Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Crawley Town (FA-cup)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

<Ka pokker gjør den gjengen som stiller opp med den mentaliteten de viser i dag?

 

En så til de grader bedre jobb enn mange av dere

Men så får ikke vi nærmere millionen i uka for å gjøre det vi gjør. Månedslønna til Rooney er vel på nivå med det hele klubben Crawley Town tjener på et år. Skulle likt å se tall på det.

 

Gi meg et eksempel på at noen har blitt bedre i fotball av å få høy lønn da

Lenke til kommentar

Hjelpe meg. Skal du påstå at en som kan leve av fotballen og trene dag ut og dag inn ikke har mulighetene til å bli bedre enn om han måtte hatt en 7-15 jobb i tillegg til fotballen for å få økonomien til å gå rundt?

 

Eg har ikke ord på ka du kan klare å lire av deg. SELVSAGT blir en spiller bedre av å få lønn så han kan leve av fotballen, da han slipper å tenke på alle de andre tingene i tillegg til bekymringene fotballen gir.

 

Hjelpe meg.

 

Det er ingen her som påstår at man blir bedre om man får 1 mill ekstra i uken i tillegg til den ene millen man allerede har.

 

Men Crawley spillerne jobber ved siden av fotballen. United spillerne er knapt på jobb med fotballen engang. Og i dag så synest eg virkelig at Unitedspillerne såg klart mest slitne ut. Og det handler kun om innsats.

Endret av Jotun
  • Liker 2
Lenke til kommentar

En så til de grader bedre jobb enn mange av dere

 

Haha, herlig "argument".

 

Person 1: Fy faen, han kommentatoren suger ass.

Person 2: Han er bedre enn deg i hvert fall.

Person 1: ???

 

 

Det gir jo ingen mening, hva er greia Limbeck? Siden disse spillerne uansett er bedre enn oss alle så kan vi ikke kritisere de? Herlighet.

 

Får inntrykket av at du kjører denne tankegangen, "Tja, vi vant jo. Bra kamp!".

 

 

 

Edit: Lurer på hvordan Rooney eller whoever hadde spilt om de hadde samme månedslønn som meg.

Endret av Alt-Ctrl
  • Liker 2
Lenke til kommentar

En så til de grader bedre jobb enn mange av dere

 

Haha, herlig "argument".

 

Person 1: Fy faen, han kommentatoren suger ass.

Person 2: Han er bedre enn deg i hvert fall.

Person 1: ???

 

 

Det gir jo ingen mening, hva er greia Limbeck? Siden disse spillerne uansett er bedre enn oss alle så kan vi ikke kritisere de? Herlighet.

 

Får inntrykket av at du kjører denne tankegangen, "Tja, vi vant jo. Bra kamp!".

 

 

 

Edit: Lurer på hvordan Rooney eller whoever hadde spilt om de hadde samme månedslønn som meg.

 

Dårlig argument. Men som supporter så har man sin plass med sine oppgaver. Som å støtte laget. Og jeg mener at spillerene klarte sine oppgaver bedre enn visse suppoortere. Jeg mente ikke at supporterene var bedre i fotball

 

Vel. Håpet jeg skulle slippe å trekke frem enkelttilfeller siden det setter en person i fokus men la oss ta dette. Et temmelig tilfeldig reaksjon etter kampen gfra denne tråden

 

---------

En pinlig United årgang. Gleder meg så jævlig til halvparten av disse bøssene er borte og det har Ferguson snart å gjøre noe med. Flau fotball, som å se oss på bortebane, en jævla skam. Blir pissa i trynet av postmenn og sykepleiere.

---------

 

Dette er i mine øyne ikke kritikk. Men å pisse på laget. Vedkommende har senere kommet med mere kritikkaktige reaksjoner og det ser jeg ikke noe galt med. Skulle bare ønsket vi har slippet sånne ting.

 

Hvordan det kan ha noe med følelser å gjøre skjønner jeg heller ikke.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Gi meg et eksempel på at noen har blitt bedre i fotball av å få høy lønn da

:wallbash:

 

Gi meg et eksempel på at noen har fått så høy lønn fordi de er så jævla gode i fotball, også setter du opp prestasjonene som gjør at de fortjener den lønna opp imot det du så på banen i dag.

 

Der er ubalansen.

 

Leker du dum og vanskelig eller er du bare sånn?

Lenke til kommentar

Ikke "skutt bikkja". Den har jeg ikke tenkt

 

Men jeg leste om en spiller som prøvde å få dommeren til å svelge fløyta. Jeg forsto han veldig godt.

 

Men, jo. Lignende tanker har streifet meg. Dog jeg sier det ikke. Og jeg tror ikke jeg har tenkt noe lignende om Manchester United spillere eller trenere osv. Liverpool spillere derimot.

 

Når spillere spiller dårlig så får jeg mere en trist følelse. Om vi ligger under og blir frustrerte så føler jeg mere med spillerene som har det vondt og håper så veldig på en "lucky break" eller hva som helst bare det løser situasjonen.

 

Jeg blir ikke sint på Manchester United. Men kan vel bli det på alle andre :)

Lenke til kommentar

Gi meg et eksempel på at noen har blitt bedre i fotball av å få høy lønn da

:wallbash:

 

Gi meg et eksempel på at noen har fått så høy lønn fordi de er så jævla gode i fotball, også setter du opp prestasjonene som gjør at de fortjener den lønna opp imot det du så på banen i dag.

 

Der er ubalansen.

 

Leker du dum og vanskelig eller er du bare sånn?

 

Men kjære vene. Lønna henviser jo til produktet spilleren produserer over tid. Ikke en jævla fuckings kamp

Lenke til kommentar

Haha, helt utrolig hvor brød en person kan bli, men det er i det minste til god underholdning for folket si! Skjønner hvorfor du jobber med dyr og ikke mennesker for å si det slik.. Selv om jeg ikke kjenner deg personlig så merker jeg at jeg skammer meg over litt over at du er Man Utd "supporter" når jeg leser innleggene dine som ikke bare er blottet for hengivenhet/lidenskap, men det er også langt mellom hver post med substans og bakkekontakt. Du klarer ikke å skille innlegg som er skrevet i en diskusjon-sammenheng med innlegg underveis/rett etter kamp som er skrevet i frustrasjon eller glede, da du ikke har antenner til å plukke opp enkle signaler folk flest tar uten å mukke. Gå til en lege og søk hjelp, hver så snill. Det er for ditt eget beste, for du er nødt til ha en defekt eller to.

 

Og ja, forrige post var sarkastisk skrevet, noe som sikkert kommer som en overraskelse på deg. Det var sikkert du som plusset også, stolt over å ha "vunnet frem" med de "solide argumentene dine". [Det var også sarkasme, om du ikke tok det til deg.]

 

Må være så forbaska kjedelig å se fotball uten følelser sier nå jeg. sjekk ut denne italienske kommentatoren underveis i Milan - Spurs tidligere i uken.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Aij2zKlOiBg&feature=player_embedded

Endret av Goldwing
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tragisk kamp. Non-league laget CRAWLEY TOWN holder følge i 90 minutter, på selveste Old Trafford. Bebe er like dårlig som det han levde i for ett år siden, nemlig søppel. Ble han kjøpt opp kun fordi han var en hobo? Vi er ikke en veldedighetsorganisasjon, men en fotballklubb. Obertan er søppel, hjelper ikke å dominere for reservene om man mislykkes hver gang for de store gutta. Gibbo leverer en ok kamp, men det burde vel være minstekravet når man møter et lag utenfor ligasystemet i landet. Den sentrale midtbanen var elendig, mens Chicha ikke kan få til noe om alle rundt han suger.

 

Most of the players in the red shirts tonight were an absolute disgrace for football. Every player, every fan on this planet dreams of playing at a club like Man United. And those boys have this incredible chance, this privilege and what do they do - they spit in the face of all the legends that have worn this shirt, they spit on the history of the club, in the faces of the millions around the world that are Red Devil fans. Bebe and Obertan are without a doubt the worst players I have ever seen play for Man United. I'm sure the boys from the academy were watching and were saying to themselves - how come such poor footballers get the chance to play and they don't. I hope Sir Alex Ferguson will, in the summer, throw out of the club some of those who played tonight.

 

Håper forresten at vi trekker Arsenal i morgen. Det vil tvinge Fergie til å velge toppet mannskap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jotun: nå misforstår du meg med vilje.

 

Du er nødt til å kødde nå ikke sant? Det er jo dette du holder på med selv hele tiden.

 

Tull og vas og hele tiden forsøk på å provosere eller helt idiot. Det er alternativene eg klarer å komme opp med om deg. Så har eg latt tvilen komme deg til gode og tror du gjør det med vilje. Sliter bare med å finne grunnen til denne oppførselen.

 

Håper eg ikke tar feil og det er det andre alternativet, for isåfall er det for seint for deg. Hjelpe meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi ble ikke utspilt i noen deler av kampen. Vi gikk halve sesongen uten tap. det virker som jeg er en av de veldig få som har fått med seg det. Jeg har også fått med meg at vi leder ligaen. Det er noe alle bør være fornøyd med. Men ingen er det. "for Manchester United skal vinne med stil"

 

Jeg har null toleranse for "fans" som ikke støtter laget men som bare bruker det til å fø sitt eget ego. Personer som kaster dritt på klubben er også noe jeg sliter med

 

Vi vant og er videre samtidig som vi sparte mange førstevalg. Hadde grei kontroll i det meste av kampen

 

Gud bedre Limbeck. Kom ned fra din høye hatt, og slutt med generaliseringer. Det at du omtaler kampen som "flott" bør vel si det meste.

 

Det er ingen som hevder at United skal vinne med stil hver gang. Det finnes en mellomting.

 

Hadde vi stilt purungt i dag, hadde vi tapt. Nesten like flaut som Exeter-kampen dette.

 

Jeg blir uvel av å se Bebe spille. Tenk at vi betalte 70 millioner NOK for den amatøren der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...