Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja da får dere ønske meg velkommen tilbake til android platformen folkens :p Blir jo koselig å komme hjem slik at eg kan sulle litt med herligheten^^

Grattis:) Hadde selv en iphone før S2 så det var naturlig nok endel som var litt annerledes og uvant i begynnelsen. Bla.a selve lydeffektene var jeg ikke komfortabel med, men det fine med en slik telefon er jo at du står helt fritt til å endre slike ting selv. Derfor går jeg nå med en S2 som høres ut som en iphone ;) Men om du har hatt Android før så er du jo godt vant til OS'et.

Lenke til kommentar

Hepp! Er dette (se bildet) siste orginal ROM eller programvare ?

 

Såfremt IKKE, hva er det å hente på å laste ned (får ikke tilbud om noen ny via KIES)ny stock rom (å flashe via Odin) å bruke denne?

 

Ja, KF3 er siste offisielle versjon her i Norden. Jeg tipper det ikke er så lengetil vi får oppdatering. Da til Android 2.3.4.

 

Ønsker du nyere enn KF3 må du flashe v.h.a. Odin.

Lenke til kommentar

Ser at jeg ikke er den eneste med problemer med samtalekvaliteten her inne, at de jeg snakker med har problemer med å høre hva jeg sier.

I følge diverse sider på xda er det en del som har dette problemet, og det gjelder kun når man snakker "vanlig" i telefonen.

Når man bruker høyttaler eller handsfree er lyden ganske normal for mottaker.

Det verserer en del triks for å prøve å bedre dette, men så langt jeg kan se så er det ingen permanente løsninger på det.

 

Er det noen andre her som har har (har hatt) dette problemet og har funnet en løsning på det?

Lenke til kommentar

Synes jeg stadig hører om noen som har fått riper i glasset på Galaxy S II, mens nesten ingen som hadde det på Galaxy S... Kan det være at gorillaglasset på Galaxy S tålte mer? Høres rart ut, men det er nesten så jeg begynner å lure på om glasset på S II ikke er av samme kvalitet altså. :hmm:

Enig med den. Absolutt ingen merker på min gamle SGS1 etter en del mishandling, men en øøørliten en på SGS2 på første fall i gulvet fra rundt 40cm med litt påfølgende gulv-rutsjing på et sand-fyllt ytterganggulv. Riktignok bedre enn ingen gorilla med enorm margin da... Ripen er så liten at man kan kun se den når skarpt lys speiler seg i den fra siden.

Lenke til kommentar
Når man bruker høyttaler eller handsfree er lyden ganske normal for mottaker.

Det verserer en del triks for å prøve å bedre dette, men så langt jeg kan se så er det ingen permanente løsninger på det.

 

Prøv å installere stock KG6 og se om det blir borte kanskje?

Lenke til kommentar

Jaggu har jeg en og annen spontan reboot med de siste utgavene av Litening. Mon tro om man må legge inn en stock rom og bare roote den. Menne, jeg liker jo litening også.

 

Trøsteshoppe på ebay i stedet.

Cradle som lar deg lade batteri uten at det står i telefonen, anyone?

Lenke til kommentar

Her kommer mitt første innlegg, skrevet fra nye mobilen :)

 

Må si det var en god følelse å være tilbake på android platformen altså, godt det har skjedd enkelte ting her også siden sist :) Første intrykket er veldg bra! Så får vi se hvor lenge man finner roen med stock ROM hehe.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Her kommer mitt første innlegg, skrevet fra nye mobilen :)

 

Må si det var en god følelse å være tilbake på android platformen altså, godt det har skjedd enkelte ting her også siden sist :) Første intrykket er veldg bra! Så får vi se hvor lenge man finner roen med stock ROM hehe.

Er ikke så lenge :p

 

Alt funker perfekt på mine telefoner, alikavel "i got the urge"

Lenke til kommentar

Går det ann å surfe fullscreen med den medfølgende nettleseren? Evt. finnes det bedre nettlesere der ute? Har som sagt vært borte fra android vogna en stund, og mye kan ha skjedd på applikasjonsdelen.

 

Jepp, skriv dette i adresselinja:

 

about:useragent og velg Desktop. problemet er at du må gjøre det hver gang du lukker og starter browseren på nytt.

 

bruker dolphin hd jeg og. det er helt greit, foretrekker stock, men må ty til dolphin fordi stock rett og slett ikke har en permanent toggle på useragent.

Lenke til kommentar

Jeg er så lang fornøyd med denne, men i de siste har jeg ikke kunnet ta imot samtaler. Den som ringer hører bare at de blir kuttet og på mobilen min popper en lost call opp i loggen. Eneste spesielle er at tegnet for tapt anrop har en A inni seg,,,?..

 

Jeg får ringt ut og mottatt og sendt sms, men man kan altså ikke ringe meg. Kjører 2.3.3 som skal være siste versjon av gingerbread. Noen som hr forslag eller som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar

Har fått beskjed om at andre høyre meg som skurrete når eg snakker med dei i telefonen. Nokon andre som har opplevd det samme?

 

Samme her.

 

Nå har jeg gått over fra stock rom (har oppdatert etter hvert som nye updates kom) til Ligtning v5 og håper på at det skal hjelpe

 

 

Jeg har samme problem med min når jeg bruke høyttalerfunksjonen. Det irriterer meg mye fordi jeg ofte må gjenta meg selv. De jeg snakker med nevner hul lyd og at de mister ord enkelte ganger.Dersom jeg holder mobiltelefonen på en viss avstand fra meg med høyttalerfunksjonen er lyden adekvat.

 

 

Si i fra hvis en custom rom fikser dette problemet for deg.

 

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...