Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Det standard SMS programmet gjør er å konvertere meldinger over 3 meldingslengder over til MMS.

 

Du kan bruke Handcent som erstatning for default sms-programmet, dette lar deg sende smser på 283 smslengder som sms, uten stress.

 

Selv har jeg så sykt mye inkluderte smser pr mnd, men 0 mmser inkludert, så jeg foretrekker at alt blir sendt som sms.

 

Takk Slai :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske rart det da når jeg har sett en del som faktisk har blitt kvitt den gule fargen i skjermen med en oppdatering.

 

Er også flere som har hatt denne pink spot greia under kamera delen som også har fått dette fjernet med software oppdatering.

Den gule flekken er et hardware problem egentlig. Skal ikke påstå at det ikke kan ha noe med software å gjøre, men da er det nok en annen feil, som skaper samme problem.

 

Pink spot på kamera derimot er ikke hardware relatert, men software

Lenke til kommentar

http://www.dealextreme.com/p/replacement-3-7v-3500mah-1800mah-battery-w-battery-cover-set-for-samsung-i9100-galaxy-s2-91182 :dribble:

 

lurer på hvor mye lengre telefonen holder med et 3500 mah batteri, og om det kan ødelegge telefonen :ph34r:

Telefonen vil ikke ta skade av å bruke et batteri med uendelig mye større kapasitet. Om volten er den samme spiller det ikke noen rolle hvor stor kapasitet det er.

Lenke til kommentar

Går med lommene fulle av spiker dagen lang, så trist om den ikke tåler akkurat det :p

 

Neida, selv iPhonen min ser veldig bra ut(sett bort i fra to heftige striper etter en ukjent episode på fylla...) Men regner med gorilla er bedre på dette området.

Fikk en liten ripe i telefonen etter å ha hatt den i lomma en hel dag. Etter det har det ikke vært noe problemer

Lenke til kommentar

Jeg bruker skjermbeskytter, men jeg har mest lyst til å rive den av igjen. Den ble satt på helt perfekt, men i ganske lyse omgivelser (f.eks. ute i sola) ser man filmen veldig tydelig og det gjør bildet vesentlig dårligere. I litt mørkere omgivelser er det derimot ingen problemer.

 

Helt ærlig tror jeg det er litt bortkastet med skjermbeskytter på Gorillaglass, men jeg fikk det billig så jeg ville prøve. Skjermen min er for øvrig som ny, uten en eneste ripe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...