Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


Anbefalte innlegg

Når vi fikk se de flashbacksene fra i fjor ble jeg minnet på hvor jævlig mye bedre paradise var da.

Enig. Så gjennom et par episoder fra i fjor forleden dag, virkelig en klasseforskjell på deltakerne.

 

Jepp. Den perioden hvor Carl, Niklas, Emil, Petter og Stian var der inne i 3 uker mens jentene ble byttet på var den beste perioden føler jeg. Hver eneste en av de danker ut årets deltakere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra bloggen til Joachim:

 

 

 

Hvorfor meldte jeg meg på Paradise hotel?

 

Jeg så muligheten til å utvidet ett nettverk som vil komme godt med ifht det selskapet vi holder på å opprette.

 

----------------------------

 

Joda, Niclas som regnskapsfører og Kim som markedsanalytiker? :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, men "spillet" har blitt jævlig kjedelig og forutsigbart denne sesongen. Her gjelder det å gi fordeler til alliansen sin og ikke til de som fortjener det, som i denne omgang var Kim og Heidi. Tidligere sesonger har folk vært litt mer reelle i sånne situasjoner, nå er det bare shite. (imo, selvfølgelig...)

Lenke til kommentar

Paradise skal være uforutsigbart, men serriøst, når produsentene skal snu og vende på spillet som de selv ønsker, og leke master of puppets, blir det for meg totalt uinteressant. Det går jo ikke an å spille der inne. For uansett hva deltakerne gjør, og hvilke veier spillet vender ved parsermoniene, vil produsentene alltid ta en 180 etterpå. Med andre ord, vil alle taktiske valg bite deg i rævva senere. Så om du skal vinne paradise, må du være nøytral og hjernedød. Ikke ha meninger om noe, og bare sitte å chille i solen. Bevis: Petter Pil, og Carl den store!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...