Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hva dere sier, så jeg angriper person i stedet for å komme med intelligente argumenter.

I tillegg har jeg oppnådd så lite i livet at i stedet for å jobbe eller drive med hobbyer på fritiden bruker jeg all min tid på å irritere folk slik at jeg får bedre selvfølelse.

 

Jeg forstår. Du skal ikke være redd for å søke hjelp.

Lenke til kommentar

 

Ser ut som ABB var minst like opptatt av hvithet, blondhet og ariskhet som dere to:

Anders Behring Breivik ville holde de rasebevisste elementene i sin ideologi skjult for omverdenen. Faktisk skriver han i manifestet at angrepsplanene vil bli satt i «unødig fare» dersom han står fram som revolusjonær konservativ, selv blant likesinnede. I den hittil grundigste artikkelen om Behring Breivik i internettleksikonet Wikipedia beskrives han som kulturkonservativ, høyrepopulist, ytre høyre-sionist, ultranasjonalist og islamofob. Ut fra manifestet hans kan vi trygt legge til karakteristikken «hvit nasjonalist».

http://www.dagbladet...eivik/17594748/

 

Meet your brother...

Ser ut som om alt som passer din sak blir tatt for god fisk og videreformidlet som om det skulle være fakta. Ingen kritisk tekning eller nøye vurdering av innholdet. Litt som en programmert robot. Ja, vi er klar over at venstresiden prøver så godt de kan å farge ABB som en "typisk" gal blond-blåøyd nazi. Vi er klar over det, men vi skjønner at det hele er påtatt og bare et desperat forsøk på å sette ABB i samme gruppe som mennesker som er imot multikulturisme og dermed gi dem et skummelt stigma. Avisene her til lands har de siste ukene vist oss hvor umulig det er for dem å holde seg objektiv og hvor gjennomsyret politisk de er.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ser ut som om alt som passer din sak blir tatt for god fisk og videreformidlet som om det skulle være fakta. Ingen kritisk tekning eller nøye vurdering av innholdet. Litt som en programmert robot. Ja, vi er klar over at venstresiden prøver så godt de kan å farge ABB som en "typisk" gal blond-blåøyd nazi. Vi er klar over det, men vi skjønner at det hele er påtatt og bare et desperat forsøk på å sette ABB i samme gruppe som mennesker som er imot multikulturisme og dermed gi dem et skummelt stigma. Avisene her til lands har de siste ukene vist oss hvor umulig det er for dem å holde seg objektiv og hvor gjennomsyret politisk de er.

Så i hvilken gruppe vil du plassere ABB?

Endret av iChristian
Lenke til kommentar

Jeg kunne ikke bry meg mindre om ABBs holdninger til homofile, frimurere, vanlige mureren eller innestengte murere. Det som gjorde at han drepte 80 mennesker var muslimhatet, og det fører til at jeg misliker dere muslimhatere ennå sterkere enn før.

 

Dere kan ikke alvorlig talt mene at dere ikke har noe med ABB å gjøre fordi dere var uenige i helt andre ting?

 

For meg er dere meningsfeller, blodsbrødre og partikamerater.

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar

Ja, du mener ABB var en spesiell type blåøyd og blond Nazi? Han passer ikke inn med resten? En slags... underklasse kanskje?

Ikke overklasse? Hvis han var så arisk mener jeg? ;)

 

Er ikke så rent få homovennlige, muslimhatende frimurerspirer på dette forumet nei. De burde i grunn alle som en interneres til de har lært seg feilene i deres veier.

Homovennlige, men muslimhatende? Det pleier vel å være vennlighet mot begge to?

 

Men internering er ikke veien med mindre man truer med vold...

Lenke til kommentar

Hat? Jeg er redd du har misforstått. Det er dere som hater. Vi misliker.

 

Ohh.. geee.... la meg omformulere ...

 

Dersom en kristen frimurer drepte i guds navn fordi han var overbevist om at dette var guds plan...

 

Ville du i større grad mislikt kristne som delte hans tro på gud?

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

En annen motsigelse ved å kalle ABB for nazist er at nazistene kjempet for et fritt Arabia.

 

Frimureriets fremste oppgave er å gjenoppbygge Solomons tempel og det betyr å fjerne Al-Aqsa.. som vil føre til Armageddon-tilstander i midt-østen og for å oppnå dette må man spre visse holdninger mot muslimer i den vestlige verden.. dette har de i stor grad lykkes med ved å innføre store mengder av dem i våre hjemland såpass fort at det er dømt til å skape sterk misnøye mot dem.

 

Menmen, nå tror jeg at Denne ABB bare var en patsy i en mye større konspirasjon som går ut på å kaste det norske folk inn i fullstendig trelldom hvor staten overvåker og styrer livet til alle og enhver i en "sosialistisk superstat".

 

Din våte drøm Tofagerl?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En annen motsigelse ved å kalle ABB for nazist er at nazistene kjempet for et fritt Arabia.

 

Frimureriets fremste oppgave er å gjenoppbygge Solomons tempel og det betyr å fjerne Al-Aqsa.. som vil føre til Armageddon-tilstander i midt-østen og for å oppnå dette må man spre visse holdninger mot muslimer i den vestlige verden.. dette har de i stor grad lykkes med ved å innføre store mengder av dem i våre hjemland såpass fort at det er dømt til å skape sterk misnøye mot dem.

 

Menmen, nå tror jeg at Denne ABB bare var en patsy i en mye større konspirasjon som går ut på å kaste det norske folk inn i fullstendig trelldom hvor staten overvåker og styrer livet til alle og enhver i en "sosialistisk superstat".

 

Din våte drøm Tofagerl?

 

Du har fantasi som en 3-åring og logisk evne som en 3-åring. Hvordan i alle dager lærte du å skrive så bra når du bare er tre år?

Lenke til kommentar

Hvis de andre også tror at Gud mener at man skal drepe; ja.

Flott.. da er vi enig om det....

 

De som mener at det er helt greit å drepe meningsmotstandere, og eller andre for å oppnå de de vil så er de jo skadd.

 

Om det er den holdningen du misliker så synes jeg du faktisk tar litt lite i. Jeg hater folk som ønsker å drepe andre på grunn av etniske og eller politiske forskjeller.

 

Det bør være mulig å finne ut av ting uten å ty til vold.

 

Dersom vold er det eneste virkemiddelet så synes jeg at saken åpenbart er for svak. Er ikke ordene kraftfulle nok, er det ikke vilje nok til at man må drepe.. hva er det å drepe for egentlig??

 

man må kunne fremme et syn, en mening om en sak i samfunnet og da gjennom argumentasjon overbevise andre om ens overbevisning...

 

Det håper jeg du ikke misliker min venn <3

Lenke til kommentar

Jeg misliker hat. Å ikke like noen er en passiv holdning. Det er så enkelt som at jeg ikke liker Solo, Dramakomedier eller lange turer i Skog & Mark.

Jeg hater svært lite. Hat er en aktiv følelse. Det er noe man går og kjenner på hele tiden, noe man aktivt går rundt og sier til folk, "jeg hater muslimer!". Slike tankerekker finner jeg meg for god for, jeg har andre ting å gjøre. Jeg er medeier i et firma, jobber i to andre og går på skole samtidig - jeg har ikke tid til å gå rundt å hate ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hat? Jeg er redd du har misforstått. Det er dere som hater. Vi misliker.

Jeg lo. Du, som en ekstrem multikulturalist, har flere ganger lirt av deg voldsomme gloser fylt med raseri og skadefryd mot enkelte politiske grupperinger. Å hevde at du sitter inne med mye hat og bitterhet er vel neppe kontroversielt.

 

Jeg tror jeg vet mer om meg selv om det du gjør, men takk for innspillet.

Lenke til kommentar

Jeg kom til å fundere på hva som hadde skjedd dersom det viste seg å være en muslim som utførte bombingen. Hadde de mange "høyre-ekstreme" (ja, jeg vet dere misliker ordet) brukerne her i tråden fortsatt med den samme generaliseringen som de har vist hittil? Altså denne retorikken: Én muslim var terrorist = alle terrorister. Eller som det er blitt gjort mange, mange ganger; Én muslim voldtar, alle muslimer voldtar.

 

Altså en generaliserende logikk.

 

Så jeg spør: Hadde dere brukt samme logikk i dette tilfellet som med overgrepssakene? Jeg tror ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...