Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folkens, la oss ikke glemme at dette er en spoilerfri tråd. Ting som ikke har skjedd på norsk tv enda, blir regnet som spoilers. Og ja, jeg vet at intervjuet ligger ute på Viaplay, men slik informasjon spolerer likevel framtidige hendelser. Et par tre innlegg ble flyttet over til spoilertråden.

Lenke til kommentar

Jeg tror Bandidos-Pelle skryter på seg høyere standarder enn han faktisk har. En gjennomsnittelig kåt gutt hadde beisa alle der inne.

Jeg er ikke en gjennomsnittlig kåt gutt, og det at du hadde beisa alle der inne sier vel strengt tatt mer om deg enn om damene.

 

For å være helt ærlig så synes jeg enkelte innlegg i denne tråden sier mest om deg, og ditt behov for å fremstå som særs vellykket i det "virkelige" live.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe eksponeringsbehov i form av å vise hvor "vellykket" jeg er i det virkelige liv. Skjønner nesten ikke hvordan du greier å komme fram til det som følge av at jeg påpeker at Paradise Hotel i år har latterlig dårlige deltakere. Det er over 4000-5000 søkende, og TV3 greier å plukke ut to drammensere med tribaltatoveringer (han ene skaper liv, så Nicklas er clear), tre jenter som kunne jobbet i Plan- og bygningsetaten mtp. på hvor "gråmusete" de er, én møbelsnekker som tror han er Don Juan og et par BI-studenter som er der for å drikke.

 

Jeg bare fatter og begriper ikke hvordan man greier å ødelegge et "lættis" konsept med å ha helt inkompetente deltakere. Når de attpåtil IKKE er noe fine å se på med visse unntak, som ikke har noe med mitt "personlige behov for å vise hvor særs vellykket jeg er i det virkelige liv", så er det rett og slett pinlig av TV3.

 

Enkelt og greit. Så får du dra masse videre teorier og påstander om hva jeg "egentlig" mener, men dette er hva jeg mener. 100 %.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...