptert at omtrent halve Norge stiller seg negativt til innvandring. Kan du forklare hvorfor Gallup sin avstemning gjorde det? Jeg regner jo med at de ikke akkurat ringte på Frp sine medlemslister.

 

Forøvrig, poenget ditt var jo at kriminalstatistikk blant innvandrere er lavere enn folk som stiller seg negativt til innvandring, ikke sant? Ergo, dersom jeg beviser at nordmenn generelt (som representerer innvandrer-motstandere meget godt, ilfg. Gallup sin avstemning; kan vi konkludere at innvandrere er mer voldelige).

 

Her har du mine kilder.

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=5176105

Innvandrere mer kriminelle enn nordmenn

- På landsbasis er totalt 28 av 1000 norske menn kriminelle. Blant ikke-vestlige innvandrere er 42 av 1000 menn, kriminelle, viser en rapport fra Statistisk sentralbyrå (SSB).

 

 

Og her har du rapporten fra SSB: http://www.ssb.no/ssp/utg/9903/1.shtml

 

- Ikke-vestlige innvandrere ofte antatt som gjerningsmenn

-- Det er særlig innvandrere fra Asia, Afrika, Mellom- og Sør- Amerika og Tyrkia som viser høye tall og fører til overrepresentasjon av antatte gjerningsmenn for hele innvandrerbefolkningen.

 

 

- Flest innvandrere tatt for veitrafikkforseelse

 

- Flere tatt for naskeri og butikktyveri

-- I relative tall utgjør dette 7,1 gjerningsmenn per 1 000 innbyggere. Til sammenlikning ble det registrert 3,3 per 1 000 innbyggere i den norske befolkningen for naskeri

 

 

- Overrepresentert også for annen kontrollbetinget kriminalitet

-- I relative tall ble 3,5 per 1 000 ikke-vestlige innvandrere antatt som gjerningsmenn for denne typen lovbrudd. Til sammenlikning var antall gjerningsmenn per 1 000 innbyggere i den norske befolkningen på 2,5.

 

- Overhyppighet også for andre lovbrudd

--Blant innvandrere ble det i alt registrert 29 gjerningsmenn for utpressing og ran. I relative tall var antallet 0,9 gjerningsmenn per 1 000. Til sammenlikning var antallet 0,1 i den norske befolkningen.

 

- Høyere faktisk kriminalitet?

-- Avhengig av type lovbrudd kan man med varierende grad av sannsynlighet si om ikke-vestlige innvandrere faktisk begår mer kriminalitet enn nordmenn.

 

 

Så, her har du faktisk SSB som hovedkilde, er du fortsatt kritisk?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg er i gang med utdanning og kan derfor ikke dedikere mye tid på denne saken, men jeg har hentet frem litt statistikk. Nå skal jeg se på noe som folk elsker å trekke frem: seksualforbrytelser.

 

Oslo og Finnmark hadde ifølge SSB hhv. 599 230 og 73 417 innbyggere. per 1. januar 2011. (Kilde) . I samme tabell kan man se at innvandrere og norskfødte med innvandrerforeldre beløper seg til hhv. 170 206 og 6 472. Prosentvis blir dette altså 28,4 % for Oslo og 8,8 % for Finnmark. Hvis jeg trekker Norden, Vest-Europa, Nord-Amerika og Oseania ut av regnestykket så sitter vi igjen med 23 % i Oslo og 6 % i Finnmark. Vi kan kanskje kalle dette ”innvandrere og folk med innvandrerbakgrunn av ikke vestlig opprinnelse”? Nå skal det sies at Øst-Europa er på vei til å bli veldig mye som vesten, men jeg regner dem som ”ikke-vestlige” akkurat nå (selv om jeg antar at det er de fra Afrika og Midtøsten som er mest i fokus hos dere). Til slutt kan jeg nevne at i Oslo er 5 % av innbyggerne fra Afrika, mens i Finnmark er 0,8 % av innbyggerne fra Afrika.

 

Fra 2010 fant jeg en tabell som sier at det i Finnmark anmeldes 1,3 seksualforbrytelser per 1000 innbyggere, mens i Oslo er tallet 0,9. Faktisk overgår Sør-Trøndelag, Rogaland, Troms og Nordland også Oslo på denne statistikken. Det kan godt hende at flere overgår Oslo, for mange står også oppført med 0,9, men jeg får ikke avgjort det ettersom SSB har utelatt et par desimaler. Så, Finnmark med færre innvandrere (både prosentvise og absolutte tall) overgår Oslo på voldtektsstatistikken. Burde det ikke være stikk motsatt i følge dere?

 

PS: Jeg liker dårlig å jobbe med statistikk jeg ikke kjenner svært godt, og jeg oppfordrer alle til å tenke seg SVÆRT NØYE OM når de tolker statistikk. Jeg er fullstendig klar over at min tolkning neppe er perfekt og at selve datagrunnlaget kan være mangelfullt. Men, det er da noe.. ;)

 

PPS: Vinningskriminalitet, som Noetteliten er inne på, oppstår vel heller på grunn av situasjonen man befinner seg i og ikke pga. etnisitet og kultur? Hvis du kommer til Norge, er fattig, snakker ikke språket og generelt sliter med å integrere deg så kan jeg godt se for meg at det er lettere å ta til slik vinningskriminalitet. Det betyr vel bare at vi har en utfordring mtp. integrering?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva defineres som nordmenn og ikke vestlige innvandrere i denne undersøkelsen? Er en 2. generasjons innvandrer nordmann eller en ikke vestlig innvandrer?

 

Dette er et svært viktig spørsmål når man diskuterer statistikk: definisjoner. 2. generasjons innvandrere er nok som oftest rimelig forskjellige fra 1. generasjon.

Lenke til kommentar

PPS: Vinningskriminalitet, som Noetteliten er inne på, oppstår vel heller på grunn av situasjonen man befinner seg i og ikke pga. etnisitet og kultur? Hvis du kommer til Norge, er fattig, snakker ikke språket og generelt sliter med å integrere deg så kan jeg godt se for meg at det er lettere å ta til slik vinningskriminalitet. Det betyr vel bare at vi har en utfordring mtp. integrering?

 

Interessante tall du hadde der forøvrig, men den siste biten der har vel mer med tilhørighet å gjøre.

 

En innvandrer vil jo ikke ha spesielt mye lojalitet eller følelse av tilhørighet til Norge og da vil vel terskelen for å begå kriminalitet være lavere. Godt blandet med en presset livssituasjon og krydret med en "oss og dem" følelse er det rart det ikke er mer bråk enn det er.

 

Integrering slik den foregår i dag er en fornorsking, og mer et forsøk på å undergrave deres identitet. Dette er jeg personlig en motstander av.

Lenke til kommentar

Som vanlig i slike saker hvor en innvandrere begår drap og forbrytelser mot etniske skandinaver så blir slikt dekket over for å ikke skape "fremmedfientlighet", men hva med det faktum at den aller største andelen av overfallsvoldtekter er mot etniske, innfødte? er ikke det også en form for fremmedfiendtlighet? og hva skal man kalle pressens delaktighet i å dekke over alvorlige forbrytelser der gjerningsmannen er en utlending om ikke rasisme?

 

http://www.nj.no/Sjekkliste+for+journalistisk+arbeid+i+det+flerkulturelle+Norge.b7C_wlnIY4.ips

 

Jeg poster denne tråden fordi at jeg håper vi kan få en bredere debatt omkring hvor farlig det faktisk er å gå rundt med hodet i sanden i frykt for å bli kalt rasist og lignende og hvor dødelig politisk korrekthet er, samt hvordan vår trivsel blir svekket.

 

Om du vil se det synet som møtte politiet når de fant liket av Elin Krantz så kan du ta deg en tur til denne siden.

 

ADVARSEL! Siden inneholder sterke bilder.

 

http://snaphanen.dk/2011/03/30/elin-krantz-et-offer-for-svenske-politikeres-fremmedpolitik/

 

DU ER HERVED ADVART. Dette er den virkelige konsekvensen av hvite liberales herjinger i Skandinavia, den utilslørte sannhet. Det er ikke noe vakkert bilde du kommer til å se, men som du må gå til en alternativ side for å få sett siden kontrollert presse ikke har lov til å vise slikt, bildet er lekket av Politiet i Gøteborg og det var helt garantert av moralske årsaker at vedkommende tjenestemann bestemte seg for å lekke dette bildet, sannheten MÅ frem.

 

Personlig så mener jeg at de politikere som har ansvaret for at vårt samfunn har blitt slik at det nå er utrygt for jenter å ferdes ute på nattestid må ta sin straff.

 

Hva skjer så i dette landet? har dette nådd frem til våre styresmakter? Nei, det har det ikke, senest i dag kan vi lese om at Barne-,likestillings- og inkluderingsminister Audun Lysbakken er i Sarpsborg i forbindelse med at man nå skal inkalle såkalte minoriteter til jobbintervju og at dettehar gitt «oppsiktsvekkende gode» resultater i staten.

 

Nok er Nok. Konsekvensene (et ord som våre politikere sjelden bruker) av denne galskapen er flere døde jenter som Elin Krantz, et medlem av vår folkegruppe som nå aldri kommer til å gi skandinavia noen sønner eller døtre, en familie som er ødelagt av sorg, venner som er psykisk nedbrutte og sist og ikke minst nasjonalister som er rasende forbannet over å ikke bli hørt.

 

Til slutt vil jeg si til norske menn at dere må ikke finne på å la jenter ferdes ute uten deres tilsyn på nattestid, om dere har muligheten til å følge deres venninner hjem så gjør det, siden det nå under dagens styresett i Norge kan bli fatalt om dere lar være.

 

Dessverre så tror jeg at det må flere til som Elin Krantz til før noe blir gjort.

 

28s06-elin5-232_jp_1295521w.jpg

 

quoter deg selv om det jeg vil si til deg ikke har så mye med hva du skrev...

 

du vil ha utlendinger vekk fra norge.. ok! da kan du starte med å tømme sør afrika for kkk vennene dine å sende alle i usa som ikke er infødt indianer vekk derfra så vidre burde alle vestlige be om unskyldning for slavehandlen å hold som har vert og all rasisme som har vert siden tidligere årstall! da kan du begynne å snakke om de fæle menneskene som bor å jobber her i norge...

 

vidre også så kan du jo ha samme mening om samene i dette ladet de er jo samer med eget ting å eget språk flagg etc.. men neida alle mørke i oslo er problemet.....

 

å du prøver deg med å bruke ordet invandrere, da vil jeg spørre deg også, hva med alle de andre invandrerne som er her i landet som kommer fra vestlige land, er de no bedre enn de som kommer fra østlige land?

 

eller bunner dette i at du ble mobbet i barneskolen å siden har vert en hatsk person? noe må det jo vere....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...