Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal låne bort telefonen min til min mor. Hun er vant med en gammel Sony Ericsson med fysiske taster. Finnes det noen software tastatur med tilsvarende layout til galaxy s2? Jeg tenker da på noe tilsvarende dette layoutet:

 

 

tre trykk på 3-tasten gir bokstaven "f" osv.

 

Tror det går an å stille inn på dette på diverse apps f.eks go dialer. Er ikke helt sikker.

Jeg fant nå hva jeg er ute etter, men dessverre støtter den ikke norske bokstaver.

Se http://code.google.com/p/numpad-keyboard/

 

beta2-screenshot.png

Men den mangler altså æ,ø,å. kunne også tenkt meg ei ordentlig ordliste..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ang.fysisk tastatur på SII,så finner du jo dette orginalt på telefonen.

Jeg bruker dette hele tiden,og du finner det på-innstillinger-språk og tastatur-samsung tastatur-stående tastaturtype-3x4 tastatur.

Da får du tastaturtypen du ønsker til din mor.

Lykke til

Lenke til kommentar

Det vil alltid gå litt ekstra tid på boot etter flashing av nytt ROM, jeg venter opp mot en halvtime før jeg prøver noe annet:

 

1. Flashe samme rom på nytt uten å endre noe

2. Slette data/cache/dalvik og flash på nytt

3. Last ned ROM på nytt og flash med den

4. Recovery av backup

 

Jeg gjør altså først 1, dersom det ikke går: 2 etc.

Lenke til kommentar

Og om noen vet hvor jeg velger å se alle kontaktene i en liste nedover på gmail/google, siden jeg ikke kan huke av kontakter på forskjellige steder i alfabetet og slå sammen, siden man må bla i sider.(?)

 

Ingen?

Pokkers google/android fucker med kategoriene jeg har valgt for numre jeg har lagret på kontakter, så de ikke funker korrekt i sms-apps.

Hvorfor i all verden blir alle telefonnumre satt til kategori "VOICE"???

Eller ikke alle. Det er ikke konsistent en gang!

Lenke til kommentar

Og om noen vet hvor jeg velger å se alle kontaktene i en liste nedover på gmail/google, siden jeg ikke kan huke av kontakter på forskjellige steder i alfabetet og slå sammen, siden man må bla i sider.(?)

 

Ingen?

Pokkers google/android fucker med kategoriene jeg har valgt for numre jeg har lagret på kontakter, så de ikke funker korrekt i sms-apps.

Hvorfor i all verden blir alle telefonnumre satt til kategori "VOICE"???

Eller ikke alle. Det er ikke konsistent en gang!

 

Jeg fatter ikke hva du mener, men du spirte om liste med kontakter på google?

 

http://www.google.com/contacts

Lenke til kommentar

Den kommer, Samsung har bekreftet det, men det er ikke noe dato enda.

 

Det er ikke korrekt at Samsung har bekreftet oppdatering til iskrem av GII. Eneste telefoner Samsung har bekreftet er Samsung Galaxy Nexus og Google Nexus S. Men at SII også får seg litt iskrem på nyåret skal vel en ikke akkurat se bort ifra. Før nyttår kan nå hvertall aldri jeg se for meg at noe kommer, men det blir ren gjetting fra alle hold frem til Samsung selv åpner prateredskapen.

Endret av seppolaatle
Lenke til kommentar

Det er ikke korrekt at Samsung har bekreftet oppdatering til iskrem av GII. Eneste telefoner Samsung har bekreftet er Samsung Galaxy Nexus og Google Nexus S. Men at SII også får seg litt iskrem på nyåret skal vel en ikke akkurat se bort ifra. Før nyttår kan nå hvertall aldri jeg se for meg at noe kommer, men det blir ren gjetting fra alle hold frem til Samsung selv åpner prateredskapen.

 

Samsung Italia har bekreftet ICS til GSII på nyåret.

Lenke til kommentar

Ser ut som vi kan forvente oss en kraftig ytelses forbedring når/om vi for ICS :dribble:

 

MIUI rom basert på ICS framework:

 

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1335745

 

http://imageshack.us/photo/my-images/339/20111106235004.jpg/

 

 

"It feels smother & faster for sure. People are reporting better battery performance. The browser is faster and now out scores the iphone 4gs in java & browser benchmarks. This is what I have noticed so far."

Endret av DroidOle
Lenke til kommentar

Det er ikke korrekt at Samsung har bekreftet oppdatering til iskrem av GII. Eneste telefoner Samsung har bekreftet er Samsung Galaxy Nexus og Google Nexus S. Men at SII også får seg litt iskrem på nyåret skal vel en ikke akkurat se bort ifra. Før nyttår kan nå hvertall aldri jeg se for meg at noe kommer, men det blir ren gjetting fra alle hold frem til Samsung selv åpner prateredskapen.

 

Samsung Italia har bekreftet ICS til GSII på nyåret.

 

Pluss at samsung er med i den Android-klubben hvor de forplikter å oppdatere alle telefoner i 2 år.

 

 

Galaxy Nexus og Google Nexus S får ICS er at dette er utviklertlf, fra google som samsung selv ikke har noe med oppdatering da dem kommer rett fra google. :yes: Dette er korrekt :thumbup:

 

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...