Gå til innhold

Pc vs konsoll


Anbefalte innlegg

Så da du skrev dette:"Forklar denne:"Konsoll funker, om moddet.

PC funker.. perfekt.. alltid," så mente du egentlig at du ikke liker kontrollen på konsoll og at pc har bedre hardware? I såfall en krøkkete måte å si det på.

 

Kunne ikke brydd meg mindre.

jaja, søt er du i allefall.

Men en sammenhengende diskusjon klarte du ikke å føre.

Bedre lykke neste gang :)

 

Diskuterer ikke. Sier min mening, og driter i din.

For å rette litt på deg så prøvde du å si meningen din. Det klarte du jo ikke i og med at det du skrev og det du sier du mente er to ganske forskjellige ting.

 

At du ikke mener å diskutere tyder jo på at du er litt forvirret som har rotet deg bort på ett diskusjonsforum.

 

Diskuterer en del, men spørsmålet denne tråden handler om, finnes det ikke fasit på. Alt handler om hva hver enkelt er ute etter.

 

Alt trenger ikke ha en perfekt sammenheng. Du er for faen værre enn norsk-læreren min.

 

Dette er som krigen mellom kristne og ateister. To sider, begge står på sitt. Riktignok er det en fasit der, så ikke heelt like. Men det er også to sider, trangsynte kristne, og fornuftige ateister. De kristne vil ha ateistene til å tro at gud/jesus finnes, og kommer med tåpelige argumenter for det.

 

Nei, ikke identiske .. diskusjoner, men noe av det samme. Nå kommer du sikkert til å klage på at jeg går offtopic, men .... blæ.

Alt trenger ikke å ha en perfekt sammenheng men dine innlegg har jo lite med hverandre å gjøre og du motsier deg selv flere ganger.

 

Det begynte med st jeg spurte om du mente motsatt av det du skrev fordi innlegget ditt ikke ga så mye mening. Deretter ble du frekk før du plutselig sier hva du egentlig mente, som er noe helt annet. Så sier du at du ikke diskuterer, deretter diskuterer du likevell.

 

Til slutt kommer kristne og ateister og det hele blir plutselig en fanboydiskusjon, uten at jeg har sagt noe som jeg tror skulle tyde på det.

 

Du må nesten regne med at folk gjerne vil ha En forklaring på hva du mener når du kommer med korte, tilsynelatende meningsløse innlegg, og om du da blir sint eller rett og slett ikke har noe å si om saken virker jo det temmelig meningsløst.

 

Så da du skrev dette:"Forklar denne:"Konsoll funker, om moddet.

PC funker.. perfekt.. alltid," så mente du egentlig at du ikke liker kontrollen på konsoll og at pc har bedre hardware? I såfall en krøkkete måte å si det på.

 

Kunne ikke brydd meg mindre.

jaja, søt er du i allefall.

Men en sammenhengende diskusjon klarte du ikke å føre.

Bedre lykke neste gang :)

 

Diskuterer ikke. Sier min mening, og driter i din.

For å rette litt på deg så prøvde du å si meningen din. Det klarte du jo ikke i og med at det du skrev og det du sier du mente er to ganske forskjellige ting.

 

At du ikke mener å diskutere tyder jo på at du er litt forvirret som har rotet deg bort på ett diskusjonsforum.

 

Diskuterer en del, men spørsmålet denne tråden handler om, finnes det ikke fasit på. Alt handler om hva hver enkelt er ute etter.

 

Alt trenger ikke ha en perfekt sammenheng. Du er for faen værre enn norsk-læreren min.

 

Dette er som krigen mellom kristne og ateister. To sider, begge står på sitt. Riktignok er det en fasit der, så ikke heelt like. Men det er også to sider, trangsynte kristne, og fornuftige ateister. De kristne vil ha ateistene til å tro at gud/jesus finnes, og kommer med tåpelige argumenter for det.

 

Nei, ikke identiske .. diskusjoner, men noe av det samme. Nå kommer du sikkert til å klage på at jeg går offtopic, men .... blæ.

Alt trenger ikke å ha en perfekt sammenheng men dine innlegg har jo lite med hverandre å gjøre og du motsier deg selv flere ganger.

 

Det begynte med st jeg spurte om du mente motsatt av det du skrev fordi innlegget ditt ikke ga så mye mening. Deretter ble du frekk før du plutselig sier hva du egentlig mente, som er noe helt annet. Så sier du at du ikke diskuterer, deretter diskuterer du likevell.

 

Til slutt kommer kristne og ateister og det hele blir plutselig en fanboydiskusjon, uten at jeg har sagt noe som jeg tror skulle tyde på det.

 

Du må nesten regne med at folk gjerne vil ha En forklaring på hva du mener når du kommer med korte, tilsynelatende meningsløse innlegg, og om du da blir sint eller rett og slett ikke har noe å si om saken virker jo det temmelig meningsløst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PC vs Konsoll.

 

Trenger ikke å diskuteres en gang. PC og konsoll dekker forskjellige behov. Det er ingen hemmelighet at PC er best når det gjelder hardware og muligheter.

 

En konsoll er computer med svært begrensede muligheter. Dette går utover spillets kvalitet og kompleksitet, men også muligheter generelt. Uten tastatur vil et spill ha svært få muligheter da håndkontroller har langt ifra så mange knapper som et tastatur. Ta WoW f.eks. Det ville aldri ha gått ann å spille det på en konsoll med håndkontroller, da spillet har langt flere knapper en det en håndkontroll har. Alle som har konsoll har nok en PC også. Men jeg skjønner jo at folk vi ha en konsoll (computer) i stua. Da konsoller er litt billigere en PC på lang sikt, og den er langt enklere å håndtere. En konsoll fungere som entertainment system du har i stua. Hvor du kan spille på den og bruke den som en multimedia maskin...

Lenke til kommentar

ja jeg så på denne tråden...

 

Men altså det med at du skal bruke en del penger på skjer, for det første koster det (for en bra TV 20.000 hvis du skal ha en bra TV eller så kan du spille i en dorlig TV) for det andre så er det MYE mere å gjøre på en PC enn Konsoll, som sagt så kan du ikke upgrade en konsoll med mindre du virkelig vet hva du gjør, men en PC kan du bare skifte deler og det beste med det er at det ikke koster så mye.

 

Men hvis du skal ha en Gaming PC så sier jeg bare 1 ting (20.000+) det vil holde i flere år!!

 

Så er det jo hva man har lyst til å kjøpr også da.

 

Det er seint og jeg orker ikke å rette Skrive feil!! bare så dere ikke blir overasket.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

ja jeg så på denne tråden...

 

Men altså det med at du skal bruke en del penger på skjer, for det første koster det (for en bra TV 20.000 hvis du skal ha en bra TV eller så kan du spille i en dorlig TV) for det andre så er det MYE mere å gjøre på en PC enn Konsoll, som sagt så kan du ikke upgrade en konsoll med mindre du virkelig vet hva du gjør, men en PC kan du bare skifte deler og det beste med det er at det ikke koster så mye.

 

Men hvis du skal ha en Gaming PC så sier jeg bare 1 ting (20.000+) det vil holde i flere år!!

 

Så er det jo hva man har lyst til å kjøpr også da.

 

Det er seint og jeg orker ikke å rette Skrive feil!! bare så dere ikke blir overasket.

Å ka vil en bra tv si? har en 46'' le til 8,5k funker fett den

Lenke til kommentar

Lite vits i dette, spill heller på det du vil og ha det gøy.

Skal skaffe en pc selvom jeg har PS3/360/Wii da det er ganske mye bra til PC iår, samt jeg ikke har prøvd StarCraft 2, The Witcher helt enda.

 

Også har vi kommende spill som Crysis 2 (Beste versjonen blir PC), Battlefield 3 (samme regelen her og), The Witcher 2, Guild Wars 2 som vil garantert gi glede tilbake :)

Lenke til kommentar

For min del er konsoll bare enklere. Slippe alt med drivere, installeringer, patcher, no-cd cracker, this'n,that

 

Har blitt såpass oppi åra nå at de få timene jeg har til rådighet foran ett TV spill vil jeg bruke til å spille, ikke sitte å se hvor mange FPS jeg klarer å skvise ut av skjermkortet mitt.

 

Er fullstending klar over at spill både ser penere ut på PC, har gratis online og mer nøyaktig kontroller, men det er ikke nok for meg til å droppe Xbox'n min.

Lenke til kommentar

For min del er konsoll bare enklere. Slippe alt med drivere, installeringer, patcher, no-cd cracker, this'n,that

Med steam føler jeg at ting har blitt en del enklere. Her trenger man ikke å installere spillet etter det er ferdig lastet ned, man trenger ikke å tenke på no-cd cracks eller patcher pga auto-patching systemet og har man AMD skjermkort kan man også enkelt oppdatere skjermkort driveren via Steam klienten. Man slipper tilogmed å dra i butikken for å kjøpe spillet eller vente på at det skal komme i posten. :)

 

2011 ser forøvrig ut til å bli et bra år for PC spillere der spill som Crysis 2, Battlefield 3, The Witcher 2 og sannsynligvis Skyrim vil se langt bedre ut enn konsoll versjonene. PC'en ser ut til å begynne å få tilbake fokus fra spill utviklerene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...