Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Nok en gang: Snakker vi om å "gi dem landet på en fjøl"? Nei. Vi snakker om at dere på høyresiden peker ut muslimer som terrorister, voldsmenn og all around grusomme folk, mens DERE SELV er langt farligere! Read my lips: hopp i havet!

 

Notelitten: Skaff meg den statistikken, så skal jeg tolke den!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere har altså litt av en falsk diktomi gående: enten er man mot innvandring, eller så er man muslimelsker. Enten må man hive dem ut, eller så må man overlevere nøklene til Stortinget og statsbudsjettet. Enten er man enige med dere, eller så er man mot dere.

LES EN JÆVLA BOK!

 

Notelitten: Skaff meg den statistikken, så skal jeg tolke den!

Bevisbyrden ligger på deg, du brukte det som et argument.

 

Les det jeg skrev: "Hvis vi hadde den statistikken, hva vil den vise?" sa jeg, etterfulgt av min egen mening. Skal jeg bevise at jeg mener det?

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar

Notelitten: Skaff meg den statistikken, så skal jeg tolke den!

Bevisbyrden ligger på deg, du brukte det som et argument.

 

Les det jeg skrev: "Hvis vi hadde den statistikken, hva vil den vise?" sa jeg, etterfulgt av min egen mening. Skal jeg bevise at jeg mener det?

 

Kriminalstatistikk per etnisitet finnes, let i politiets sider, avisene og ssb. Lykke til.

 

Hvis du ikke klarer det, ser jeg argumentet ditt som en meningsløs påstand, slik trodde jeg du som en seriøs debattant ville holdt deg for god for. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Wow, dere er faen ta meg verre enn jeg trodde. Ikke bare er muslimer en egen etnisitet, nå er faen ta meg Innvandringsmotstandere det også!

Påstår du at innvandrere er innvandringsmotstandere? I så fall er jo statistikken din overlappende.

 

Nå får du skjerpe deg! Du er en parodi på en debattant. Du feiltolker, leser feil, snur argumenter på hodet, begår alle logiske feil i boka, og så kommer du her og skylder på meg? LES EN JÆVLA BOK!

Lenke til kommentar

Nå får du skjerpe deg! Du er en parodi på en debattant. Du feiltolker, leser feil, snur argumenter på hodet, begår alle logiske feil i boka, og så kommer du her og skylder på meg? LES EN JÆVLA BOK!

 

Og du er full av sjikane og personangrep. Jeg har lest flere bøker (ingen av dem ville du nok ha godkjent).

 

JEG begår logiske feil? Jeg har jo nettopp knust stråmann-argumentet ditt til helsike, og du må ty til banning og sjikane for å opprettholde egoet ditt?

 

Forøvrig, over halve Norge ønsker lavere innvandring, så statistikken over etnisk norske står godt overens med innvandrer-motstandere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Mitt argument var at jeg tror innvandringsmotstandere begår mer kriminalitet enn Muslimer. Hvor er stråmannen? Hvor er knusingen? Alt du har gjort er å peke på statistikk for _etnisitet_ som om det hadde noe med saken å gjøre! Det er som om du knuste mitt argument om at jordbær er billigere enn bringebær med å henvise til prisen på agurker!

 

Og nei, over halve Norge ønsker _ikke_ lavere innvandring. DET finnes det statistikk over!

 

Kilde: http://www.ssb.no/innvhold/

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar

Notelitten: Skaff meg den statistikken, så skal jeg tolke den!

Bevisbyrden ligger på deg, du brukte det som et argument.

 

Les det jeg skrev: "Hvis vi hadde den statistikken, hva vil den vise?" sa jeg, etterfulgt av min egen mening. Skal jeg bevise at jeg mener det?

 

Kriminalstatistikk per etnisitet finnes, let i politiets sider, avisene og ssb. Lykke til.

 

Hvis du ikke klarer det, ser jeg argumentet ditt som en meningsløs påstand, slik trodde jeg du som en seriøs debattant ville holdt deg for god for. :)

 

Litt av problemet med dette er at mange av oss er engasjert i jobb eller studier. Det krever mye arbeid og analytiske evner for å komme frem til noe fornuftig. Så inntil noen her på forumet tar på seg et ansvar med å samle sammen litt data og analysere så må vi avhenge av media (noe jeg sjelden liker å gjøre i følelsesladde saker som innvandring).

Lenke til kommentar

Notelitten: Skaff meg den statistikken, så skal jeg tolke den!

Bevisbyrden ligger på deg, du brukte det som et argument.

 

Les det jeg skrev: "Hvis vi hadde den statistikken, hva vil den vise?" sa jeg, etterfulgt av min egen mening. Skal jeg bevise at jeg mener det?

 

Kriminalstatistikk per etnisitet finnes, let i politiets sider, avisene og ssb. Lykke til.

 

Hvis du ikke klarer det, ser jeg argumentet ditt som en meningsløs påstand, slik trodde jeg du som en seriøs debattant ville holdt deg for god for. :)

 

Litt av problemet med dette er at mange av oss er engasjert i jobb eller studier. Det krever mye arbeid og analytiske evner for å komme frem til noe fornuftig. Så inntil noen her på forumet tar på seg et ansvar med å samle sammen litt data og analysere så må vi avhenge av media (noe jeg sjelden liker å gjøre i følelsesladde saker som innvandring).

 

 

Det er greit nok, men når fyren tror at muslimer og innvandringsmotstandere er to separate etnisiteter, så er det nok bedre at noen andre tar seg av datainnsamlingen.

Lenke til kommentar

Har du ikke forstått noe av det jeg sier?

Joda, men da jeg prøver å sensurere bort personangrep og sjikane, er det lite å ta fatt i.

 

Trenger noe inn?

Vet ikke, O store messias, blir du irritert dersom en av dine disipler ikke er enig med ditt forvridde verdenssyn?

 

Du avfeier det jeg sier, og forsvarer deg med personangrep, jeg har liten respekt for det. Respekt er det jeg baserer min åpenhet på. Har selv meget dannede diskusjoner med personer i ytterst motsatt politiske fløy, du derimot, har jo ikke det.

 

Det er ingen bevisbyrde, du har misforstått hele diskusjonen!

Joda, du kom med en påstand. Jeg spurte om du kunne bevise den. Og du spyr ut personangrep veggimellom.

 

Du er som en treåring som sitter ved middagsbordet og følger med på diskusjonen til foreldrene og tror du deltar fordi de ser på deg.

Det der kunne du spart deg for :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og nei, over halve Norge ønsker _ikke_ lavere innvandring. DET finnes det statistikk over!

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4166896.ece#xtor=RSS-3

 

Én av to nordmenn vil stenge grensene

http://www.aftenbladet.no/innenriks/Over-halvparten-vil-ha-slutt-p-innvandringen--2833632.html?xtor=RSS-2

 

 

Over halvparten vil ha slutt på innvandringen

 

 

 

Åtte av ti spurte mener at innvandrerne bør bevise sine norskkunnskaper gjennom en språktest før de får lov til å bli norske statsborgere.

Endret av Notelitten
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Nok en gang: Snakker vi om å "gi dem landet på en fjøl"? Nei. Vi snakker om at dere på høyresiden peker ut muslimer som terrorister, voldsmenn og all around grusomme folk, mens DERE SELV er langt farligere! Read my lips: hopp i havet!

 

Jeg har sagt sorry for den pekefingeren, og gjentatte ganger har jeg påpekt at jeg strengt tatt egentlig ikke er islamfiendtlig i utgangspunktet og at det er illrelevant hvorvidt de er kriminelle eller ikke...

 

Om vi som har bodd her på berget er langt farligere er heller ikke et argument fordi vi er knyttet til stedet i større grad enn dem.

 

Om vi drikker øl og sloss som gale er altså ikke et tema, det er "vårt" land og derfor vår rett og strengt tatt opp til oss selv å rydde opp i uønskede elementer innad..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...