Gå til innhold

spørsmål om t610.


Anbefalte innlegg

hei. jeg vurderer å kjøpe meg en t610. har hørt at den er litt treg når det gjelder sms skriving. har en S55 nå er fornøyd med "hastigheten" på den. er det stor forskjell på s55 og t610 på sms skriving..

også lurte på om jeg kan bruke min gamle kabel til t68i til t610??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kjøp SL55 istede, tror det er MYE lurer, men vis du MÅ ha BT så støtter ikke SL55 for det og sl55 er siemens

 

:shrug: Hva? Såklart er sl55 siemens...

 

men jeg har ikke lest så mye om t610 da, men for det SL55 :woot:

 

:shrug: Drukket noe?

 

- - -

 

T610 er en _mye_ bedre gjennomført telefon enn sl55. T610 stiller i en annen klasse!

 

- - -

 

S55 er nok raskere enn T610 på SMS. Men T610 er ikke way back... Den trenger bare litt tid fra du trykker, til den vises på skjermen, men registrer at du trykker akkurat når du gjør det.

Lenke til kommentar

hmmm.. prøvde den i butikken i dag jeg.. fikk bare trykka litt på den. men prøvde å skrive en sms, og det var jo helt grei hastighet. ikke helt siemens eller nokia men det holder i massevis.. kjøper den på mandag jeg tenker jeg.. når kommer sx1 forresten..?

Lenke til kommentar

ja skal vi se:

1.for det første er t610 dyrerer? (tror jeg da) :shrug:

2.SL55 har penere design

3. t610 har ikke stemmestyrte menyer

4. og jeg skjenner noen som har telefonen, og dem sier at det kamera er bare billig drit funker ikke, SL55 sitt som du putter på derimot er mye bedre :D

5. er ikke sikker da, men tror ikke t610 kan sende MMS med lyd eller? :shrug:

 

men se her nå, ikke blis sur på meg å si "du kan ingen ting" osv...

for jeg syns SL55 er mye bedre enn t610 uansett, det er min mening :)

Lenke til kommentar

1) har ikke peil men kjør en kjapp sammenligning på prislista til amobil :)

 

2) design er en smaksak :)

 

3) nå har jeg ikke lekt meg med stemmestyringa til denne her (tviler på at jeg kommer til å gjøre det også) men hvorfor skal du ha stemmestyrt menyer når en har de fleste vanlige ringefunksjonene tilgjengelig under stemmestyring? skal du noe annet så er det like greit å benytte fingern...

 

4) skal jeg ut å fotografere så ville jeg ikke stolt på et mobil kamera uansett, her skulle det vært selvstending digital kamera med solid oppløsning og utskiftbare minnebrikker!

 

5) funker saken med mms så funker saken med mms, desverre kjenner jeg for få til å få virkelig prøvd meg men siden saken kan ta opp små lydsnutter å lagre dem vedsiden av alle andre lyder så skulle det gå fint an å putte disse inn i mmsen :)

 

eneste problemet jeg har funnet i forhold til min gamle mobil er at jeg ikke kan kjapt sette inn et nummer i smser, du må enten huske nummeret eller finne frem penn og papir :( noe til tilbakeskritt. hmm, det var kansje en liten detalj til, det finnes ikke noen enkel måte å få flyttet ett nummer til simkortet. skal du det må du skrive over hele kortet :(

Lenke til kommentar
remy5: Hva er alt dette sl55 har som ikke T610 har?

 

- høyttalerfunksjon

- skikkelig minne, åpent for bruker

- hurtigtaster

- bedre støtte for logoer, animasjoner osv

- MYE bedre java, både raskere og med bedre støtte

- bedre lyd på ringetonene på SL55

- kan enkelt finne ditt eget nummer

- liste med utenlandsprefiks

- SL55 har ubegrenset antall wap-bokmerker med PC-struktur

 

For å nevne noe :)

Lenke til kommentar

, den har ikke bedre ringetoner, den spiller bare 16 kanalers, mens t610 32. den kan ha bedre bass enn t610,men det tviler jeg på.

 

hurgtitaster har t610 oxo, eller den joystiken da.

 

jeg vet ikke om sl55 har bedre støtte for logoer og animasjon, fordi en som jeg kjenner har den, og

han sier at mine er kulere og bedre, jeg syntes oxo det.

Lenke til kommentar
remy5: Hva er alt dette sl55 har som ikke T610 har?

 

- høyttalerfunksjon

- skikkelig minne, åpent for bruker

- hurtigtaster

- bedre støtte for logoer, animasjoner osv

- MYE bedre java, både raskere og med bedre støtte

- bedre lyd på ringetonene på SL55

- kan enkelt finne ditt eget nummer

- liste med utenlandsprefiks

- SL55 har ubegrenset antall wap-bokmerker med PC-struktur

 

For å nevne noe :)

 

 

Molna enig ;) bra :D enig SL55 MYE bedre enn t610 :D

Lenke til kommentar

bassmania: vi tok de pre-installerte ringetonene på T610 og prøvde på SL55, spillte med T610 og SL55 side ved side, og SL55 lyder definitivt bedre. 32-toners trenger ikke være bedre enn 16-toners. Enda et eksempel er 7650/3650 som lyder mye værre enn f.eks S55. Er nok høyttaleren som spiller den største rollen.

 

Hva har joystikken med hurtigtaster å gjøre da?

Når jeg snakker om hurtigtaster mener jeg at man kan starte funksjoner (eller ringe et nummer) med bare ett tastetrykk.

 

Det at logoene ser bedre ut, betyr ikke at støtten er bedre.

Lenke til kommentar

vel, det er neesten en "smakssak" med de ringetonene også... kan nesten garantere deg at noen av de med T610 vil synes at den høres bedre ut...

 

Når du sier hurtigtaster, hva tenker du på da? T610 har jo en form for hurtigtaster den og, i tillegg til en "snarveier" på menyen.

 

Hvordan har SL55 bedre støtte for logoer og animasjoner?

 

Skal du finne ditt eget nummer på T610 trenger du å trykke på + eller - minus knappen på siden av telefonen, så kommer dette opp.

Lenke til kommentar

SL55 spiller diskant og bass mye bedre enn t610.

 

Hurtigtaster: du kan starte funksjoner med ett eneste tastetrykk. F.eks tast 5 er for aktivering av infrarød eller start av ny MMS-skriving.

 

SL55 støtter logo, wallpaper, screensaver, oppstart-animasjon og slutt-animasjon (alle kan være animert GIF, vanlig GIF, JPG, PNG eller BMP). Kan også bruke lyd for oppstart-melodi, slutt-melodi, open proSlide og close proSlide.

Lenke til kommentar

molna: Jeg tenke mer på ting som Bluetooth, skjerm, batteri o.l. Og så gir du meg argumenter som "enkelt finne ditt eget nummer", "liste med utenlandsprefiks"og "bedre støtte for logoer, animasjoner osv".

Tror vi verdsetter forskjellige ting.

 

Jeg får fram nummeret mitt ved 2 tastetrykk. har aldri hatt bruk for det men..

MYE bedre java? Javel, har ikke testet f.eks. spill på SL55, men så lenge de fleste funker bra + at T610 har mophun tar jeg ikke det så hardt.

 

hurtigtaster: T610 kan slå på infrarød (selvom vi helst bruker BT da :wink: ) ved 2 tastetrykk. More/mer knappen. "Hva har joystikken med hurtigtaster å gjøre da?" Legg f.eks ny sms som #1 på snarveier og se hva som skjer når du presser joystikken til venstre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...