Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Crawley Town (FA-cup)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forskjell på reserve og a-lag da. Kampen var kjedelig. Derfor husker man lite av den.

 

Det er sant. Men det er strengt tatt ikke vanskeligere å treffe en medspiller på A-laget enn på reservelaget. Spesielt med tanke på at nivået på Crawley sannsynligvis er lavere enn i reserveligaen.

Når det er sagt hadde nok Crawley helt hinsides med guts og motivasjon med tanke på hvor stor denne kampen var for de. Trodde de skulle være litt mer ... slitne på slutten for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Kriterie å være feit for å møte deg Big Tone?

 

Herlig kveld. Hvertfall frem til 23-ish. Om jeg skal kåre en vinner, så blir det banansplitt.

Haha, herregud. Her var jeg i natt. Må seriøst slutte med fyllepostinga, ja takk til alkomåler på både PC og telefon.

Uansett, regner med at du kommer til å se ut som den minste gutten på byen på siden av meg.

Lenke til kommentar

DJ: Dro opp og ned, endte opp på sørpefylla på en bar nede i sentrum, der jeg kom i prat med en gjøk (Liverpool-supporter) som satt å sang om Busby Babes og Munchenulykken osv. Hvor han etterpå presterer å si at topp 3 spiller som noen gang har spilt i PL er følgende: Dennis Bergkamp, Robbie Fowler og Paul Gascoine. Hahahahaha. Det resulterte i at jeg holdt på å sparke han i trynet da, men tok til fornuft og dro hjem istedenfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...