Gå til innhold

Hvit iPhone 4 i april


Anbefalte innlegg

Det finnes andre mobiltelefoner som ser ganske bra ut også, men fy pøken hvor overlegen iPhone er når det kommer til utseende.

 

Men nå har det seg slik at utseende er et svært subjektivt tema som ikke burde bli brukt som et argument.

 

 

Jeg sier ikke at iPhone er stygg, men overlegen? HA!

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes faktisk folk som kjøper stil over funksjon, men det er vel en problemstilling som er utopisk for dere nerder :-P

Det er faktisk mulig å få både i pose og sekk

 

Kult, det er et RYKTE om at det kommer en HVIT iPhone 4 i april. Amazing, dette RYKTET må vi skrive en fem setnings artikkel om. Utrolig viktig at en nettavis som omhandler mobiler må få folket til å vite om dette RYKTET før noe som helst er bekreftet.

Ikke så sinna da.
Lenke til kommentar

...og best av alt, om to dager kommer det nok en ny artikkel som avkrefter RYKTET om at det kommer en HVIT iPhone 4 i april...og vi klikker, og kommenterer, og hit-statistikken forteller amobil.no at slike artikler det er lure greier... :p

 

Hehe. Jeg for min del angrer alltid litt når jeg bidrar til hit-statistikken på slike "artikler", men det første jeg tenkte når jeg så overskriften var; underholdning i kommentarfeltet :p

Lenke til kommentar

Man kan bli engstelig for at verden ikke står til påske. Ikke fordi en hvit iPhone 4 kanskje kommer til butikken.

Øh jo, seff kan man bli engstelig av å ikke få en hvit iPhone 4. Noen bryr seg faktisk om utseende (selvfølgelig gjelder ikke dette Android brukere), og for meg er det viktig at min iPhone matcher med iPaden og iMacen for ikke å nevne den hvite latte skålen.

Endret av ☭ FTW ☭
Lenke til kommentar

Fascinerende hvordan Android-fanboisene gang på gang klikker på artikler om Appleprodukter kun for å klage. En kan bare anta at det dekker et behov for å bli hørt.

Nå har det vel ikke manglet på mye det samme fra Apple-fanboys heller? :)

 

Det er de som lurer på hvorfor dette får spalteplass fra Amobil-redaksjonen. Det sier seg selv. Det selger.

 

Men i all alvorlighet, til begge camper, det er lite lurt med slike småkrangler i annenhver artikkeltråd.. ;)

Lenke til kommentar

Man kan bli engstelig for at verden ikke står til påske. Ikke fordi en hvit iPhone 4 kanskje kommer til butikken.

Øh jo, seff kan man bli engstelig av å ikke få en hvit iPhone 4. Noen bryr seg faktisk om utseende (selvfølgelig gjelder ikke dette Android brukere), og for meg er det viktig at min iPhone matcher med iPaden og iMacen for ikke å nevne den hvite latte skålen.

Som en ekstra bonus matcher den toalettet ditt, panelovnen din og saueskinnstøflene dine også!

Lenke til kommentar

Man kan bli engstelig for at verden ikke står til påske. Ikke fordi en hvit iPhone 4 kanskje kommer til butikken.

Øh jo, seff kan man bli engstelig av å ikke få en hvit iPhone 4. Noen bryr seg faktisk om utseende (selvfølgelig gjelder ikke dette Android brukere), og for meg er det viktig at min iPhone matcher med iPaden og iMacen for ikke å nevne den hvite latte skålen.

Som en ekstra bonus matcher den toalettet ditt, panelovnen din og saueskinnstøflene dine også!

Saueskinn wtf? Hallooo jeg er veganer...

Lenke til kommentar

Det finnes faktisk folk som kjøper stil over funksjon, men det er vel en problemstilling som er utopisk for dere nerder :-P

 

Og HTC sine mobiler har ikke stil?

 

Android har ikke stil. Det har noe med skallene produsentene tvinger på mobilene, og fram til at man kan velge mellom standard android og samsung sin uaksellererte oppkast-UI når man starter telefonen og ikke må laste inn en ROM som kan bricke den nye telefonen din, vil android alltid være en svak andreplass bak iOS. Dette VET dere, men å innrømme det offentlig blir for mye ;)

 

E: Ikke at basis-android er noe å rope hurra for, men det fungerer i det minste.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Android har ikke stil. Det har noe med skallene produsentene tvinger på mobilene, og fram til at man kan velge mellom standard android og samsung sin uaksellererte oppkast-UI når man starter telefonen og ikke må laste inn en ROM som kan bricke den nye telefonen din, vil android alltid være en svak andreplass bak iOS. Dette VET dere, men å innrømme det offentlig blir for mye ;)

 

E: Ikke at basis-android er noe å rope hurra for, men det fungerer i det minste.

Nei, dette er ikke noe jeg VET. Dette er noe jeg faktisk ikke er enig i. Og med det setter vi strek for kjeklingen, og er enige om å være uenige.

 

:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...