Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Får ikke sett episoden før i natt, pga frustrerte fruer.Sende dem ikke PH kl 22.30 før i tiden, skulle ønske dem gjorde det nå og. Får heller ikke sett på torsdager. :mad::mad::mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Er det bare jeg som syns det kun er taktikk, taktikk, taktikk i år ? Husker ikke de forrige sesongene så veldig godt, men kan ikke huske at alt var så seriøst(hele tiden!) før. Kan godt være jeg som bare har putekrigen mellom Petter og Mats enda i bakhode.

Lenke til kommentar

Kan ikke se hvordan det er klasse. Det er et spill, da kan man gjøre en innsats i det som er av konkurranser. Skjønner at man får relasjoner og sånn, men det går litt over stokk og stein iblandt.

 

Syns det er merkelig hvordan de GANG på gang blir så utrolig skuffa når noen skal ta en vanskelig avgjørelse. Det kommer vel ikke som en like stor overraskelse hver gang?

Lenke til kommentar

Det blir taktikk når folk har sett på de to forrige sesongene og vet hva det handler om.

Og hva burde de lære av de forrige sesongene? Bynn med taktikk, så ryker du rett ut. Petter surfa seg gjennom sesong 1, alle likte han, han vant. Samme greia med Tine og Carl.

Konklusjon: Tatikk = GTFO

Endret av krangel.no
Lenke til kommentar

Niklas står alene for mer underholding enn resten til sammen, heia på han i forrige sesong og gjør det igjen nå. Ellers litt kjipt at Joachim røyk ut, da jeg syns han var en av de bedre der inne. Greit at kråka røyk ut, fatter ikke hvorfor hun fikk bli med i paradise. Regner med det er en del som leser den allerede, men kan virkelig anbefale: http://paradisespanky.blogg.no/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...