Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

....

Spoilertråd...

 

Det er jo ikke en spoiler? Det er teaseren i dagens episode om morgendagens episode. Noe som alle kan legge merke til... Ugh...

 

Selv synes jeg det ligner ekstremt på christina. Men tiden vil såklart vise :)

Endret av Manken
Lenke til kommentar

Hun nye som kom inn hevet nivået på de kvinnlige deltagerne noe. Håper denne trenden fortsetter. Samtidig undres jeg på hvor mange drammensere som Ole Christian (?)skal ha på hotellet før han blir fornøyd...

 

Tror de bare spiller det samme klippet om og om igjen hvor han sier det om at han vil ha drammensere inn fordi det er phunny.

 

Hva skjer med at "lille" Niklas er blitt så vannvittig anonym? Han sa vel ikke et ord denne episoden.

Lenke til kommentar

Samtidig undres jeg på hvor mange drammensere som Ole Christian (?)skal ha på hotellet før han blir fornøyd...

 

Haha, tenkte faktisk på det samme selv. Han kjenner tydeligvis et ubegrenset antall fete folk fra Drammen, så skulle ikke forundre meg om det dukker opp noen flere etterhvert!

Lenke til kommentar

Kanskje det bare er meg, men jeg synes ikke Nora er noe særlig utseendetmessig. Faktsik synes alle de andre jentene er penere. Liker dog den bobblete personligheten hennes.

 

Haha, trekker tilbake det jeg sa i min forrige post. Det bare hørtes sånn ut i det første intervjuet. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...