Gå til innhold

spørsmål om t610.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjerm kan alltids diskuteres. T610 er som kjent ubrukelig i sterkt lys. Det med logoer og prefiks er ting som diskuteres av folk her på forumet og derfor nevnte jeg dem.

 

MYE bedre java ja, sjekk http://www.jbenchmark.com for resultater. Endel spill (f.eks bil-spill) som krever rask framerate vil aldri bli lagd for t610 :-?

 

Jeg bruker IR daglig på T610 og vet at den kan nås med 3-4 tastetrykk, men den listen med hurtigfunskjoner er svært kort. Da blir det noe annet å kunne velge mellom 30-40 funksjoner for ett tastetrykk 8)

Lenke til kommentar
jeg har fått noen fine riper i displayet på T610. Noen andre som har fått det? :)

 

Ja, men for 5 min siden var jeg så "heldig" at det har kommet en svart strek inne på skjermen (skjermen ble altså ødelagt uten videre), og da får jeg nye helt gratis:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
jeg har fått noen fine riper i displayet på T610. Noen andre som har fått det? :)

 

Jeg har fått mange bulker og riper på aluminiums dekselet bak! Og ikke noen riper i skjermen men to streker inne i skjermen! En vannrett og en loddrett, den ene blå og den andre rød! :x

 

Skal dit jeg kjøpte den og høre om noen kan fixe det.

Lenke til kommentar

Gå på en bensinstasjon og kjøp en flaske "rain remover".. :D På glass fungerer det slik at det legger seg en tynn gjennomsiktig og vannavstøtende hinne. Denne hindrer at støv og dritt fester seg, og glasset blir lettere å holde rent!

 

På bilen gjør det at vann preller av når det regner, og på mobilen hindrer den at displayet trenger rengjøring hver gang du tar i den.. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...