Gå til innhold

Pc vs konsoll


Anbefalte innlegg

Men ville gjerne hatt en pc kobla opp mot min 46" Full HD, men da må jeg ut med mere en 9k for å dra spill noenlunde greit. Nesten sånn at du må oppgradere innen et nytt toppspill til pc har kommet ut i snitt :tease:. Ville ha sett Crysis 2, Rage på min TV med en pc på rundt 13-16k :)

Men det er feil.

 

De aller fleste konsollspill kjører bare i 1280x720 (noen rendrer faktisk 3Den i lavere oppløsning enn det og). Om dette er nok for konsollspillingen din, hvorfor er det ikke nok for PC spillingen din? PCer har brukt høyere oppløsninger enn dette som standard i nesten ti år.

 

Enten har du urimelig høyere krav til grafikk på PC enn du har på konsoll, eller så har du ikke spesielt god greie på hvordan man setter opp en rimelig PC som man kan spille på.

 

Hadde en PC til 10k og den kjørte kun High i Crysis i 1280x1024 med 15-37 fps, hadde forventa mer av den. Satt opp via komplett.no. Selve konsollene mine koster vel 1600kr-2600kr pr stykk, men pc er det 4x mer penger da. Men som jeg sa i tidligere innlegg, vurderer en pc til sommeren, men da må det ikke skje det samme som det skjedde med min gamingrig ifjor

 

Lagde en som kosta 21878kr og kom til meg DOA (dead on arrival), og komplett sa den funka 100% da dem tester det jeg hadde valgt. Så det var Posten som mest sannsynlig hadde ødela den.. Jævla surt fordi den hadde jeg 2 skjermkort i SLI ATI Radeon 5870 som kosta ifjor 3500kr pr stykk, prossesor fra Intel som kosta 4500kr, 6gb ram. Den hadde dratt hva som helst

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor gidder folk å bruke mange tusen på å spille på pc? Når konsoll er mye billigere,større skjerm som oftest, og det er mer behagelig å sitte i sofaen å spille.

 

Gi meg et sekund:

Konsoll: 2000 kroner for konsoll + 5000 for TV + ca 2500 for sofa

PC: 5000 kroner for ferdig stasjonær PC, som er mye kraftigere enn konsollen, og med større diskplass

DU kan ikke legge i en skuffa et skjermen du bruke til din Xbox kostet også en del :p

Ikke glem at "oppgrader hver tredje kvartal" gikk over i starten av årtusnet.

 

Du glemte å si:

- PC, ca 6.000,-

- Skjerm, ca 2000,-

- Databord, ca 1500,-

- Kontorstol, ca 800,-

 

Sum = 10.300,-

 

Det jeg prøver å si er at svaret ditt var noe uriktig når du ikke regner på det samme med PCen.. Like forbehold på begge sider..

Lenke til kommentar

Du er en sånn en som aldri er enig?

 

Jeg personlig synes at i enkelte spill så føles grafikken for meg omtrent likedan med det man kan få ut av de vakreste pc spill. Grafikken er ikke god nok til å utfordre det beste oppsettene du får kjøpt, så det er begrenset hvor mye "bedre" grafikken blir på pc kontra konsoll. Jeg har aldri sett animasjoner så bra som Demons Souls på pc for eksempel.

 

Å til slutt, nei jeg er ikke grafikkprogrammerer, men går ut ifra at det er sannelig ikke du eller. Har heller aldri skrevet at hardwaren ikke utnyttes optimalt. Er det noen praktisk forskjell på 60 og 120 fps? Det finnes bare ikke spill med så avanserte grafikkmotorer at en moderne pc kveles. Jeg har enda ikke funnet et eneste spill som tyner min 1 år gamle PC i 1900x1200. Forskjellen i grafikk er ikke så stor idag i mine øyne.

 

Du driver å sier at andres meninger er feil. Men det oppleves ikke likt av alle. Må gå ann å kunne godta at alle ikke mener det samme (Til tross for at vi ikke møter din høye standard om å være "grafikkprogrammerere"

 

Når du påstår at man må ut med mangfoldige tusen flere kroner enn hva som er nødvendig for å spille med PC på TVen, jo da må det være lov til å si at du rett og slett tar feil. Du mener grafikken på PS3 og XB360 er god nok, det er så klart greit. Jeg klager selv heller ikke på grafikken til de konsollene. Det jeg reagerer på er at du får det til å høres ut som om man trenger en PC til 13-16000 kroner for å spille med den på TVen sin. Hvorfor i all verden må man ut med så mye, når man kan få ytelse på nivået til en XB360 for 5-6000? har man allerede en PC (som de fleste har), så er kostnaden for å gjøre om dette til en god (på nivå med konsollene vi sammenligner med, så klart) spillPC veldig nær prisen av en spillkonsoll.

 

Jeg er ofte enig, men ikke i utsagn som ikke kan betegnes som noe annet enn misinformasjon.

 

-edit-

Når jeg sjekker etter så var det ikke du som kom med det overdrevne prisoverslaget. Blandet sammen noen poster der

 

Hadde en PC til 10k og den kjørte kun High i Crysis i 1280x1024 med 15-37 fps, hadde forventa mer av den. Satt opp via komplett.no. Selve konsollene mine koster vel 1600kr-2600kr pr stykk, men pc er det 4x mer penger da. Men som jeg sa i tidligere innlegg, vurderer en pc til sommeren, men da må det ikke skje det samme som det skjedde med min gamingrig ifjor

 

Nå har jeg ikke spillt crysis på konsoll selv, men hvor god ytelse får man i det spillet på en konsoll egentlig? Jeg ser ikke helt for meg at PS3en kjører crysis på high i en oppløsning som er 30% høyere enn 720p, på et skjermkort som er et litt modifisert geforce 7900 med 256MB VRAM.

 

-edit-

når jeg sjekker så ser det ikke ut som crysis har blitt porta til noen av konsollene, så det var kanskje et dårlig eksempel

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar

Hvorfor gidder folk å bruke mange tusen på å spille på pc? Når konsoll er mye billigere,større skjerm som oftest, og det er mer behagelig å sitte i sofaen å spille.

 

Gi meg et sekund:

Konsoll: 2000 kroner for konsoll + 5000 for TV + ca 2500 for sofa

PC: 5000 kroner for ferdig stasjonær PC, som er mye kraftigere enn konsollen, og med større diskplass

DU kan ikke legge i en skuffa et skjermen du bruke til din Xbox kostet også en del :p

Ikke glem at "oppgrader hver tredje kvartal" gikk over i starten av årtusnet.

 

Du glemte å si:

- PC, ca 6.000,-

- Skjerm, ca 2000,-

- Databord, ca 1500,-

- Kontorstol, ca 800,-

 

Sum = 10.300,-

 

Det jeg prøver å si er at svaret ditt var noe uriktig når du ikke regner på det samme med PCen.. Like forbehold på begge sider..

 

Hvorfor skal jeg bruke hele 6000 på en PC?

Lenke til kommentar

Hvorfor gidder folk å bruke mange tusen på å spille på pc? Når konsoll er mye billigere,større skjerm som oftest, og det er mer behagelig å sitte i sofaen å spille.

 

Gi meg et sekund:

Konsoll: 2000 kroner for konsoll + 5000 for TV + ca 2500 for sofa

PC: 5000 kroner for ferdig stasjonær PC, som er mye kraftigere enn konsollen, og med større diskplass

DU kan ikke legge i en skuffa et skjermen du bruke til din Xbox kostet også en del :p

Ikke glem at "oppgrader hver tredje kvartal" gikk over i starten av årtusnet.

 

 

De fleste har nok en sofa og en tv.

Regner med du foretrekker PC, men du har nok en sofa og en tv hjemme likevell?

 

Har vel en sofa inntil jeg flytter ut, da må den skaffes :p

Og så videre: Hva stanser meg fra å bruke TV'n som skjerm og bruke en trådlås kontroller for å spille spill?

Lenke til kommentar

Hvorfor skal jeg bruke hele 6000 på en PC?

har du ikke en allerede? :)

 

Med mindre den er en laptop da.

 

Nei, men hvorfor skal noen bruke 6000 på PC uten skjerm og tastatur? Diskusjonen antar også at bygging skjer fra bunnen av, derfor er det viktig å ta med det fulle regnestykket på begge sider i stede for å leve i "ufaktaheten" :p

Lenke til kommentar

Hvorfor gidder folk å bruke mange tusen på å spille på pc? Når konsoll er mye billigere,større skjerm som oftest, og det er mer behagelig å sitte i sofaen å spille.

Fordi det er mye bedre å spille på PC. Kunne godt tenke meg å ha en konsoll i tillegg, men utenom at det er chill og sosialt, så ser jeg ingen fordeler med konsoll kontra en PC.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor skal jeg bruke hele 6000 på en PC?

har du ikke en allerede? :)

 

Med mindre den er en laptop da.

 

Nei, men hvorfor skal noen bruke 6000 på PC uten skjerm og tastatur? Diskusjonen antar også at bygging skjer fra bunnen av, derfor er det viktig å ta med det fulle regnestykket på begge sider i stede for å leve i "ufaktaheten" :p

Samme grunn som at mange personer brukte 6000 på en PS3 når den var ny, selv om man kan gjøre langt færre ting med den en med en PC.

 

Hvor mye brukte du på PCen din når du kjøpte den?

Og ja, diskusjonen antar nok selvbygg, selv om man fremdeles ikke blir å betale urimelig mye for en ferdigbygd PC uten skjerm med grafikk tilsvarende konsoller.

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar

Hvorfor gidder folk å bruke mange tusen på å spille på pc? Når konsoll er mye billigere,større skjerm som oftest, og det er mer behagelig å sitte i sofaen å spille.

 

Gi meg et sekund:

Konsoll: 2000 kroner for konsoll + 5000 for TV + ca 2500 for sofa

PC: 5000 kroner for ferdig stasjonær PC, som er mye kraftigere enn konsollen, og med større diskplass

DU kan ikke legge i en skuffa et skjermen du bruke til din Xbox kostet også en del :p

Ikke glem at "oppgrader hver tredje kvartal" gikk over i starten av årtusnet.

http://www.youtube.com/watch?v=oibeLUgDJkw&feature=feedu

Ja vis det e sånn du tenker må du jo tenke pc stol, pc bord, pctilbehør, pc skjerm og alt det.

du får ingen pc til 5000 som e bedre enn konsoll

Lenke til kommentar

Hvorfor gidder folk å bruke mange tusen på å spille på pc? Når konsoll er mye billigere,større skjerm som oftest, og det er mer behagelig å sitte i sofaen å spille.

 

Gi meg et sekund:

Konsoll: 2000 kroner for konsoll + 5000 for TV + ca 2500 for sofa

PC: 5000 kroner for ferdig stasjonær PC, som er mye kraftigere enn konsollen, og med større diskplass

DU kan ikke legge i en skuffa et skjermen du bruke til din Xbox kostet også en del :p

Ikke glem at "oppgrader hver tredje kvartal" gikk over i starten av årtusnet.

 

Du glemte å si:

- PC, ca 6.000,-

- Skjerm, ca 2000,-

- Databord, ca 1500,-

- Kontorstol, ca 800,-

 

Sum = 10.300,-

 

Det jeg prøver å si er at svaret ditt var noe uriktig når du ikke regner på det samme med PCen.. Like forbehold på begge sider..

 

Hvorfor skal jeg bruke hele 6000 på en PC?

 

Poenget tar du forhåpentligvis likevel :)

Lenke til kommentar

Ok, se på dette regnestykket da:

 

La oss anta at en person skal ha en stasjonær PC, og noe å spille på. Han har 9000 til rådighet, og har allerede en TV.

 

Alternativ 1:

5000 for en PC man ikke kan spille spesielt mye på, og 2500 for en konsoll. Her har man deretter to valg, sett PCen i stua og koble den til TVen, eller bruk 1000-1500 ekstra på en PC skjerm. Totalprisen blir her 7500-9000 kr, avhengig av skjerm eller ikke.

 

Alternativ 2: 7500 for en PC man kan gjøre alle PC-tingene man har tenkt å gjøre på, og i tillegg spille spill med grafikk på nivå med, eller bedre enn PS3/XB360. Koble den til TVen, eller bruk 1500 på ekstra skjerm. Totalpris: 7500-9000 kr.

 

Som man kan se, er det ikke en økonomisk dårligere idé å spille på PCen. Det eneste som faktisk betyr noe er hvordan man foretrekker å spille, og hvilke spill som er viktigs for hver enkelt, siden ikke alle spill er tilgjengelig til alle plattformer.

 

Oppgradering av PCen er faktisk ikke noe man trenger å tenke så alt for mye på heller. Takket være konsollene, så varer PC-hardware i dag mye lengre, siden "alle" nye spill også lanseres på konsoller med mye lavere spesifikasjoner enn nye PCer. Derfor er de aller fleste spill avhengige av å se bra ut også ved de innstillingene som konsollversjonen bruker. Er man da fornøyd med grafikknivået til konsollene, så kan man faktisk benytte det samme midrange grafikkortet i veldig mange år. I realiteten er det derimot ofte slik at PC spillere mener det er en helt grei investering å kjøpe et nytt grafikkort som hever det nye spillet de kjøpte et ekstra hakk over hva man hadde før.

 

Selv bruker jeg PS3en min litt oftere enn jeg spiller på PCen min, men det kommer hovedsaklig an på slags spill jeg vil spille.

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar

Ok, se på dette regnestykket da:

 

La oss anta at en person skal ha en stasjonær PC, og noe å spille på. Han har 9000 til rådighet, og har allerede en TV.

 

Alternativ 1:

5000 for en PC man ikke kan spille spesielt mye på, og 2500 for en konsoll. Her har man deretter to valg, sett PCen i stua og koble den til TVen, eller bruk 1000-1500 ekstra på en PC skjerm. Totalprisen blir her 7500-9000 kr, avhengig av skjerm eller ikke.

 

Alternativ 2: 7500 for en PC man kan gjøre alle PC-tingene man har tenkt å gjøre på, og i tillegg spille spill med grafikk på nivå med, eller bedre enn PS3/XB360. Koble den til TVen, eller bruk 1500 på ekstra skjerm. Totalpris: 7500-9000 kr.

 

Som man kan se, er det ikke en økonomisk dårligere idé å spille på PCen. Det eneste som faktisk betyr noe er hvordan man foretrekker å spille, og hvilke spill som er viktigs for hver enkelt, siden ikke alle spill er tilgjengelig til alle plattformer.

 

Det viktigste er vell her den sikkerheten du har med en konsoll. Du vet at alle spillene vil fungere og gi god grafikk, mens med pcen vil det bli tyngre og tyngre å dra spill og du må regne med å bruke en del tid på å tilpasse innstillinger. Etterhvert sitter du igjen, som meg, med at en del nyere spill ikke virker på pcen din. Da er det godt å ha konsollen som spillene er optimalisert for fra før og der du slipper å risikere å måtte oppgradere.

Lenke til kommentar
Ja vis det e sånn du tenker må du jo tenke pc stol, pc bord, pctilbehør, pc skjerm og alt det.

du får ingen pc til 5000 som e bedre enn konsoll

 

Eh? Jo?

Problemet er at "god pc" krever at du også drar spillene i 1980x1080 med for det meste maksimaliserte innstillinger. På konsoll drar den ikke alt på så høy oppløsning eller så god grafikk.

Saken er at vis du spiller på samme maks oppløsning som spillene ofte har på konsoll, og de er ikke gjordt en virkelig elendig port(GTA IV?), så kan du ha på mye høyere grafikk :p

På en annen side: At det fungerer, og at du faktisk har en god plass å sitter er jævelig herlig.

Jeg vil påstår at så lenge man IKKE kjøper supertopmodellen og oppgraderer PCen hvert bidige år, så koster det ikke så mye som folk skal ha det til.

Og en ting til: Kan PCen din kjøre alle dagens spill på maks? Gratulerer, da kan den kjøre alle konsollportene på maks intil PS4 og Xbox720 kommer.

Lenke til kommentar

Ok, se på dette regnestykket da:

 

La oss anta at en person skal ha en stasjonær PC, og noe å spille på. Han har 9000 til rådighet, og har allerede en TV.

 

Alternativ 1:

5000 for en PC man ikke kan spille spesielt mye på, og 2500 for en konsoll. Her har man deretter to valg, sett PCen i stua og koble den til TVen, eller bruk 1000-1500 ekstra på en PC skjerm. Totalprisen blir her 7500-9000 kr, avhengig av skjerm eller ikke.

 

Alternativ 2: 7500 for en PC man kan gjøre alle PC-tingene man har tenkt å gjøre på, og i tillegg spille spill med grafikk på nivå med, eller bedre enn PS3/XB360. Koble den til TVen, eller bruk 1500 på ekstra skjerm. Totalpris: 7500-9000 kr.

 

Som man kan se, er det ikke en økonomisk dårligere idé å spille på PCen. Det eneste som faktisk betyr noe er hvordan man foretrekker å spille, og hvilke spill som er viktigs for hver enkelt, siden ikke alle spill er tilgjengelig til alle plattformer.

 

Det viktigste er vell her den sikkerheten du har med en konsoll. Du vet at alle spillene vil fungere og gi god grafikk, mens med pcen vil det bli tyngre og tyngre å dra spill og du må regne med å bruke en del tid på å tilpasse innstillinger. Etterhvert sitter du igjen, som meg, med at en del nyere spill ikke virker på pcen din. Da er det godt å ha konsollen som spillene er optimalisert for fra før og der du slipper å risikere å måtte oppgradere.

Kanskje noen mener dette er det viktigste. Trådstarters eneste argument var mot prisen, så jeg det kostnadsmessige til å være hva denne tråden handler om :p.

 

Men likevel, mange spill sjekker nå selv systemet og stiller inn grafikken til noe spillutviklerene mener funker greit på ditt system. Om ikke, så er det særs få spill hvor jeg må tukle i mer enn 5 minutter før det funker. Man kan også laste ned en demo om man vil se hvor godt et spill fungerer på din egen PC.

Lenke til kommentar

PC åpenbart, bedre grafikk, ytelse. Mye mer man kan gjøre på en PC, + det er fysisk umulig å bli like nøyaktig med en liten thumbstick på en kontroller enn med mus som man kan drege over en, i midt tilfelle, 35cm x 45cm musematte.

 

En konsoll er egentlig bare en 5år++ datamaskin med nesten ingen muligheter.

Lenke til kommentar

Hvorfor gidder folk å bruke mange tusen på å spille på pc? Når konsoll er mye billigere,større skjerm som oftest, og det er mer behagelig å sitte i sofaen å spille.

 

Gi meg et sekund:

Konsoll: 2000 kroner for konsoll + 5000 for TV + ca 2500 for sofa

PC: 5000 kroner for ferdig stasjonær PC, som er mye kraftigere enn konsollen, og med større diskplass

DU kan ikke legge i en skuffa et skjermen du bruke til din Xbox kostet også en del :p

Ikke glem at "oppgrader hver tredje kvartal" gikk over i starten av årtusnet.

http://www.youtube.com/watch?v=oibeLUgDJkw&feature=feedu

Ja vis det e sånn du tenker må du jo tenke pc stol, pc bord, pctilbehør, pc skjerm og alt det.

du får ingen pc til 5000 som e bedre enn konsoll

 

Feil. De fleste tror at de med godlike PC har kjøpt slike ferdigbygde for 15k++. Tingen er at ferdigbygde er nesten like overpriced som Mac. Hvis man kjøper delene selv får man lett en PC som gruser en konsoll for en brøkdel av prisen til en ferdigbygd. En ferdigbygd til ca. 20k kan man uten problem kjøpe som en PC-i-Deler pakke på Komplett.no, eller hvis man bare kjøper i deler, for rundt 8k.

 

En annen ting er at det er umulig å få like god presisjon med en kontroller som med mus og tastatur, som man kan velge absolutt alle kontrollsene på, istedenfor 3-4 default settings på de fleste konsollspill.

 

Er ingen hater, har både Xbox360 og Wii.

 

Hvorfor gidder folk å bruke mange tusen på å spille på pc? Når konsoll er mye billigere,større skjerm som oftest, og det er mer behagelig å sitte i sofaen å spille.

 

Gi meg et sekund:

Konsoll: 2000 kroner for konsoll + 5000 for TV + ca 2500 for sofa

PC: 5000 kroner for ferdig stasjonær PC, som er mye kraftigere enn konsollen, og med større diskplass

DU kan ikke legge i en skuffa et skjermen du bruke til din Xbox kostet også en del :p

Ikke glem at "oppgrader hver tredje kvartal" gikk over i starten av årtusnet.

http://www.youtube.com/watch?v=oibeLUgDJkw&feature=feedu

Ja vis det e sånn du tenker må du jo tenke pc stol, pc bord, pctilbehør, pc skjerm og alt det.

du får ingen pc til 5000 som e bedre enn konsoll

 

Feil. De fleste tror at de med godlike PC har kjøpt slike ferdigbygde for 15k++. Tingen er at ferdigbygde er nesten like overpriced som Mac. Hvis man kjøper delene selv får man lett en PC som gruser en konsoll for en brøkdel av prisen til en ferdigbygd. En ferdigbygd til ca. 20k kan man uten problem kjøpe som en PC-i-Deler pakke på Komplett.no, eller hvis man bare kjøper i deler, for rundt 8k.

 

En annen ting er at det er umulig å få like god presisjon med en kontroller som med mus og tastatur, som man kan velge absolutt alle kontrollsene på, istedenfor 3-4 default settings på de fleste konsollspill.

 

Er ingen hater, har både Xbox360 og Wii.

 

Og en annen ting, flere muligheter på PC, og PS3 og 360 har bare ca. 512mb RAM, mens nyere PCer har 4-16GB Ram:P

Lenke til kommentar

Hvorfor gidder folk å bruke mange tusen på å spille på pc? Når konsoll er mye billigere,større skjerm som oftest, og det er mer behagelig å sitte i sofaen å spille.

 

Gi meg et sekund:

Konsoll: 2000 kroner for konsoll + 5000 for TV + ca 2500 for sofa

PC: 5000 kroner for ferdig stasjonær PC, som er mye kraftigere enn konsollen, og med større diskplass

DU kan ikke legge i en skuffa et skjermen du bruke til din Xbox kostet også en del :p

Ikke glem at "oppgrader hver tredje kvartal" gikk over i starten av årtusnet.

http://www.youtube.com/watch?v=oibeLUgDJkw&feature=feedu

Ja vis det e sånn du tenker må du jo tenke pc stol, pc bord, pctilbehør, pc skjerm og alt det.

du får ingen pc til 5000 som e bedre enn konsoll

 

Feil. De fleste tror at de med godlike PC har kjøpt slike ferdigbygde for 15k++. Tingen er at ferdigbygde er nesten like overpriced som Mac. Hvis man kjøper delene selv får man lett en PC som gruser en konsoll for en brøkdel av prisen til en ferdigbygd. En ferdigbygd til ca. 20k kan man uten problem kjøpe som en PC-i-Deler pakke på Komplett.no, eller hvis man bare kjøper i deler, for rundt 8k.

 

En annen ting er at det er umulig å få like god presisjon med en kontroller som med mus og tastatur, som man kan velge absolutt alle kontrollsene på, istedenfor 3-4 default settings på de fleste konsollspill.

 

Er ingen hater, har både Xbox360 og Wii.

 

Hvorfor gidder folk å bruke mange tusen på å spille på pc? Når konsoll er mye billigere,større skjerm som oftest, og det er mer behagelig å sitte i sofaen å spille.

 

Gi meg et sekund:

Konsoll: 2000 kroner for konsoll + 5000 for TV + ca 2500 for sofa

PC: 5000 kroner for ferdig stasjonær PC, som er mye kraftigere enn konsollen, og med større diskplass

DU kan ikke legge i en skuffa et skjermen du bruke til din Xbox kostet også en del :p

Ikke glem at "oppgrader hver tredje kvartal" gikk over i starten av årtusnet.

http://www.youtube.com/watch?v=oibeLUgDJkw&feature=feedu

Ja vis det e sånn du tenker må du jo tenke pc stol, pc bord, pctilbehør, pc skjerm og alt det.

du får ingen pc til 5000 som e bedre enn konsoll

 

Feil. De fleste tror at de med godlike PC har kjøpt slike ferdigbygde for 15k++. Tingen er at ferdigbygde er nesten like overpriced som Mac. Hvis man kjøper delene selv får man lett en PC som gruser en konsoll for en brøkdel av prisen til en ferdigbygd. En ferdigbygd til ca. 20k kan man uten problem kjøpe som en PC-i-Deler pakke på Komplett.no, eller hvis man bare kjøper i deler, for rundt 8k.

 

En annen ting er at det er umulig å få like god presisjon med en kontroller som med mus og tastatur, som man kan velge absolutt alle kontrollsene på, istedenfor 3-4 default settings på de fleste konsollspill.

 

Er ingen hater, har både Xbox360 og Wii.

 

Og en annen ting, flere muligheter på PC, og PS3 og 360 har bare ca. 512mb RAM, mens nyere PCer har 4-16GB Ram:P

 

Konsoller er ment for spill (for det meste), og det er størst fokus på CPU.

 

(quota for å irritere)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...