Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Bestillte for noen dager siden et 3200mah batteri for telefonen fra Mugen Power Batteries. Vet ikke om det er nevnt noe om dem i tråden her, men fant ikke noe hos fru Google. Gleder meg virkelig til å se hvor lenge den varer før batteriet tuter. :D

 

Nevnte det for en selger der jeg kjøpte beskyttelse her om dagen. Han kjørte et 3500mah på sin telefon. Derimot var han ikke sikker på produsent, derfor tror jeg ikke det var et Mugen han hadde innabords. Kjøper man et Mugen vet man det jo stort sett, det er jo ikke akkurat billige batterier sammenlignet med andre uorginale greier. Spurte ikke noe annet om batteriet annet enn produsent, så jeg vet ikke hva han synes om batteriet. Derimot har jeg lest tester på SII sine 3500mah batterier at dem ryker helt ned til 2000mah etter bare 5 ladninger.

 

Noen som har erfaringer med mugen sine 3200mah?

Endret av seppolaatle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei..

Når man blar mellom paneler er det mulig å bla 1-2-3-1-2-3-1 eller 3-2-1-3-2 osv.. altså at man kan bla seg rundt fra siste til første side uten å være innom alle sidene mellom. Både i hvilemodus og i programmer kan man gjøre dette.. Men nå har jeg klart å gjøre noe med innstillingene så jeg klarer bare å bla 1-2-3-2-1.. Altså ikke hele veien rundt.. Jeg må bla "tilbake" for å komme tilbake til skjerm nr 1, istedenfor å bla videre fra skjerm nr 3. Hvordan endrer jeg disse innstillingene igjen?

 

Hvis jeg forstår deg riktig så mener du at det er loop på hjemmeskjermen og app draweren? Dette er en funksjon i stock tw launcher. Hvis du bruker en annen launcher på du skru det på i prefences. Tror ikke noen andre launchere har loop i app drawer.

Lenke til kommentar

Sidetallene som er under sidene på forsiden, selv om man kun har 1 side står tallet 1. Noen måte å fjerne dette på? Har kun 1 forside med det viktigste ettersom alt ligger under programmer..

 

Office programmet: prøvd å editere .txt filer uten hell. Kan kun lese de. Hvordan editerer jeg en .txt fil på tlf'n?

 

Flott tlf! Men helt klart mange ting som burde vært bedre på den :) Innstillinger etc.

Lenke til kommentar

Sidetallene som er under sidene på forsiden, selv om man kun har 1 side står tallet 1. Noen måte å fjerne dette på? Har kun 1 forside med det viktigste ettersom alt ligger under programmer..

 

Office programmet: prøvd å editere .txt filer uten hell. Kan kun lese de. Hvordan editerer jeg en .txt fil på tlf'n?

 

Flott tlf! Men helt klart mange ting som burde vært bedre på den :) Innstillinger etc.

 

Hvis du vil ha mer customisation kan du bytte launcher som nevnt mange ganger tidligere. Det går ikke an å ta bort disse med stock touchwiz launcher, men du kan prøvedette.

Endret av Nilsido
Lenke til kommentar

Hei! Jeg ser dere snakker endel om bedre batteri til telefonen.. Er det noen som kan anbefale noen? Vil tlf bli mye tykkere? Kan jeg fortsatt bruke beskyttelsen rundt telefonen?

 

Det er avhengig av hvilket batteri du velger og hva slags beskyttelse du bruker.

Det finnes flere forskjellige batterier.

Med 3500 mAh batteriene kan du nok bare glemme å bruke silikon/tpu/hardcase som er laget til denne telefonen.

Lenke til kommentar

Hei..

Når man blar mellom paneler er det mulig å bla 1-2-3-1-2-3-1 eller 3-2-1-3-2 osv.. altså at man kan bla seg rundt fra siste til første side uten å være innom alle sidene mellom. Både i hvilemodus og i programmer kan man gjøre dette.. Men nå har jeg klart å gjøre noe med innstillingene så jeg klarer bare å bla 1-2-3-2-1.. Altså ikke hele veien rundt.. Jeg må bla "tilbake" for å komme tilbake til skjerm nr 1, istedenfor å bla videre fra skjerm nr 3. Hvordan endrer jeg disse innstillingene igjen?

 

Hvis jeg forstår deg riktig så mener du at det er loop på hjemmeskjermen og app draweren? Dette er en funksjon i stock tw launcher. Hvis du bruker en annen launcher på du skru det på i prefences. Tror ikke noen andre launchere har loop i app drawer.

 

Hei.

Takk for svar!

Ja det var en loop da jeg tok i bruk telefonen. Både på program sidene og på startskjermsidene. Men nå har det sluttet å virke på startsidene. Må liksom bla meg tilbake. Hvordan finner jeg menyene du snakker om? Har ikke installert noe som helst. Tlf er som da jeg fikk den. Har tom stillt tlf tilbake til fabrikkinnstillinger uten at det hjalp.

Lenke til kommentar

Er det flere valg man kan gjøre på svar anrop enn å velge Hjem-tasten? Kunne tenkt meg trykk knapp på skjermen.

 

Samme med å slå av klokkealarm. Litt tungtvindt å måtte dra knappen til sides.

 

tror du kan svare og avvise med knappene til høyre og venstre for hjemknappen.

 

enig med klokkealarmen..men man kan jo teste de to knappene der også...kanskje de gir samme resultat?

Lenke til kommentar

Finnes det ikke utendørsmodus hos Samsung Galaxy S2?

 

Hva tenker du på?

 

AtW

På min Nokia N8 hadde en automatisk forskjellige modus (møtemodus, stillemodus, flymodus, normal modus og utendørsmodus). Ved "utendørsmodus" var bl.a. alle lydinnstillinger automatisk justert til høyest volum. Når jeg holder inn av/på-knappen får en "stillemodus", "datanettverksmodus", "offlinemodus", men ikke "utendørsmodus".

Lenke til kommentar

Hei. Har nettopp kjøpt meg denne telefonen, og er ganske-så-happy. Men det er én ting som plager meg. Nå jeg mottar et anrop, drar svarslideren til siden, og sier "hallo" hører ikke personen i andre enden det. Det tar altså et par sekunder før mikrofonen i telefonen min blir aktivert. Når jeg ringer ut er ikke dette noe problem, da personen i andre enden vanligvis sier "hei" etc. først (rart det der :p ). Men når jeg blir oppringt må jeg ofte si hallo et par tre ganger før jeg når igjennom. Er bare en liten detalj, men en ganske irriterende liten detalj.

Noen andre som har opplevd noe liknende?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...