Gå til innhold

Hvit iPhone 4 i april


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som Engadget spekulerer i kan det godt være snakk om neste generasjons iPhone. Jeg blir overrasket og skuffet hvis de lanserer en hvit iPhone 4 samtidig som jeg skal selge min svarte.

 

Hehe... Overrasket og skuffet!!?? over at Apple kommer med en hvit iPhone? Må si jeg er mildt sagt overrasket over hvor mye makt Apple har over enkelte.

For min del, driter jeg en lang mars i hvilke farger Apple velger å lansere produktene sine i :D

Lenke til kommentar

Du driter i det og har ingenting nyttig å si, men det er likevel viktig for deg å informere på et nettforum om nettopp dette. Flott.

 

Ja, jeg blir skuffet hvis de lanserer en hvit iPhone 4 helt mot slutten av iPhone 4's livssyklus. En hvit utgave vil selvfølgelig være langt mer eksklusiv og jeg regner med at den isåfall vil påvirke bruktprisen på svart iPhone 4 i negativ retning. Jeg er ganske trygg på at det ikke blir noen hvit iPhone 4, men vi får se om jeg tar feil eller ei.

Lenke til kommentar

Du driter i det og har ingenting nyttig å si, men det er likevel viktig for deg å informere på et nettforum om nettopp dette. Flott.

 

 

Joda, hadde du tatt deg tid til å reflektere litt over det jeg skriver, hadde du sett at jeg hadde et ganske så "nyttig" poeng i innlegget mitt. Litt skjult kanskje, men ser at poenget mitt er en gjenganger i denne tråden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...