Gå til innhold

Ski VM 2011 Oslo - Generell diskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt OT til slutt: Hvorfor slår dem ikke ihop Ski VM og Skiskytter VM? Helt latterlig å ha dem avskilt...

Kan det være fordi skiskytteranlegg og langrennanlegg normalt ikkje ligg ved kvarandre? VM på ski er i nordiske greiner, langrenn, kombinert og hopp. Sånn har det sikkert vore før skiskytinga kom, også har det aldri blitt slått saman.

 

På ei anna side blir det då endå kjekkare med OL, der det meste av vinteridrett er samla.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Litt OT til slutt: Hvorfor slår dem ikke ihop Ski VM og Skiskytter VM? Helt latterlig å ha dem avskilt...

Kan det være fordi skiskytteranlegg og langrennanlegg normalt ikkje ligg ved kvarandre? VM på ski er i nordiske greiner, langrenn, kombinert og hopp. Sånn har det sikkert vore før skiskytinga kom, også har det aldri blitt slått saman.

 

På ei anna side blir det då endå kjekkare med OL, der det meste av vinteridrett er samla.

Til din informasjon så brukes Kollenløypa også i skiskyting. Blinkene står bak den tribunen jeg har merket av. De går altså ikke opp "hylla" men inn til skyting bak denne tribunen som ikke er der ellers. Grunnen til at skiskyting ikke innlemmes kan vel være som du sier: tradisjoner.

post-11172-0-91833500-1299505058_thumb.jpg

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Det er snakk om VM i Kollen i 2017 nå. Flere ganger nå har det vært nesten sikkert at Kollen får VM før flere plutselig ombestemmer seg. Alle tror at det er VM i Kollen i 2013. Jeg gjorde det selv, noe som var en av grunnene til at jeg ikke dro til Kollen nå. Først da jeg kom opp til Bodø igjen fant jeg ut at det var fuckings Nove Mesto som hadde VM da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...