Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Jeg kjører bare på med spørsmål, jeg :!:

Jeg hører fra andre at de hører meg dårlig, hvordan kan jeg fikse det? Jeg fikset det en gang før jeg reseta telefonen, men nå finner jeg ikke hvordsn jeg løsrr det.

spm 2: Jeg hadde et bilde på menyen, men ved et uhell gikk det bort, ikke bort fra galleriet, men menyen.. . Jeg har prøvd "bilderamme" , men det er ikke sånn bilde. når man får mobilen står det: "Trykk for å legge til bilde" så hvordan får jeg et bilde der igjen? :)

takk for svar på forhånd :thumbup:

 

Ingen som har svar på dette? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det vanlig at telefonen blir veldig varm vak og på skjermen? Min blir det ganske ofte etter at jeg f.eks har hørt på musikk..

 

Ja det er vanlig at telefonen blir varm. Men det virker litt tilfeldig NÅR den blir varm. Du kan sitte og surfe og mobilen blir varm en dag, mens når du surfer dagen etter blir den ikke varm i det hele tatt, men da blir den kanskje heller varm når du spiller et spill istedet.

 

Selv om mobilen kjører noe jævlig krevende over tid - trenger heller ikke det bety at mobilen blir varm. Etc.

Endret av izihbo
Lenke til kommentar

Whats up world?

 

Lurte på hvordan batterilivet på denne var om jeg hadde på det meste av strømsparende innstillinger, men at 3G'en alltid stod på og programmer som Facebook oppdaterte seg iblant?

 

En dags bruk, ca, for meg.

 

Recon: kjipt :s. Ikke sånn på min.

Lenke til kommentar

Whats up world?

 

Lurte på hvordan batterilivet på denne var om jeg hadde på det meste av strømsparende innstillinger, men at 3G'en alltid stod på og programmer som Facebook oppdaterte seg iblant?

En dag.

Skrur du på 3G når du trenger det så holder den vel i to dager kanskje.

Ekstrem strømsparing holder den vel i 3 dager.

Lenke til kommentar

Får følgende melding nå:

 

"Koble til enheten igjen i modusen Samsung Kies (PC Studio). Kies støtter ikke den aktuelle tilkoblingsmodusen."

 

Man kunne jo gjøre dette under "innstillinger" - "Trådløs og nettverk" - "USB-innstillinger" på Galaxy S. Men jeg finner ikke fram til disse valgene på SII...

Hvis USB-debugging er på får du ikke koblet opp til kies, glemte kanskje å nevne det :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...