Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Det er bevist at de forskjellige menneskeraskene har forskjellige nivåer på IQ. Afrikanske stammer har visst lavest med rundt 80, mens østasiaterene troner på toppen med 106 eller 110. Dette postet jeg kilder på tidligere. At individene ble adoptert til en hvit familie, hadde ikke veldig stor påvirkning for gjennomsnitts-IQ-en.

 

Husk dette er dog gjennomsnittet, og det finnes alltid noen som har over gjennomsnittet (samt noen som har under).

 

Hvordan vi behandler dette innlegget viser hva slags personer vi virkelig er. Hittil har ingen i denne tråden lykkes med å kaste et nyansert lys over saken.. Jeg forutsetter i det følgende at tallene ovenfor er sanne.

 

1. Er IQ et godt mål på din evne til å fungere og bidra til samfunnet? Asia burde i så fall være et utrolig flott sted med lite kriminalitet hvis vi følger denne "logikken".

 

1a. Hvis ja, hvor mye IQ må man ha for å fungere i Norge?

 

2. Skal vi være helt ukritiske til IQ-tester? De er ikke virkeligheten, men en tilnærming til virkeligheten. Det kan godt hende at stammefolk i Afrika er så fremmed for konseptet rundt en IQ-test at de lider av det. De kjenner ikke systemene, osv.

 

 

Punkt 1 og 1a er forsåvidt viktigst. Dersom det viser seg at Afrikanere i snitt har lavere IQ så betyr ikke det at vi bør nekte dem adgang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kilden for de interesserte.

Rushtons arbeid har vært kilde flere ganger her på forumet. Han er opplagt en smule omstridt i forskningskretser, uten at det skal brukes mot ham. Bokens tredje opplag ble etter at utgiveren trakk seg utgitt med støtte fra the Pioneer Fund. Hvor Rushton tilfeldigvis er president. Han sitter altså og gir seg selv midler fra fondet. (Det er verd å merke seg at flere av de fagfolkene som støtter ham har fått forskningsmidler fra samme fondet.)

 

I stor grad argumenterer han for at den genetiske forklaringen er den riktige fordi den er den enkleste. (Occams razor.) Noen mener det er for enkelt, som når han sammenligner Arktis med tropene. Alle svarte har ikke bodd i tropene, og alle hvite kommer ikke fra arktis. (Tvert imot.)

 

Boken ligger på hans websider (ambisiøst nok kalt charlesdarwinresearch.org.) Den er bare på drøyt 40 små sider, så det er overkommelig å lese den selv. På slutten av boka svarer han også på mange av spørsmålene folk har stilt.

 

Edit: Link: http://www.charlesdarwinresearch.org/reb.html

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Det er bevist at de forskjellige menneskeraskene har forskjellige nivåer på IQ. Afrikanske stammer har visst lavest med rundt 80, mens østasiaterene troner på toppen med 106 eller 110. Dette postet jeg kilder på tidligere. At individene ble adoptert til en hvit familie, hadde ikke veldig stor påvirkning for gjennomsnitts-IQ-en.

 

Husk dette er dog gjennomsnittet, og det finnes alltid noen som har over gjennomsnittet (samt noen som har under).

 

Hvordan vi behandler dette innlegget viser hva slags personer vi virkelig er. Hittil har ingen i denne tråden lykkes med å kaste et nyansert lys over saken.. Jeg forutsetter i det følgende at tallene ovenfor er sanne.

 

1. Er IQ et godt mål på din evne til å fungere og bidra til samfunnet? Asia burde i så fall være et utrolig flott sted med lite kriminalitet hvis vi følger denne "logikken".

 

1a. Hvis ja, hvor mye IQ må man ha for å fungere i Norge?

 

2. Skal vi være helt ukritiske til IQ-tester? De er ikke virkeligheten, men en tilnærming til virkeligheten. Det kan godt hende at stammefolk i Afrika er så fremmed for konseptet rundt en IQ-test at de lider av det. De kjenner ikke systemene, osv.

 

 

Punkt 1 og 1a er forsåvidt viktigst. Dersom det viser seg at Afrikanere i snitt har lavere IQ så betyr ikke det at vi bør nekte dem adgang.

 

1. Taiwan, Sør-Korea og Japan er alle land med veldig lav kriminalitet og trygge byer. Morsomt nok er de også veldig monokulturelle.

 

2. Afro-Amerikanere i USA som har gått gjennom skolesystemet med tester har gjennomsnittlig lavere iq enn resten av landet, som tilsier at å ha kjennskap til systemet ikke er det som slår ut.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

For meg er ikke dette først og fremst en kamp om religion, men en kamp for mitt folks beste.

 

Multikulturalisme, masseinnvandring av ikke-europeere samt svake politikere som logrer med halen for utenlandske interesser er

Så du må kjempe på det folkets vegne? Mener du at folket ikke er i stand til å velge.

 

 

Her kan jeg tolerere en liten minoritet med lovlydige fremmedetniske/kulturelle i Norge, men ønsker å sperre grensene for all videre innvandring av mennesker fra utenfor nord-Europa.

Så lenge Norge er medlem av Fn og ikke melder seg ut av verden er det hverken du eller likesinnede som bestemmer det.

 

Vi begge regner endel av våre ledere som forrædere av deres eget folk, noe de automatisk ER sett fra en nasjonalistisk vinkel * hvor utviklingen av folk og kultur her til lands ikke er uvesentlig, og hvor 100% lojalitet til landets opprinnelige befolkning alltid forventes av våre ledere.

Da må du vel også regne de folkene som har valgt vårt lovlige styre som forrædere. Jekk deg ned unge mann.

 

De fleste medlemmer av mitt folk ser jeg ikke på som fiender eller forrædere – muligens korttenkte, naive og uten noe langtidsperspektiv, men fortsatt er jo DERES norske etterkommere blant de jeg ønsker å kjempe for!

Ta deg et kurs i folkeskikk og jekk deg ned unge mann.

 

De ledende styresmaktene som står direkte bak dagens anti-norske utvikling, derimot, mener jeg fortjener å henrettes for sitt svik.

Sviket av det Norge som våre forfedre ofret blod, svette og tårer for at deres egen folkeætt skulle få ha et rike de kunne kalle sitt eget.

Legg merke til at jeg skriver fortjener.

Ja, de har sannelig gjort en god jobb for å fortjene en slik skjebne, men jeg har ingen planer om å dele ut denne straffen selv.

:roll:

 

Jeg skal innrømme at jeg var nokså rasende da jeg skrev akkurat det innlegget du først siterte, men med god grunn.

Man skriver best når man ikke er rasende og når man har tenkt gjennom hvordan man ordlegger seg.

 

En kjærlighet og lojalitet som spirer i en jord som er vannet av forfedre gjennom lange tider.

Den vakre blodsarven fra forfedrene og formødrene som binder oss sammen i en visshet om at lenge har vi arbeidet hardt for den samme jorda og kjempet for de samme verdiene og for den samme friheten. Ført folkets egen arv videre.

Suppesøtt og kvalmende.

 

Dere som ønsker å gjøre alle verdens land multikulturelle, vet dere ikke hva dere risikerer å ødelegge?

Hvorfor vil dere ikke heller jobbe for bevaringen av et genuint globalt mangfold?

En av de som var sterkt mot multikulturalisme sitter nå vel i isolasjon, muligens resten av livet, så han trenger ikke dele dine bekymringer på det punktet.

 

Men fremtiden vil bringe atter nye fancy produkter våre etterkommere kan konsumere, og atter nye hjernedøde TV-programmer de kan glo på, så underholdning og tidsfordriv vil det være nok av, for de som ser det som en trøst.

Det kunne jo vært interessant å vite hvilken høykultur :tease: du forer din hjerne med.

 

Norske brødre og søstre!

Ta opp sverdet og kjemp for en nasjonal fremtid!

Om våre styresmakter fortsetter med den etniske og kulturelle oppsplittingen av Norge, vil det neste bli at nasjonalstaten ryker.

:roll: Jekk deg ned unge mann. Er du arbeidsledig, ta deg noen år med hardt arbeide, så du kan oppleve på kroppen det dine forfedre gjorde. Forhåpentligvis sprekker boblen du sitter i før det er for sent.

 

Men det krever en sterk rygg og et sterkt sinn, og dette er grunnen til at svake individer søker dit hvor de unngår å skape friksjon som kan forverre deres egen behagelige følelse på noen som helst måte.

Her har vi det politisk korrekte, og grunnen til at dette står så sterkt i hele den vestlige verden.

Folk flest er dessverre ikke krigernaturer.

Der er sikkert jobb for klovner som deg på sirkus.

 

F.eks. avskyr jeg moderne kapitalisme, men gjør dette meg automatisk til en kommunist? Nei. Saken er at min politiske ideologi og filosofi kan ikke plasseres i enten høyre/venstre eller blått/rødt boksene. Disse inndelingene er i mange tilfeller utilstrekkelige og meningsløse.

Så du vil tilbake til bytte samfunnet? Jeg antar at jeg ikke har noe å bytte med deg.

 

Jeg har forövrig aldri oppfordret til vold, og trusler kan jeg heller ikke huske å ha kommet med.

 

Dette er et sitat fra det du skrev.

De ledende styresmaktene som står direkte bak dagens anti-norske utvikling, derimot, mener jeg fortjener å henrettes for sitt svik.

Sviket av det Norge som våre forfedre ofret blod, svette og tårer for at deres egen folkeætt skulle få ha et rike de kunne kalle sitt eget.

Nærmere kommer du vel ikke med ord.

 

Legg merke til at jeg skriver fortjener.

Ja, de har sannelig gjort en god jobb for å fortjene en slik skjebne, men jeg har ingen planer om å dele ut denne straffen selv.

Men du bærer i høyeste grad bensin til ett nytt bål om x antall år.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

For meg er ikke dette først og fremst en kamp om religion, men en kamp for mitt folks beste.

 

Multikulturalisme, masseinnvandring av ikke-europeere samt svake politikere som logrer med halen for utenlandske interesser er

Så du må kjempe på det folkets vegne? Mener du at folket ikke er i stand til å velge.

 

Åpenbart ikke... Det er jo helt tydelig :innocent:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Vel. Jeg sitter som IT-Support, og erfarer daglig mange ganger at folk ikke forstår en døyt om hvordan en PC fungerer. Jeg forventer derfor at slik er det for folk flest ellers også. De fleste forstår ikke en døyt om hvordan de fleste ting fungerer.

Så du vil ha spesialister / akademikere til å styre politikken?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg glemmer ikke hva Mona Levin http://no.wikipedia.org/wiki/Mona_Levin sa i NrK 18.00 debatten med Erna Solberg. Jeg skal sitere det så ordrett som jeg i dag husker.

 

Jeg ble imponert av statsministeren og regjering for at de sto rakrygget midt i stormen uten å legge skylden på noen gruppe i de første minuttene og timene.

 

Hvem i dagens politske Norge hadde gjort den jobben bedre enn Jens Stoltenberg? Hvem hadde opptådt mer voksent i den etterfølgende sorgen og turbulensen?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Åpenbart ikke... Det er jo helt tydelig :innocent:

Så du mener diktatur er bedre enn folkstyre?

 

Som sosialist ønsker jeg i stor grad frihet og like rettigheter for folket, men tror du seriøst et det egoistiske og enkeltpersons orienterte demokratiet vi har i dag er den eneste løsningen??

 

jeg tror dog ikke lover alene er det eneste virkemidlet heller...

 

Det politiske systemet vi har i dag synes jeg i alle fall er helt latterlig... bare krangel... Vi trenger noen med styrke som når gjennom...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Som sosialist ønsker jeg i stor grad frihet og like rettigheter for folket, men tror du seriøst et det egoistiske og enkeltpersons orienterte demokratiet vi har i dag er den eneste løsningen??

Etter å ha lest innleggene dine gjennom lengre tid lurer jeg på om du forstår hva en sosialist er unge dame.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Slik jeg bestemmer at den skal være... Du kan godt ha en annen oppfatning gamle gubbe ^^

Med andre ord n typer sosialisme.

 

gamle gubbe ^^

Betrakter det som en hedersbetegnelse her inne :thumbup:

Lenke til kommentar

Det politiske systemet vi har i dag synes jeg i alle fall er helt latterlig... bare krangel... Vi trenger noen med styrke som når gjennom...

Problemet med folk med styrke nok til "å nå igjennom" er at de gjerne får det får seg at alle andre skal danse etter deres pipe. Demokratiet og kranglingen er en garanti (om enn dårlig) for at slikt ikke skjer.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Du har helt rett, Norge utvikler seg mer og mer til en multikulturell stat.

 

Og dette önsker mange av oss å kjempe imot, da vi ikke er så begeistret for den ikke-europeiske "berikelsen" av vår allerede-så-vakre nasjon. Det er noe som heter "Don't fix it if it ain't broken". Dette gjelder i höyeste grad Skandinavia. Vi har rett og slett veldig lite behov for kulturell og etnisk import fra Afrika og Midtösten som på sikt kan gå på bekostning av vår egen folkegruppe.

 

So fucking what? Hvis du er så jævlig stolt av genene dine burde du jobbe for å spre genene dine mest mulig, ikke sitte her på forumet som en idiot og spre hatpropaganda basert på missforstått genetisk vitenskap og oppgulpede teorier fra 1800-tallets Tyskland.. Nassetasser får ikke damer, bare se på ABB.

 

Jeg kommer til å finne meg en kvinne av mitt eget folk og före vår folkelige arv videre når jeg har egnede ökonomiske forhold. :)

Om jeg hadde fått barn med f.eks. en negroid kvinne ville de ha blitt utvannet ved at mine barn arvet 50% negroide karakteristikker, noe som jeg ikke anser som "positiv spredning av gener" som du så fint kaller det.

 

Flott innlegg Wyrd! :new_woot:

 

Jeg takker. :)

 

Ser ut som ABB var minst like opptatt av hvithet, blondhet og ariskhet som dere to:

Meet your brother...

 

Blondhet? Ariskhet? Jeg er bare en gjennomsnittlig etnisk skandinav med mellombrunt hår, blå öyne og 1.80 höy.

Jeg er forövrig ikke i slekt med Breivik, og har allerede tatt opp mange av de områdene hvor vi er uenige ideologisk sett.

 

Avisene her til lands har de siste ukene vist oss hvor umulig det er for dem å holde seg objektiv og hvor gjennomsyret politisk de er.

 

Ja, det skal gudene vite...

 

Jeg kunne ikke bry meg mindre om ABBs holdninger til homofile, frimurere, vanlige mureren eller innestengte murere. Det som gjorde at han drepte 80 mennesker var muslimhatet, og det fører til at jeg misliker dere muslimhatere ennå sterkere enn før.

 

Dere kan ikke alvorlig talt mene at dere ikke har noe med ABB å gjøre fordi dere var uenige i helt andre ting?

 

For meg er dere meningsfeller, blodsbrødre og partikamerater.

 

Lille toddleren er ute og stigmatiserer som vanlig, ser jeg. Kan du bevise at jeg er en såkalt "muslimhater"? Trenger man å väre "muslimhater" for å väre imot omfattende muslimsk innvandring og multikulturalisering av vår nasjonalstat?

 

 

Jeg kom til å fundere på hva som hadde skjedd dersom det viste seg å være en muslim som utførte bombingen. Hadde de mange "høyre-ekstreme" (ja, jeg vet dere misliker ordet) brukerne her i tråden fortsatt med den samme generaliseringen som de har vist hittil? Altså denne retorikken: Én muslim var terrorist = alle terrorister. Eller som det er blitt gjort mange, mange ganger; Én muslim voldtar, alle muslimer voldtar.

 

Altså en generaliserende logikk.

 

Så jeg spør: Hadde dere brukt samme logikk i dette tilfellet som med overgrepssakene? Jeg tror ja.

 

For det förste er du helt på jordet. Jeg har ALDRI hevdet at alle muslimer i Norge er voldtektsmenn, jeg er da ikke helt idiot heller.

Det jeg derimot har hevdet er at denne stigningen i overfallsvoldtekter er et produkt av multikulturalismen i Norge. Det er ganske åpenbart.

 

edit: Enda et spörsmål til deg, Quote.

Du bruker ordet "höyreekstrem" igjen. Kan du definere dette? Hva er det som gjör at f.eks. innvandringsmotstandere og folk med mer nasjonalistiske holdninger automatisk faller på den såkalte "höyre-siden"?

Hva skjer om man har andre politiske meninger i tillegg som absolutt ikke passer inn i höyre-boksen deres i det hele tatt?

Endret av Wyrd
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er bevist at de forskjellige menneskeraskene har forskjellige nivåer på IQ. Afrikanske stammer har visst lavest med rundt 80, mens østasiaterene troner på toppen med 106 eller 110. Dette postet jeg kilder på tidligere. At individene ble adoptert til en hvit familie, hadde ikke veldig stor påvirkning for gjennomsnitts-IQ-en.

 

Husk dette er dog gjennomsnittet, og det finnes alltid noen som har over gjennomsnittet (samt noen som har under).

 

Hvordan vi behandler dette innlegget viser hva slags personer vi virkelig er. Hittil har ingen i denne tråden lykkes med å kaste et nyansert lys over saken.. Jeg forutsetter i det følgende at tallene ovenfor er sanne.

 

1. Er IQ et godt mål på din evne til å fungere og bidra til samfunnet? Asia burde i så fall være et utrolig flott sted med lite kriminalitet hvis vi følger denne "logikken".

 

1a. Hvis ja, hvor mye IQ må man ha for å fungere i Norge?

 

2. Skal vi være helt ukritiske til IQ-tester? De er ikke virkeligheten, men en tilnærming til virkeligheten. Det kan godt hende at stammefolk i Afrika er så fremmed for konseptet rundt en IQ-test at de lider av det. De kjenner ikke systemene, osv.

 

 

Punkt 1 og 1a er forsåvidt viktigst. Dersom det viser seg at Afrikanere i snitt har lavere IQ så betyr ikke det at vi bør nekte dem adgang.

 

1. Taiwan, Sør-Korea og Japan er alle land med veldig lav kriminalitet og trygge byer. Morsomt nok er de også veldig monokulturelle.

 

2. Afro-Amerikanere i USA som har gått gjennom skolesystemet med tester har gjennomsnittlig lavere iq enn resten av landet, som tilsier at å ha kjennskap til systemet ikke er det som slår ut.

 

Du må gjerne skaffe noe som kan dokumentere dette..

 

Ifølge hva jeg har sett fra FN er Yemen det landet med minst kriminalitet. Tror du fortsatt at våre IQ-tester er en god pekepinn? Jeg tror et hvilket som helst folkeslag er intelligent nok til å fungere godt i det norske samfunn. Noe annet ville egentlig være latterlig å påstå. Du har imidlertid et poeng når du snakker om monokultur.. Innvandrere må rett og slett integreres bedre. I mine øyne må vi bruke makt og være svært strenge. En integrert person med jobb har laaaaaangt færre motiver til å begå en kriminell handling.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...