Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samtidig undres jeg på hvor mange drammensere som Ole Christian (?)skal ha på hotellet før han blir fornøyd...

 

Haha, tenkte faktisk på det samme selv. Han kjenner tydeligvis et ubegrenset antall fete folk fra Drammen, så skulle ikke forundre meg om det dukker opp noen flere etterhvert!

 

Virker som det ligger i kortene at det kommer flere drammensere etterhvert da Oles store ønske blir spilt tilnærmet daglig. Jeg kjenner også mange "fete" folk fra Drammen (naturlig da jeg er fra Drammen), men om jeg vil være med de reiser jeg ikke til et hotell i Mexico for å møte de. Da tar jeg på skoa og kommer meg ut i Drammen, i motsetning til Ole..

Endret av FredrikV.
Lenke til kommentar

Begynner å bli mange drammensere, ja. Bergen er i grunn veldig dårlig representert på Paradise Hotel i disse tre sesongene

 

edit. Hvem ville dera hatt med i en kjendisversjon av Paradise Hotel? :D

 

Om kjendisene blir vurdert etter de samme kriteriene som i år, får vi nok se Charter Svein, Rune Rudberg, og Linni Meister.

Lenke til kommentar

Imo. er det bare Jeanett og Maren som er tagbare. 100 % ærlig. Jeg skjønner ikke, som jeg har nevnt 100 ganger tidligere, hva castingfolka har tenkt på. Jeg kan garantere at av de mange tusen som har meldt seg på, så er det garantert mange diggere og dummere jenter/gutter som ville skapt mye mer liv enn de som er der nå (typ Nora som sørger for å skifte BH med BH på, som om hun var på offentlig toalett elns.).

 

Nora var et slett innslag rent utseendemessig, men jeg er sikker på at hun kan skape litt liv, så sånn sett er det positivt. Det er bare Store-Niklas, lille-Niclas og Maren som tydeligvis har skapt litt liv der inne (selv om lille-Niclas har vært latterlig anonym de siste episodene).

Lenke til kommentar

Jeg er spent på hva slags standarder dere som ikke synes at noen av jentene på hotellet er fine nok på hotellet har.

 

Mener dere alvorlig at ingen av jentene der er fine? Dere ville ikke ligget med noen av de?

 

Jeg lutter øre.

 

Jeg hadde, basert på hvordan de er blitt fremstilt av tv3, kun gått for Jeanette. Standarden er veldig lav og det er personligheten som spiller en stor rolle her, de jentene jeg foretrekker tviler jeg på er underholdende eller spesielle nok for TV3 til å ta med i programmet.

Lenke til kommentar

Jeg er spent på hva slags standarder dere som ikke synes at noen av jentene på hotellet er fine nok på hotellet har.

 

Mener dere alvorlig at ingen av jentene der er fine? Dere ville ikke ligget med noen av de?

 

Jeg lutter øre.

De er helt gjennomsnittlige. Ingen der inne som er overveldende pene.

Lenke til kommentar

Jeg hadde, basert på hvordan de er blitt fremstilt av tv3, kun gått for Jeanette. Standarden er veldig lav og det er personligheten som spiller en stor rolle her, de jentene jeg foretrekker tviler jeg på er underholdende eller spesielle nok for TV3 til å ta med i programmet.

 

Jeg tenkte utelukkende på utseende, jeg ser heller ikke på Maren som noe kjærestemateriale akkurat grunnet hennes oppførsel.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...